kysy mitä haluat : olen laihduttanut 62kg
Kommentit (60)
Mulla ois melkein yhtä iso urakka edessä. Miltä mun ruokavalio sun korviin kuulostaa? Pääsenkö tällä tuloksiin? Olen tuon ketjun ap :)
http://www.vauva.fi/keskustelu/4363116/ketju/oliko_hyva_laihdutuspaiva_mun_paivan_ateriat
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 15:51"]
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 15:46"]Milloin ja miksi päätit aloittaa laihdutuksen? Alkupaino ja pituus? [/quote] Oma äitini menehtyi liikalihavuuteen, en voinut jättää lastani ilman äitiä. Heräsin siis tilanteen vakavuuteen. 160/129kg
[/quote]
Miten menehtyi?
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 15:59"]
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 15:54"]onko tullut mieleenne, että kaikki lihavat on joskus olleet normaalipainoisia? miten jotkut jää siihen tai jopa alipainoisiksi ja toiset vaan jatkaa lihomista? [/quote] Mä olen ollut lihava lapsesta asti. Vieläkin voisi hiukan pudottaa mutta nuista viimeisistä kiloista en ota painetta, lähtevät jos ovat lähteäkseen. Toki aion jatkaa terveellistä elämäntapaa, en aio siirtää lihavuutta perintönä lapselleni niinkuin äitini teki minulle.
[/quote]
Oliko dietti sen arvoista, jos kuolet ensi vuonna syöpään? Siis olisitko ollut tuonkin ajan enemmän äiti, jos et olisi laihduttanut. Älä ymmärrä kysymystä väärin.
Hyvä ap. Mulla äiti, 100 kg, menehtyi aivoinfarktiin, jonka sanottiin tulleen myös liikalihavuudesta johtuneiden sydän- ja verisuonisairauksien seurauksena. Mulla kävi niin, että paino oli noususuuntainen ja herkut maistuivat. Ikävällä tavalla heräsin ajoissa :(.
Onnea hurjasti, varsinkin kun teit sen ihan itse!!! Ihme tyyppejä täällä. Haukutaan läskit alimpaan helvettiin ja sittenkin laihduttaa niin sekään ei ole hyvä? Huhhuh!!!
Mihin menet leikkaukseen? Mitä kaikkea leikkautat? Paljon maksaa?
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 16:29"]Millainen ruokavalio sinulla oli urakan alkuvaiheessa? Mahtava tulos kyllä! :)
[/quote]
Paljon hyviä rasvoja vaikka hullulta kuulostaakin niin minulla oli puute rasvasta. Paljon, paljon kasviksia, hedelmiä, vähärasvaista lihaa, hapanmaitotuotteita ja täysjyväviljoja, samalla tiellä olen edelleen :)