Onko sulla nyt oman väriset hiukset vai oletko värjännyt ne?
Kommentit (18)
Ei ole värjätty. Lopetin värjäämisen joskus n. 8v sitten
Oma alkaa olla. Pituuksissa hieman vielä vaalennusta. En aio enää värjäillä.
Olen korostanut omaa väriä kasviväreillä. Tukka kiittää, kun ovat hoitavia värejä ja halpoja, niin kukkaro kiittää
Värjätyt. Olen harmaantumaan päin. :(
Tämä väri peittää entisen luonnollisen värin ja harmaat hiukset.
T: Tuntematon
Vierailija kirjoitti:
Vaalennus on pitkässä juoksussa paha hiusten kunnolle ja päänahalle
Ei. Olen värjännyt mustaksi. Sopii paremmin.
-mies27
Oman väriset on. Tätä ennen tullut kokeiltua vaikka mitä värejä päähän, mutta koska juurikasvun takia väriä on niin työläs pitää, lopetin joskus kymmenisen vuotta sitten värjäämisen kokonaan.
Oma hiustenväri on todella vaalea, oikeastaan niin vaalea, että voisi luulla vaalennetuksi. Veikkaan, että harmaat pysyvät melko pitkään piilossa näin vaaleassa kuontalossa. Ainakaan vielä ei ole silmiin harmaita osunut, vaikka ikää 40 v. Eikä siinä mitään sitten kun niitä harmaita alkaa ilmestymään. En minä aio häpeillä luontaist ikääntymistä ja sen merkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaalennus on pitkässä juoksussa paha hiusten kunnolle ja päänahalle
Kuinka pitkässä? Olen vaalennuttanut noin 30 vuotta, vieläkö kauan kestää kunnes päänahka räjähtää?
Lopetin värjäämisen vuonna 2004. Sitä ennen mulla oli 12 vuotta aina joku väri päässä. En aio koskaan värjätä.
Jotain vanhan kiiltokäsittelyn jäämiä lienee hiuksissa ja ajoittain käytän sävyttävää hiusnaamiota, mutta muuten on oma väri. Lopetin värjäyttämisen jo varmaan 10 vuotta sitten kun en jaksanut laukata jatkuvasti kampaamossa.
Värjätyt, olen yrittänyt saada takaisin maantienvärisiksi, vaaleantuhkan omanvärisiksi, mutta ei meinaa onnistua, kun alta puskee käsitellyissä hiuksissa oranssia pigmenttiä.
On. En.