Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä naisia, joita miehet eivät lähesty koskaan?

Vierailija
29.10.2021 |

Ei suorasti eikä epäsuorasti. Eivät kiinnostavat eivätkä myöskään epäkiinnostavat miehet. Ei kertakaikkiaan yksikään mies koskaan?

Kommentit (141)

Vierailija
1/141 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

on

Vierailija
2/141 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/141 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet vihaa pitkä naisia. Minua ei ole koskaan lähestetty. olen alkanut etsiä nyt ulkomailta puolisoa

T. N183cm

Vierailija
4/141 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua iskettiin jopa 120-kiloisena.

Vierailija
5/141 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ja karkuun ne juoksee mitään sanomatta jos itse lähestyn. No joskus olen kiinni saanut.

Vierailija
6/141 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"joo,sä oot ihan söpö...mutta" Ei ole edes leffaan pyydetty koskaan,eikä tanssimaan,kapakkaan,ei mihinkään! Oli se aika ankeeta mutta onneks olen jo vanha ettei tartte välittää enää siitä asiasta.

Vierailija
7/141 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, täällä yksi. Tämä ongelma ainoastaan täällä Suomessa. Ulkomailla miehet lähestyvät (olen asunut paljon ulkomailla, länsimaissa). Olen kauniiksi kutsuttu ja hoikka, pienikokoinen. Mutta Suomessa miehet vaan ilmeisesti katselevat, mutta eivät lähesty. Olen sinkku.

Vierailija
8/141 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan melko harvinaista. 

Vierailija
9/141 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen miehet ovat niin ujoja ja liikkuvat vain miesten porukoissa. Mitä ihmettä.

Vierailija
10/141 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, tosin sillä erotuksella että osa ns. hylkiömiehistä tekee joskus tuttavuutta. Nyt en puhu mukavista nörteistä tms., vaan tietyistä uussuomalaisista joilla on lähinnä yksi asia mielessään, kotimaisista taas älyllisesti...hmm, vajaat...tuntuvat tykkäävän minusta kovasti. Sellainen tavallinen, suomalainen mies ei ole koskaan lähestynyt minua. 

Vierailija
11/141 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi. Ei kukaan katso päinkään, missään. Eikä katsonut nuorempanakaan. Hämmästyttää miten jotkut löytää seuraa tuosta vain, erotaan ja parin kuukauden sisään on uusi kumppani elämässä. Koen itse olevani täysin näkymätön miehille.

Vierailija
12/141 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä. Ei ole kukaan tullut tekemään kukaan ennalta tuntematon mies ulkosalla/julkisissa tiloissa tai kulkuvälineissä aloitetta tositarkoituksella sitten about vuoden 2014. Puolitutut miehet ovat lähestyneet, mutta ne kovasti kaivatut tuntemattomat eivät ole.

Vierailija
13/141 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, tosin sillä erotuksella että osa ns. hylkiömiehistä tekee joskus tuttavuutta. Nyt en puhu mukavista nörteistä tms., vaan tietyistä uussuomalaisista joilla on lähinnä yksi asia mielessään, kotimaisista taas älyllisesti...hmm, vajaat...tuntuvat tykkäävän minusta kovasti. Sellainen tavallinen, suomalainen mies ei ole koskaan lähestynyt minua. 

Tavallisella, järkevällä, työssäkäyvällä miehellä on niin paljon menetettävää. Parempi siis antaa naisten lähestyä.

Vierailija
14/141 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia naisiahan tällä palstalla juuri onkin. 

Vierailija
15/141 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet vihaa pitkä naisia. Minua ei ole koskaan lähestetty. olen alkanut etsiä nyt ulkomailta puolisoa

T. N183cm

Eikä vihata. Olen itse kuullut suunnilleen pituiseltasi naisilta joskus kommentteja ' olet todella kiva ja ihana, mutta häiritsee kun olet lyhyempi ". Eli naiset voisivat joskus katsoa peiliin näissä. On varmasti miehiä joidenka itsetunto ei kestä pidempää naista, itseäni ei se koskaan ole haitannut, vaan naisilta olen kuullut 'en halua et kuljen korkkareissa ohitsesi".

Vierailija
16/141 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä!!! En ole koskaan päässyt kenenkään kans seurustelusuhteeseen. Sänkyyn kyllä kelpaan :) mutta sitä tunteetonta jyystämistä en vaan jaksa aina ja koko ajan. :( Muuta en ole koskaan saanut. En koskaan. :( Mikä vika minussa on? Olen ihan kiltti ja mukava, pidän huolta terveydestäni ja ulkonäöstäni sen verran kun voin, pesen hampaat kolme kertaa päivässä, käyn suihkussa useamman kerran viikossa - en joka päivä, sitä ei iho kestä.. En mielestäni haise tai muutenkaan ole epämiellyttävä. Missä vika?????????

Vierailija
17/141 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi. Kukaan ei ole koskaan kiinnostunut. Ihan utopiaa, että löytäisi parisuhteen.

En ole pitkä, en myöskään lihava.

Vierailija
18/141 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kukaan tuntematon ikinä lähestynyt. Paitsi joskus joku juoppo. Ei huudeltu perään tai vihelletty. Suhteet on syntynyt tuttujen kautta ja viimeisin tinderissä. Joka on täyden 10 mies, sellainen palstan väittämä laatikkoleuka kalsarimalli, joten en huonompi kai ole itsekään. Ja on etenkin vartaloa kehuttu maasta taivaisiin. Ja söpöksi moni sanonut, kun olen aika babyface ja pieni.

Vierailija
19/141 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan uskaltanut lähestyä naisia siinä mielessä. Kavereina kyllä on useita naisia ja aina ollaan tultu juttuun hyvin, mutta iskeä en osaa/uskalla

M27

Vierailija
20/141 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. N183cm

Ei pidä paikkaansa.

Minä pidän eniten pitkistä naisista. 183cm ei ole liian pitkä.

Harmi kyllä pitkät naiset harvemmin pitävät <175cm miehistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi