Naisille ei kelpaa edes pitkä mies ja suht söpö tavallisen komea mies.
Nykyää naisten rima on tosi korkeella.. yksin saa olla.. Ihmettelen miten toiset pariutuu.
Kommentit (403)
Yllättävää, hulluus ei näy naamasta. Ihan perusjantteri.
JEP MUT EI SE RIITÄ EN SAA NAISTA JA KELPAA NAISILLE
Vika ei selkeästikään ole ulkonäössä vaan luonteessa.
en mä vaa koskaa tuu ymmärtää-.. siispä tilanne on että luovutan ja ikisinkkuna
Vierailija kirjoitti:
Vika ei selkeästikään ole ulkonäössä vaan luonteessa.
Jossain on vika olenko liian pitkä vai onko kaljamaha este.. en ymmärrä
Älä sä vaan lähe Bulgariaan. Eivät ota noin aggrea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi kelvata pitkä mies? En minä ainakaan halua mitään kauheaa hujoppia. Ja miksi pitäisi kelvata joku "tavallisen komea"? En halua mitään tavallisella tavalla komeaa miestä, haluan sellaisen, joka on minusta hyvännäköinen ja seksikäs, eikä tunnu tavalliselta.
Mitä ihmettä kauheeta hujoppia... no monet naiset silti haluaa pitkän miehen eikä miestä joka on päätä lyhkäsempi kun nainen esim 160 cm
Niin no minulle on sinänsä miehen pituus toki yhdentekevä, mutta ihannepituus olisi joku 175cm. Olen itse 168. Liian pitkä pituusero on minusta epäkäytännöllistä, ja minusta sellaiset keskimittaiset ovat paremman näköisiä. Eli ei minun kohdallani lisää kiinnostusta, jos mies on pitkä saati tosi pitkä. Ihan sama, mitä "monet naiset" haluavat, minä haluan mitä itse haluan.
Ja ei kelpaa 194 cm mies.. mitä ihmettä?
En sanonut, etteikö voisi kelvata, mutta yleensä en viehäty noin pitkistä - on toki tapauskohtaista, ja tietysti pituus on niitä asioita, joista voin joustaa, jos tyyppi on muuten aivan ihana. Mutta pituus ei siis ole mitään plussaa, ja noin pitkän kohdalla pituus on enemmänkin huono puoli - jonka siis voin toki sietää muuten kiinnostavassa miehessä.
Olet vammainen pakkomielteinen jankkaaja, heikkolahjainen ja autistinen. Siksi ne ei ota sua. Todnäk oot myös ruma. Ei kestä kiittää, nyt voit lopettaa tän jankutuksen. Paitsi että sä et lopeta koska olet vammainen jankuttaja.
Vierailija kirjoitti:
Sitähän oon jatkuvasti sanonut että paljo lihavempia ja rumempia on parisuhteissa,, ja minä oon se joka on yksin ja turhautunut todella todella tähän tilanteeseeni ja yksin oloon.
Tän just pitäisi laittaa kellot soimaan, mutta mitään ei tapahdu. Syytät vaan naisia liian komeiden miesten vaatimisesta. Etkö näe tätä ristiriitaa ulinoissasi? Noita ristiriitaisuuksia on muitakin, kuten että naiset vaatii mieheltä rahaa. Kuitenkin sulla oli rahattomana naisia ja nyt ok-palkkaisena ei ole naisia.
Vai onko tässä se sama logiikka kuin komeudessa, että sun pitäis olla vieläkin komeampi ja vieläkin rikkaampi, että saisit sen työttömän mt-ongelmaisen vähälahjaisen läskin mikä sulle väittämäsi mukaan kyllä kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen että niinku monesti katselen muita pariskuntia.. Vaikka ulkonäkö on ok ja oon pitkä ja pukeudun siististi.. ei naiset kiinnostu eikä hymyile ei katso päälle.. minä tuijotan naisia ja monet on kauniita ja katson.. en ymmärrä miksi näin kokoajan.. en mä ruma ole
,
En tiedä muista naisista mutta itselleni tämä tyyppi aiheuttaa kylmiä väreitä.
Ajatelkaa; hiippailee stalkkaamassa pariskuntia, tuijottaa naisia. Joku hongankolistaja iso mahainen keski-ikäinen setä.
Ja kun vielä on henkisesti lapsen tasolla. En voisi luottaa tuollaiseen pätkääkään.
Onneksi en asu lähelläkään Vantaata!
Vierailija kirjoitti:
Esim jos lähden kaupungille kahvilaan mihin vaan.. naisille olen kuin ilmaa.. miten on mahdollista ku en ole edes ruma.. ei naiset katso mitenkää päälle.. Kauheella kiireellä kävelevät ohi ja tuijottavat somea.. niin semmosia ne nirppanokat on.
Heh. No ainakaan itse en katsele miehiä kaupungilla ja kahviloissa. On varmaan muuta ajateltavaa, eikä tuntemattomat random ihmiset sillä lailla herätä mielenkiintoa. Ja jos kerran jonkun katse on somessa, niin eihän se silloin sinusta johdu, ettei hän huomaa sinua - se johtuu siitä, että hän on silloin tekemässä jotain muuta. Ihan samalla tavalla joku sattuu katsomaan vasemmalle, vaikka sinä olisit oikealla, tai joku lukee kirjaa tai keskittyy suojatien ylittämiseen, joku etsii oikeaa osoitetta tai kauppaa eikä ehdi vilkuilla muita ihmisiä... Sellaista se on.
Ja taas jengi otti tosissaan jonkun kahelin provon ja ryhtyi tappelemaan sen kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Olet vammainen pakkomielteinen jankkaaja, heikkolahjainen ja autistinen. Siksi ne ei ota sua. Todnäk oot myös ruma. Ei kestä kiittää, nyt voit lopettaa tän jankutuksen. Paitsi että sä et lopeta koska olet vammainen jankuttaja.
En ole vammainen enkä ruma, tuliko tosta loukkaamisesta nyt parempi mieli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitähän oon jatkuvasti sanonut että paljo lihavempia ja rumempia on parisuhteissa,, ja minä oon se joka on yksin ja turhautunut todella todella tähän tilanteeseeni ja yksin oloon.
Tän just pitäisi laittaa kellot soimaan, mutta mitään ei tapahdu. Syytät vaan naisia liian komeiden miesten vaatimisesta. Etkö näe tätä ristiriitaa ulinoissasi? Noita ristiriitaisuuksia on muitakin, kuten että naiset vaatii mieheltä rahaa. Kuitenkin sulla oli rahattomana naisia ja nyt ok-palkkaisena ei ole naisia.
Vai onko tässä se sama logiikka kuin komeudessa, että sun pitäis olla vieläkin komeampi ja vieläkin rikkaampi, että saisit sen työttömän mt-ongelmaisen vähälahjaisen läskin mikä sulle väittämäsi mukaan kyllä kelpaa?
En osaa sanoa näihin mitään.. en vain tule enää koskaa kelpaa.. mitäs tästä enää jauhaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen että niinku monesti katselen muita pariskuntia.. Vaikka ulkonäkö on ok ja oon pitkä ja pukeudun siististi.. ei naiset kiinnostu eikä hymyile ei katso päälle.. minä tuijotan naisia ja monet on kauniita ja katson.. en ymmärrä miksi näin kokoajan.. en mä ruma ole
,
Ajatelkaa; hiippailee stalkkaamassa pariskuntia, tuijottaa naisia. Joku hongankolistaja iso mahainen keski-ikäinen setä.
Ja kun vielä on henkisesti lapsen tasolla. En voisi luottaa tuollaiseen pätkääkään.
Jos kerta noin törkeästi minusta puhuit ja loukkaavasti ja en ole tuollainen.. hyvä ettet asu.. oon kiitollinen ettei tarvi tuommosiin ihmisiin sekaantua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
,
Enkä kyttää naisia suu auki en missää nimessä.. enkä ole lapsen tasolla.. käyn töissä ja musta tykätään.. sille ei voi mitään että on jo 36 v onko se väärin.. Pitäskö mun olla aina nuori.. tää on sairasta!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim jos lähden kaupungille kahvilaan mihin vaan.. naisille olen kuin ilmaa.. miten on mahdollista ku en ole edes ruma.. ei naiset katso mitenkää päälle.. Kauheella kiireellä kävelevät ohi ja tuijottavat somea.. niin semmosia ne nirppanokat on.
Heh. No ainakaan itse en katsele miehiä kaupungilla ja kahviloissa. On varmaan muuta ajateltavaa, eikä tuntemattomat random ihmiset sillä lailla herätä mielenkiintoa. Ja jos kerran jonkun katse on somessa, niin eihän se silloin sinusta johdu, ettei hän huomaa sinua - se johtuu siitä, että hän on silloin tekemässä jotain muuta. Ihan samalla tavalla joku sattuu katsomaan vasemmalle, vaikka sinä olisit oikealla, tai joku lukee kirjaa tai keskittyy suojatien ylittämiseen, joku etsii oikeaa osoitetta tai kauppaa eikä ehdi vilkuilla muita ihmisiä... Sellaista se on.
JOo mutta naiset on just tollasia,., olkaa aina sinkkuja.. minä kyllä katson naisia ja toivon että joku kiinnostuisi joskus.. en käy baareissa,, en käytä tinderiä.. olen paljo missä naisia
Nykyää tuntuu tosi tosi turhauttavalta! olen kateellinen ja katkera kun muut pariutuu ja mä en kelpaa.. Käyn parturissa oon ostanu hienoja vaatteita.. mikää ei riitä antaa olla.. en panosta enää yhtää mitää.. luovutan.
No ne tuntuu olevan (palstan) miehille ainoat kriteerit naiselle, niin tokihan he olettaa, että naiset himoitsevat miehissä samoja asioita.