Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kysy mitä haluat : olen laihduttanut 62kg

Vierailija
07.01.2015 |

:)

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
22/60 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea suoritus! Tiedän koska olen elämässäni useamman kerran pudottanut painostani 40-50 kiloa. Minkälainen suunnitelma sinulla on painonhallinnan suhteen? Uskotko, että saat pidettyä pudottamani kilot poissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, hienoa! :)

Vierailija
24/60 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kyllä innoittavaa! Laitoin tämän kännykkäni kirjanmerkkeihin ja luen sen sitten vaikka kaupassa uudestaan karkkiosaston kutsuessa taas luokseen. Minun mittani olivat yhdeksän kuukautta sitten vielä 174/85, mutta nyt onnistuin laihduttamaan kymmenen kiloa pois, ikää on 21 vuotta. Kertoisitko, miten pystyit sietämään kaikkia houkutuksia ja herkkuja, kun joka puolella on ihania pikaruokaloita, jätskibaareja ja irtokarkkihyllyjä? Olen niin heikkona hampurilaisiin, jäätelöön ja suklaaseen että niiden päivittäisen syöpöttelyn takia painoni on nyt jämähtänyt tuohon. Nytkin kuola valuu kun ajattelen jotain hesen ranskalaisia... Säälittävää. Miten pystyy vastustamaan sitä hullua himoa herkkuja kohtaan?

Vierailija
25/60 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 16:05"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 16:03"]Jäikö paljon löysää nahkaa? Siitä on kuulemma hankala päästä eroon.

Onnea hienosta saavutuksesta! :)
[/quote]

Jäi, mutta olen menossa leikkaukseen :) mieheni osti sen minulle palkinnoksi tästä.
[/quote]

Miksi et mene julkiselle? Itse tiputin 49 kg kahden vuoden sisällä. Pääsin julkiselle kyseiseen operaatioon.

Vierailija
26/60 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 23:56"]Siis miten voin laihduttaa 10kiloa kahessa viikossa?
[/quote]

Itse tiputin 8 kg vajaassa kahdessa viikossa nutraten. Toki nesteitä suurin osa. Kaikkiaan nutraamalla lähti 26 kg. Loput sitten ruokav.ja liikunnalla. Aikaa tästä nyt liki neljä vuotta. Yhteensä liki 50 kg lähti.

Vierailija
27/60 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lihavuus vaikutti seksielämään vai vaikuttiko mitenkään? Entäs laihtuminen? Häiritsikö miestäsi ylipainosi? Mitä sanoi / miten suhtautui pudotukseesi? Onko hän normaalipainoinen vai ylipainoinen? Muuttiko hän elämäntapojaan? Sori jos seksikysymykset on liian henkilökohtasia, siinä tapauksessa ei tarvi vastata. :)

Mitä liikuntaa harrastat? Mikä laji on suosikkisi? Kokeilitko jotain lajia mistä et pitänyt ja se jäi pois?

Vierailija
28/60 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
29/60 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkös Tiina - sitä samaa sanon sinusta, sillä sinusta ei tule koskaan hoikkaa ja kaunista vaikka käyt monta kertaa viikossa salilla. Olet niin kitkerä ja tumppi ettet edes parhaimmillasikaan saavuta sitä mitä tämä ap on saavuttanut.

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 16:16"]

Ihrakasa

[/quote]

Vierailija
30/60 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 00:20"]Onpa kyllä innoittavaa! Laitoin tämän kännykkäni kirjanmerkkeihin ja luen sen sitten vaikka kaupassa uudestaan karkkiosaston kutsuessa taas luokseen. Minun mittani olivat yhdeksän kuukautta sitten vielä 174/85, mutta nyt onnistuin laihduttamaan kymmenen kiloa pois, ikää on 21 vuotta. Kertoisitko, miten pystyit sietämään kaikkia houkutuksia ja herkkuja, kun joka puolella on ihania pikaruokaloita, jätskibaareja ja irtokarkkihyllyjä? Olen niin heikkona hampurilaisiin, jäätelöön ja suklaaseen että niiden päivittäisen syöpöttelyn takia painoni on nyt jämähtänyt tuohon. Nytkin kuola valuu kun ajattelen jotain hesen ranskalaisia... Säälittävää. Miten pystyy vastustamaan sitä hullua himoa herkkuja kohtaan?
[/quote] Onko ap vielä keskustelussa mukana? :)

Vierailija
31/60 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 00:20"]

Onpa kyllä innoittavaa! Laitoin tämän kännykkäni kirjanmerkkeihin ja luen sen sitten vaikka kaupassa uudestaan karkkiosaston kutsuessa taas luokseen. Minun mittani olivat yhdeksän kuukautta sitten vielä 174/85, mutta nyt onnistuin laihduttamaan kymmenen kiloa pois, ikää on 21 vuotta. Kertoisitko, miten pystyit sietämään kaikkia houkutuksia ja herkkuja, kun joka puolella on ihania pikaruokaloita, jätskibaareja ja irtokarkkihyllyjä? Olen niin heikkona hampurilaisiin, jäätelöön ja suklaaseen että niiden päivittäisen syöpöttelyn takia painoni on nyt jämähtänyt tuohon. Nytkin kuola valuu kun ajattelen jotain hesen ranskalaisia... Säälittävää. Miten pystyy vastustamaan sitä hullua himoa herkkuja kohtaan?

[/quote]

Ensimmäinen viikko on vaikein tai kaksi ensimmäistä viikkoa. Ensimmäisellä viikolla kärsit nälästä ja on kamalaa kun kaipaat herkkuja, toisella viikolla nälkä helpottaa jo. Sen jälkeen saavutetut tulokset motivoivat sinua jatkamaan. Laihdutin itse nutriletilla ja kun paino oli kahden viikon jälkeen pudonnut yli neljä kiloa, en voinut jättää kuuria kesken. Olin pussikuurilla yhteensä n. 10 viikkoa ja painoa putosi reilu 15 kiloa. 

Vierailija
32/60 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 15:44"]

:)

[/quote]

Vierailija
33/60 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau onnea :) Olitko lihavuusleikkauksessa? Missä ajassa laihduit?

Vierailija
34/60 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin ja miksi päätit aloittaa laihdutuksen? Alkupaino ja pituus?

Vierailija
35/60 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! Hieno suoritus todellakin. Millä tavalla laihdutit? Kauanko painosi on nyt pysynyt poissa?

Vierailija
36/60 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, upea saavutus! Millä metodilla laihdutit? Missä vaiheessa liikkumisen keveyden alkoi huomata? Mikä oli vaikeinta ja mikä ihaninta matkan varrella?

Vierailija
37/60 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 15:45"]Wau onnea :) Olitko lihavuusleikkauksessa? Missä ajassa laihduit?
[/quote]

En ollut, 3 vuotta tuohon rupeamaan meni. Oloni on upea:)

Vierailija
38/60 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 15:46"]Milloin ja miksi päätit aloittaa laihdutuksen? Alkupaino ja pituus?
[/quote]

Oma äitini menehtyi liikalihavuuteen, en voinut jättää lastani ilman äitiä. Heräsin siis tilanteen vakavuuteen. 160/129kg

Vierailija
39/60 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau onneksi olkoon, mahtava saavutus! Mä haluaisin laihduttaa 5kg normaalipainon sisällä, onko antaa helppoja vinkkejä ? :)

Vierailija
40/60 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teit sen? Mikä on parasta?