täällä kun tuntuu olevan niin paljon sairaalloisen..
Mustasukkaista väkeä niin mitä mieltä tästä : paras ystäväni on mies joka ei ole koskaan ollut kiinnostunut minusta tai minä hänestä. Olemme yöpyneet samassa paikassa useasti eikä mitään ole koskaan tapahtunut.
Jos jompikumpi on seurustellut on kumppaneita pyydetty esim illanviettoihin mukaan mutta jos ei ole halunneet niin ei ole ruikutettu mukaan :D
Käydään noin 1-3x kuukaudessa leffassa, syömässä tms ja siihen päälle viikoittain yhdessä salilla.
Av raadin mukaan meillä siis on salasuhde :D
Kommentit (8)
En nyt ihan ymmärrä. Miksi et vietä yhtäpaljon aikaa oman kumppanisi kanssa jos sinulla sellainen on. Tai miksi hän ei tee niin.
Salilla käymisen ymmärrän ihan täysin, mutta tota elokuvissa käyntiä, no jaa. Mielestäni ystävät ei saa mennä parisuhteen edelle, vaikka ne tärkeitä onkin. (olipa ystävä samaa sukupuolta tai ei) Jos teillä on parisuhde niin viettäkää aikaa sillä lailla että siellä viihtyy nekin kumppanit. Kaikkihan ei pyöri napasi ympärillä kuitenkaan.
Heh, ei nyt salasuhde :) Mun poikaystävällä on tosi hyvänä kaverina tyttö, näkevät tosin harvemmin kuin te. En ole mustasukkainen, pyysin alussa tavata tytön ja mukavalta vaikutti. Jos näkevät en kysele missä kävivät jne, luotan kyllä. Poikaystävällä kuitenkin pettämistausta, pettänyt entisiä tyttöystäviään kaverityttöjensä kanssa, joten kyllä mä vähän varauksella kaikkiin muihin muijiin suhtaudun.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 10:48"]Nii, onko teillä kummallakin puolisi/seurustelukumppani?
[/quote]
Minulla on, tuo ystäväni on sellanen että sillä taitaa olla monta :D
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 10:52"]En nyt ihan ymmärrä. Miksi et vietä yhtäpaljon aikaa oman kumppanisi kanssa jos sinulla sellainen on. Tai miksi hän ei tee niin.
Salilla käymisen ymmärrän ihan täysin, mutta tota elokuvissa käyntiä, no jaa. Mielestäni ystävät ei saa mennä parisuhteen edelle, vaikka ne tärkeitä onkin. (olipa ystävä samaa sukupuolta tai ei) Jos teillä on parisuhde niin viettäkää aikaa sillä lailla että siellä viihtyy nekin kumppanit. Kaikkihan ei pyöri napasi ympärillä kuitenkaan.
[/quote]
Mä asun mun miehen kanssa, jos käyn muutaman kerran kuukaudessa ystävieni kanssa jossain ei se ole mieheltä pois :D
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 10:52"]
Mielestäni ystävät ei saa mennä parisuhteen edelle, vaikka ne tärkeitä onkin.
[/quote]
Olet nähtävästi näitä "ystäviä" jotka katoavat kuvioista kun alkavat seurustella ja palaavat sitten kun tarvitsevat olkapäätä jota vasten itkeä tai seuraa kun ei ole parisuhdetta. En minä rupea kavereitani vaihtamaan, jos alan seurustella.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 10:52"]
En nyt ihan ymmärrä. Miksi et vietä yhtäpaljon aikaa oman kumppanisi kanssa jos sinulla sellainen on. Tai miksi hän ei tee niin.
[/quote]
Olipas omituinen kommentti. Mistä ihmeestä lainaamani kirjoittaja päätteli, että tuo aloittajan ja hänen ystävänsä ystävyyssuhde menee heidän parisuhteidensa edelle? Myöskään kirjoittaja ei kertonut kuinka paljon hän parisuhteensa kanssa aikaa viettää, joten erikoinen kommentti sekin, että pitäisi yhtäpaljon oman kumppaninsa kanssa aikaa viettää.
Ylipäänsä kommentit parisuhteessa viihtymisestä oli erikoisia, koska ei ap mitään viihtymisestään viihtymättömyydestään parisuhteessaan kertonut.
Tuo viimeinen kommentti oli kaikkein omituisin. Kun ap ei ole jättänyt ystäviään parisuhteen alkaessa, vaan jakaa aikaa heillekin, niin sinun mielestä se on omaan napaan tuijottamista.
Vahvavasti epäilen että kahdeksas viesti osui arviossaan enemmän kuin oikeaan. Eli kukahan se omaan napaan tuijottaja mahtaa ollakaan?
Miten niin salasuhde? Avoin ystävyyssuhdehan tuo on.