Onko täällä ketään, kenellä EI olisi ollut runsasta valkovuotoa ennen plussaamista?
Sillä kysyn kun tuntuu että kaikki plussaa hehkuttaneet ovat maininneet yhdeksi raskausoireeksi valkovuodon lorahtelun.
Kommentit (6)
kolme plussaa takana eikä valkovuotoa lainkaan. Oireet myös olleet joka kerta melko erilaiset, joten yksilöllistä...
e75 rv 17+
Valkovuotelua oli runsaasti n. rv9-14.
Ennen plussaamista ei ollut mitään oireita, ja itse asiassa vähemmistöllä taitaa olla? Tai tää voi olla ihan mun mutu-tietoakin vaan, voin olla väärässä...
SS
ei mulla mitään vuotoa ollut ei ainakaan huomattavaa
eikä vieläkään
naukuliini rv 11+6 tai 11+3
Ei ollut minkäänlaista vaivaa paitsi, että kuukautiset jäi tulematta. Kaikki klassiset r-oireet puuttuivat, ainoastaan lämpö oli selvästi norm. korkeammalla 37.3 ja sainkin mukavan flunssan mikä alkoi kurkkukivulla, mutta meni muutamassa päivässä ohitse.
Valkovuotoa on ollut nyt viikoilla 8-11, mutta ei runsasta, välillä lorahtaa ja taas on päiviä ettei tule mitään.
t.emmi rv-11+5
mulla ei ollut minkäänlaisia oireita, paitsi että menkat jäivät pois ja tein testin ja plussaa näytti. mutta ei mulla ollut valkovuotoa tai muutakaan ihmeellistä.