Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isällä todettiin eturauhassyöpä :(

Vierailija
14.01.2015 |

Ei kuulemma ole agressiivinen ja ensi viikolla menee lääkäriin. Olen itkenyt koko päivän. En halua menettää mun isää vielä. :(

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa :( Ei-aggressiivisesta syövästä on oikein hyvät mahdollisuudet parantua, eli koita olla liikoja huolehtimatta ennen kuin kaikki tutkimukset on tehty. Oma isäni lähenee kuolemaa keuhko- ja aivosyövän kanssa joten saat kaiken empatiani. ❤

Vierailija
2/26 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 20:04"]Otan osaa :( Ei-aggressiivisesta syövästä on oikein hyvät mahdollisuudet parantua, eli koita olla liikoja huolehtimatta ennen kuin kaikki tutkimukset on tehty. Oma isäni lähenee kuolemaa keuhko- ja aivosyövän kanssa joten saat kaiken empatiani. ❤
[/quote]
kiitos ja osanottoni myös sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eturauhassyöpä etenee hitaasti, usein potilas menehtyy vanhuuteen ei siihen syöpään. Eri asia jos agresdiivinen. Hyvät hoidotkin olemassa

Vierailija
4/26 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, tosi kurjaa :( hyvä asia kuitenkin, että ei ole aggressiivista laatua.

Vierailija
5/26 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä sairastui 21 vuotta sitten. Viime vuonna hän rakensi uuden kesämökin. Eturauhassyöpä on hyvin harvoin tappava.

Vierailija
6/26 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikkien esim. 80-vuotiaiden miesten eturauhaset poistettaisiin ja niistä katsottaisiin PAD, jokaisella olisi eturauhassyöpä.

Vierailija
7/26 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vaan niin pahalta, kun isäni ei ole edes 60-vuotias. :(

Vierailija
8/26 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä murehdi! Munkin isällä todettiin muutama vuosi sitten, ei agressiivinen myös. Lääkäri sanoi että ei mitään hätää, ehtii kuolla ennemmin vanhuuteen kuin tuohon syöpään. Ei helposti leviä, siis tuo "kesympi" muoto. Ja kuulemma jos kadulta napattaisiin kaikki vanhemmat miehet testeihin niin 90% niistä sairastaisi eturauhassyöpää.

Uskallan ennustaa että et sinä isääsi menetä vielä aikapäiviin, ainakaan tuon syövän takia! Ja lääkkeitäkin on siihen olemassa.

Iloista kevään odotusta sulle ja isällesi   : )

Vierailija
9/26 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 20:17"]Älä murehdi! Munkin isällä todettiin muutama vuosi sitten, ei agressiivinen myös. Lääkäri sanoi että ei mitään hätää, ehtii kuolla ennemmin vanhuuteen kuin tuohon syöpään. Ei helposti leviä, siis tuo "kesympi" muoto. Ja kuulemma jos kadulta napattaisiin kaikki vanhemmat miehet testeihin niin 90% niistä sairastaisi eturauhassyöpää.

Uskallan ennustaa että et sinä isääsi menetä vielä aikapäiviin, ainakaan tuon syövän takia! Ja lääkkeitäkin on siihen olemassa.

Iloista kevään odotusta sulle ja isällesi   : )
[/quote]
kiitos. :) kyllä tää varmaan tästä helpottaa. :)

Vierailija
10/26 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pappa sairasti saman syövän 20v sitten. Edelleen porskuttaa täysissä voimissa. Ikää 85. Voimia ap. Ole optimistinen, on täysin parannettavissa.

Vierailija
11/26 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 20:18"]Mun pappa sairasti saman syövän 20v sitten. Edelleen porskuttaa täysissä voimissa. Ikää 85. Voimia ap. Ole optimistinen, on täysin parannettavissa.
[/quote]
kiitos. :)

Vierailija
12/26 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun isälläni se todettiin kesällä, ja hänet leikattiin muutama viikko siitä. Maanantaina hänellä oli kontrolli, jossa kaikki oli ok :)

Tiedän niin tuon tunteen, virtuaalinen hali täältä sinulle! Itsekin itkin monet kerrat jo pelkästä pelosta, että menetän isän, joka on ainoa läheinen aikuinen elämässäni. Isä on 63v, minä 33.

Vierailija
13/26 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 20:19"]Minun isälläni se todettiin kesällä, ja hänet leikattiin muutama viikko siitä. Maanantaina hänellä oli kontrolli, jossa kaikki oli ok :)

Tiedän niin tuon tunteen, virtuaalinen hali täältä sinulle! Itsekin itkin monet kerrat jo pelkästä pelosta, että menetän isän, joka on ainoa läheinen aikuinen elämässäni. Isä on 63v, minä 33.
[/quote]
Kiitos tuesta. Ihana että joku ymmärtää. :)

Vierailija
14/26 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä, iäkäs tosin, kuoli ko.syöpään. Eli ei sekään ihan vaaraton ole..

Vierailija
15/26 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 20:21"]Mun isä, iäkäs tosin, kuoli ko.syöpään. Eli ei sekään ihan vaaraton ole..
[/quote]
otan osaa. :(

Vierailija
16/26 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 20:21"]Mun isä, iäkäs tosin, kuoli ko.syöpään. Eli ei sekään ihan vaaraton ole..
[/quote]
[/quote]

Kiitos ja tsemppiä aloittajalle. Hyvin varmasti käy!

Vierailija
17/26 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 20:24"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 20:21"]Mun isä, iäkäs tosin, kuoli ko.syöpään. Eli ei sekään ihan vaaraton ole..
[/quote]
[/quote]

Kiitos ja tsemppiä aloittajalle. Hyvin varmasti käy!
[/quote]
kiitos. Toivottavasti menee.

Vierailija
18/26 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu vaan. Minunkin isällä todettiin ko. syöpä ja se oli ehtinyt jo levitä aika pitkälle. Ei kuitenkaan koe itseään sairaaksi ja lääkkeet auttaa hyvin, vaikka leikkaamalla syöpää ei leviämisen vuoksi pois saatukaan. Se ei tosiaan välttämättä ole kovin paha syöpä ja useimmat ehtii kuolla vanhuuteen kuin siihen.

Olen kuitenkin pahoillani puolestasi, muistan vielä itsekin kun sain uutiset - olihan se niinkuin matto olisi vedetty jalkojen alta pois :( 

Vierailija
19/26 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on onneksi hyväennusteinen. Itse olen menettänyt isäni keuhkosyövälle, aivoissa etäpesäkkeitä ja nyt olen pian menettämässä aviomieheni haimasyövälle, joka on lähettänyt etäpesäkkeitä keuhkoihin eikä mitään ole enää tehtävissä.

Vierailija
20/26 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kuoli rintasyöpään vuosia sitten, ja isälläni on luustoon edennyt eturauhassyöpä. Sairastanut on jo melkein 15 vuotta, nyt ei enää hoideta, vaan annetaan vain oireidenmukaista hoitoa kipuihin yms. Välissä oli siis ihan terveen kirjoissa ko.syövän osalta.