Onko täällä naisia, joita miehet eivät lähesty koskaan?
Ei suorasti eikä epäsuorasti. Eivät kiinnostavat eivätkä myöskään epäkiinnostavat miehet. Ei kertakaikkiaan yksikään mies koskaan?
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei lähesty romanttisessa mielessä tai katso hyvällä, koska olen ISO nainen 178cm 90kg.
Täällä samat mitat, ehkä viitisen kiloa hoikempi olen, ja olen parisuhteessa. Saan paljon katseita miehiltä ja jotkut ovat lähestyneet kun pitävät näyttävänä naisena
Nuorena oli lähestyjiä, oli aivan erilaista kuin nyt. Ylipainoakin minulla oli silloinkin pikkuisen, ei se haitannut.
Nyt viisikymppisenä ja oikeasti lihavana olen miehille täysin näkymätön, ollut sitä jo hyvin pitkään.
Toisaalta nuorena myös laittauduin paljon enemmän ja nyt en. Katselin miehiä kiinnostuneesti.
Nyt en kun ei kiinnosta, enkä jaksa, ihan sama. Joten kysyntä on nolla mutta niin myös tarjonta samaten.
Luulen että olemuksestaan päätellen tosi monella ikätoverillani sukupuoleen katsomatta tämä mielenmaisema on ihan sama.
Ollaan pitkissä perushyvissä parisuhteissa ja elämänkokemuksen myötä ymmärretään olla valmiita tarvittaessa jatkamaan yksinkin.
Joku muiden miesten miellyttäminen on kyllä niin alhaalla omalla to do-listalla, ettei tosikaan.
En ole ketään lähestyttäviä. Siksi en lähesty.
Miehet eivät lähesty jos heitä ei kiinnosta. Tämä pätee myös kauniisiin naisiin.
Mutta te naisethan tälläkin palstalla silloin riehuitte miten miesten ei KOSKAAN sovi lähestyä...
Nainen ei kykene koskaan ajattelemaan miten hänen sanomisensa/päätöksensä/tekonsa mahdollisesti vaikuttavat tulevaisuudessa. He elävät aina pelkästään nykyhetkessä.
Itse lähestyisin jos naisilta saisi osviittaa että se on ok. Silmäpeliä ja hymyilyä yms. Suurin osa vain tuijottaa tuppisuuna jos sitäkään. Muutaman kerran olen saanut kuulla että "se-ja-se nainen olisi ollut kiinnostunut, miksi et lähestynyt?" No siksi koska ajattelin sen olevan sopimatonta.
Vierailija kirjoitti:
Itse lähestyisin jos naisilta saisi osviittaa että se on ok. Silmäpeliä ja hymyilyä yms. Suurin osa vain tuijottaa tuppisuuna jos sitäkään. Muutaman kerran olen saanut kuulla että "se-ja-se nainen olisi ollut kiinnostunut, miksi et lähestynyt?" No siksi koska ajattelin sen olevan sopimatonta.
Mua on lähestytty usein vaikken ole antanutkaan mitään merkkejä että se olisi toivottavaa, eikä ole mitään traumoja jäänyt näistäkään kokemuksista. Jos näet jonkun joka oikeasti kiinnostaa niin rohkeutta vaan peliin, ei kukaan pahalla suhtaudu jos osaat esittää asiasi asiallisesti - paitsi ehkä sitten jos olet tyyliin 20 vuotta vanhempi kuin nainen tms. Voi olla että nainen pitää sinua kiinnostavana vaikkei sitä mitenkään osoita, osa voi jäätyäkin jos kohtaa kiinnostavan miehen. Tiedät sitten kun yrität.
Ei kukaan mies niin hullu ja epätoivoinen ole että palstamamman valitsisi. Ennemmin yksin.
Miksi miesten pitäisi ketään lähestyä?
Missään, millään tavalla.
Naiset ovat kertoneet, että he lähestyvät kyllä jos mies on mielenkiintoinen.
Kyllä!
En ole läski ja ihan mukavannäköinen, mutta en mikään kaunotar. Minua ei ole tultu _ikinä_ jututtamaan selvin päin. Känniääliöitä ei lasketa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä!
En ole läski ja ihan mukavannäköinen, mutta en mikään kaunotar. Minua ei ole tultu _ikinä_ jututtamaan selvin päin. Känniääliöitä ei lasketa.
Kuinka lähestyt miehiä ja missä?
Joskus oli sama tilanne, mutta sitten jossain vaiheessa asia muuttui, en tiedä mikä siihen vaikutti. Viimeksi lähestynyt oli kuitenkin pelimies! Sitä edellinenkin naisilta huomiota hakeva tapaus :/... Tasapainoinen, "tylsäkin" mies kelpaa, toivottavasti osaan jatkossa pitää silmät auki.
Vierailija kirjoitti:
Liittyykö ehkä jotenkin suomalaiseen kulttuuriin? Tunnen joitakin ulkomaalaisia, jotka "jahtaavat" haluamiaan miehiä ja tuntisin sen vaan itse täysin mahdottomaksi. Vaikeaa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua on lähestytty usein vaikken ole antanutkaan mitään merkkejä että se olisi toivottavaa, eikä ole mitään traumoja jäänyt näistäkään kokemuksista. Jos näet jonkun joka oikeasti kiinnostaa niin rohkeutta vaan peliin, ei kukaan pahalla suhtaudu jos osaat esittää asiasi asiallisesti - paitsi ehkä sitten jos olet tyyliin 20 vuotta vanhempi kuin nainen tms. Voi olla että nainen pitää sinua kiinnostavana vaikkei sitä mitenkään osoita, osa voi jäätyäkin jos kohtaa kiinnostavan miehen. Tiedät sitten kun yrität.
Komppania tätä! Itse introverttina en osaisi alkaa silmäillä miestä, jos hän ei itse ensin osta kiinnostusta.
Minä. Ei nuiremoana kun olin hoikka, eikä varsinkaan nyt kun olen läski. En koe olevani mitenkään runa kasvoistani, mutta en ole mikään mykistävä kaunotarkaan.
Nyt vanhempana tosin huonojen kokemusten kautta olen kyllä luonut aikamoisen suojamuurin ympärilleni eli vaikka joku lähestyisikin, niin vaikuttaisin varmaan silti tympeältä (johtuu vaan ujoudesta). Mutta koska lihava nainen synneistä suurin, niin ei tartte edes vaivata päätään sillä.
Naiset vihaa MGTOWia vaikka he itse aiheuttivat sen synnyn :D
Tuijotetaan ja supistaan keskenään. Tulee sellainen naismainen kuva miehistä. Joku on joskus pyytänyt treffeille...mutta pääsääntöisesti ei lähestytään.
Miksi me miehet lähestyttäisiin miesvihaaja eli feministejä ja incelinaisia, jotka ovat lihotta eet itsensä läskeiksi?
Miksi naiset aina ruikuttaa, kun eivät saa huomiota miehiltä? M25
Siis EI tatuointeja. Jäi yksi sana pois.