kysy mitä haluat : olen laihduttanut 62kg
Kommentit (60)
onko tullut mieleenne, että kaikki lihavat on joskus olleet normaalipainoisia? miten jotkut jää siihen tai jopa alipainoisiksi ja toiset vaan jatkaa lihomista?
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 15:52"]Miten teit sen? Mikä on parasta?
[/quote]
Taisteluahan se vaati, ihaninta oli huomata että mulla on itsekuria tehdä se.
Itellä samat mitat ja mietteet. Kunnon kestävä motivaatio vaan puuttuu. Miten pidit sitä itse yllä? Itsekin oon määrällisesti laihduttanu elämäni aikana varmaan 100kg mut ne tulee aina takas ennemmin tai myöhemmin.. :(
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 15:49"]
mä painan 62 kg, olenko minäkin upea saavutus? vai ihan nolla, kun en koskaan ole ollut lihava ja laihduttanut?
[/quote]
Poistu suosiolla pliis, etteivät kaltaisesi innostamanasi tule mielestänne fiksuja kommentoimaan. Kiitokseni!
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 15:47"]Onneksi olkoon! Hieno suoritus todellakin. Millä tavalla laihdutit? Kauanko painosi on nyt pysynyt poissa?
[/quote]
Olen ollut vuoden tämän painoinen, paluuta takaisin ei ole. En voisi tehdä sitä lapselleni.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 15:54"]Itellä samat mitat ja mietteet. Kunnon kestävä motivaatio vaan puuttuu. Miten pidit sitä itse yllä? Itsekin oon määrällisesti laihduttanu elämäni aikana varmaan 100kg mut ne tulee aina takas ennemmin tai myöhemmin.. :(
[/quote]
Tosiaan äitini menehtyi liikalihavuuden aiheuttamiin sairauksiin, se todellakin herätti. Ekat 30kg oli helvettiä mutta taistelin ne pois sillä ajatuksella että lapseni jää muuten ilman äitiä. Sitten liikunta alkoi tuntua ihanalta ja terveellinen ruoka maistua hyvältä. Herkut etoi.
Ennen pystyin syömään jopa 3000kcal yhdeltä istumalta.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 15:54"]onko tullut mieleenne, että kaikki lihavat on joskus olleet normaalipainoisia? miten jotkut jää siihen tai jopa alipainoisiksi ja toiset vaan jatkaa lihomista?
[/quote]
Mä olen ollut lihava lapsesta asti. Vieläkin voisi hiukan pudottaa mutta nuista viimeisistä kiloista en ota painetta, lähtevät jos ovat lähteäkseen. Toki aion jatkaa terveellistä elämäntapaa, en aio siirtää lihavuutta perintönä lapselleni niinkuin äitini teki minulle.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 15:58"]Mikä oli vaikeinta?
[/quote]
Olla lannistumatta ja jatkaa eteenpäin
Jäikö paljon löysää nahkaa? Siitä on kuulemma hankala päästä eroon.
Onnea hienosta saavutuksesta! :)
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 16:03"]Jäikö paljon löysää nahkaa? Siitä on kuulemma hankala päästä eroon.
Onnea hienosta saavutuksesta! :)
[/quote]
Jäi, mutta olen menossa leikkaukseen :) mieheni osti sen minulle palkinnoksi tästä.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 16:16"]Ihrakasa
[/quote]
En ole enää;)
Millainen ruokavalio sinulla oli urakan alkuvaiheessa? Mahtava tulos kyllä! :)
Kerro esimerkki yhden päivän syömisestä ja liikkumisesta laihdutusaikana
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 16:05"]
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 16:03"]Jäikö paljon löysää nahkaa? Siitä on kuulemma hankala päästä eroon. Onnea hienosta saavutuksesta! :) [/quote] Jäi, mutta olen menossa leikkaukseen :) mieheni osti sen minulle palkinnoksi tästä.
[/quote]
Kannattaako mennä? Leikkauksessa on hurjat riskit. Minä olen laihduttanut paljon ja pidän mieluummin roikkonahkani kuin otan riskit.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 16:29"]Millainen ruokavalio sinulla oli urakan alkuvaiheessa? Mahtava tulos kyllä! :)
[/quote]
Miksi alapeukku? Jo on aikoihin eletty.
Millä pääsit eroon roikkuvasta ihosta vai pääsitkö lainkaan?
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 15:48"]Ensinnäkin, upea saavutus! Millä metodilla laihdutit? Missä vaiheessa liikkumisen keveyden alkoi huomata? Mikä oli vaikeinta ja mikä ihaninta matkan varrella?
[/quote]
Kiitos, liikkumisen keveys tuli kun pääsin alle sataan kiloon :) vaikeinta oli löytää itsekuria, ihaninta se että se löytyi ;)