Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä naisia, joita miehet eivät lähesty koskaan?

Vierailija
29.10.2021 |

Ei suorasti eikä epäsuorasti. Eivät kiinnostavat eivätkä myöskään epäkiinnostavat miehet. Ei kertakaikkiaan yksikään mies koskaan?

Kommentit (141)

Vierailija
41/141 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Voisin olla jopa ihan ok näköinen  jos tyrkyttäsiin itseäni tiukoilla farkuilla ja meikit naamassa koko ajan. en vaan jaksa tuohon ulkonäköön panostaa ollenkaan. Silmälasit päässä ja löysät vaatteet päällä. >en jaksa kokoajn jotain seksi hommaa. 

Kyllä ne kauniit naiset huomaa löysissäkin vaatteissa ja silmälasit nyt eivät mitenkään ketään rumenna. En siis sano, ettetkö olisi hyvännäköinen (mistä minä sen tietäisinkään), mutta huomautuksena tuohon, että löysien vaatteiden ja silmälasien takia ei lähestyttäisi.

Vierailija
42/141 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi. Ei kukaan katso päinkään, missään. Eikä katsonut nuorempanakaan. Hämmästyttää miten jotkut löytää seuraa tuosta vain, erotaan ja parin kuukauden sisään on uusi kumppani elämässä. Koen itse olevani täysin näkymätön miehille.

Johtuisko naamasta tai kropasta, jotain vikaa täytyy olla jos kukaan ei lähesty.

Minä olen omasta mielestäni ihan mukavannäköinen ja vartalokin ok. Silti yksikään mies ei koskaan ole lähestynyt missään vaiheessa elämääni. 

t. eri

Miksi et itse lähesty miehiä?

Koska olen hyvin nuoresta saakka oppinut, että olen miehille kuin ilmaa. 

t. sama

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/141 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi. Ei kukaan katso päinkään, missään. Eikä katsonut nuorempanakaan. Hämmästyttää miten jotkut löytää seuraa tuosta vain, erotaan ja parin kuukauden sisään on uusi kumppani elämässä. Koen itse olevani täysin näkymätön miehille.

Johtuisko naamasta tai kropasta, jotain vikaa täytyy olla jos kukaan ei lähesty.

Minä olen omasta mielestäni ihan mukavannäköinen ja vartalokin ok. Silti yksikään mies ei koskaan ole lähestynyt missään vaiheessa elämääni. 

t. eri

Miten sinun miessuhteet ovat sitten syntyneet? Itsekö iskit? Olettaen siis, että sinulla on tai on joskus ollut jotain säpinää miesten kanssa.

Mikä saa sinut olettamaan, että ihmisellä, jota miehet eivät koskaan ole lähestyneet olisi ollut miessuhteita? Etänäkö ajattelit niiden tapahtuvan :D

t. toinen eri

Ehkäpä 85% suomalaisista miehistä on juuri tuossa tilanteessa, eli ovat puhtaasti oman aktiivisuutensa varassa.

Vierailija
44/141 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan uska lähestyä koska metoo. Liian paljon menetettävää. Ei ole riskin arvoista.

No jos mies ei tiedä flirtin/normaalin lähestymisen ja seksuaalisen häirinnän/rikoksen eroa, niin siinä tapauksessa ei kyllä kannatakaan lähestyä ketään. Koskaan.

Vierailija
45/141 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan melko harvinaista. 

Ei nyt ihan niin harvinaista Suomessa.

Vierailija
46/141 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. eri

Miten sinun miessuhteet ovat sitten syntyneet? Itsekö iskit? Olettaen siis, että sinulla on tai on joskus ollut jotain säpinää miesten kanssa.

Mikä saa sinut olettamaan, että ihmisellä, jota miehet eivät koskaan ole lähestyneet olisi ollut miessuhteita? Etänäkö ajattelit niiden tapahtuvan :D

t. toinen eri

Ehkäpä 85% suomalaisista miehistä on juuri tuossa tilanteessa, eli ovat puhtaasti oman aktiivisuutensa varassa.

Niin sen kuuluu ollakin. Mies metsästää ja nainen on saalis. Näinhän se on ollut jo luolamiesajoista lähtien. 

Vierailija
47/141 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa yksi kohtalotoveri. Miehet karttaa minua. Joskus teininä oli vientiä, mutta aina vain niiltä jousta en itse ollut kiinnostunut.

Aikuisena olen itse joutunut jahtaamaan miehiä, mutta se johtaa/ johtivain seksisuhteisiin. Kukaan ei halua olla kanssani parisuhteesaa.

Vierailija
48/141 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kanssa yksi kohtalotoveri. Miehet karttaa minua. Joskus teininä oli vientiä, mutta aina vain niiltä jousta en itse ollut kiinnostunut.

Aikuisena olen itse joutunut jahtaamaan miehiä, mutta se johtaa/ johtivain seksisuhteisiin. Kukaan ei halua olla kanssani parisuhteesaa.

Sama. Vain teininä on muutama aloite tehty aikuisten miesten toimesta. Aikuisena minusta ei ole kiinnostunut kuin 2 miestä, jotka olivat varattuja. Oon varmaan juuri sellainen nössö joka ei viehätä kuin korkeintaan jotain psykopaatteja. On mulla joitakin miehiä ollut, mutta itse olen joutunut olemaan aloitteellinen ja se on ollut juurikin tuollaista, että ne miehet vain huolii minut seksin takia, mitään aitoa kiinnostusta heillä ei ollut. Joten en ole enää yli 10 vuoteen viitsinyt tehdä aloitteita kun en jaksa enää sitä yksipuolista rakkautta.

Vierailija
49/141 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. eri

Miksi et itse lähesty miehiä?

Koska olen hyvin nuoresta saakka oppinut, että olen miehille kuin ilmaa. 

t. sama

Melkein aina olen ollut naisille ilmaa, joskus ilmeisen pahanhajuista ilmaa, mutta usein kun olen suuni avannut niin olen ollut muutakin kuin ilmaa, jokunen nainen on ihmisenä pitänyt muutama jopa miehenä.

Kai se silti kannattaa jättää eämä elämättä tekosyiden varjolla.

Vierailija
50/141 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Mua kyllä tuijotellaan ahkerasti, mutta ei lähestytä ja mun lähestymisyritykset myös torpataan.

Vierailija
51/141 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole vientiä. Olen vaalea ja luonnonkaunis olemus. Olen lisäksi sporttinen ja ulospäinsuuntautunut. Mä oon aina se joka joka hampaat irvessä huolitaan jos muita ei saada ja vain vanhukset/Narkkarit lähestyy. En ymmärrä miksi.

N24

Vierailija
52/141 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole vientiä. Olen vaalea ja luonnonkaunis olemus. Olen lisäksi sporttinen ja ulospäinsuuntautunut. Mä oon aina se joka joka hampaat irvessä huolitaan jos muita ei saada ja vain vanhukset/Narkkarit lähestyy. En ymmärrä miksi.

N24

Eli siis sinulla ON vientiä, vaikka heti alkuun sanoit ettei ole.

Kuinkahan moni muukin vastaus täällä on sellaisilta naisilta, joilla oikeasti vientiä on, mutta ne lähestyvät miehet eivät ole kiinnostavia. Aloituksessahan sanottiin, että ei kukaan mies koskaan – ei edes epäkiinnostava.

Vierailija
53/141 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitetaan paritumismielessä niin kerran on näin käynyt, muuten ei. Sen sijaan tunnun olevan kelpo kaverimateriaalia. En valita.

Vierailija
54/141 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin lähestyvät mua. Mua kiinnostaa parisuhde ja miehiä kiinnostaa vain seksi.

Vierailija
55/141 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

Eli siis sinulla ON vientiä, vaikka heti alkuun sanoit ettei ole.

Kuinkahan moni muukin vastaus täällä on sellaisilta naisilta, joilla oikeasti vientiä on, mutta ne lähestyvät miehet eivät ole kiinnostavia. Aloituksessahan sanottiin, että ei kukaan mies koskaan – ei edes epäkiinnostava.

No eikai nyt kukaan laske jonkun papan lähestymisiä.

N24

Vierailija
56/141 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Vain teininä on muutama aloite tehty aikuisten miesten toimesta. Aikuisena minusta ei ole kiinnostunut kuin 2 miestä, jotka olivat varattuja. Oon varmaan juuri sellainen nössö joka ei viehätä kuin korkeintaan jotain psykopaatteja. On mulla joitakin miehiä ollut, mutta itse olen joutunut olemaan aloitteellinen ja se on ollut juurikin tuollaista, että ne miehet vain huolii minut seksin takia, mitään aitoa kiinnostusta heillä ei ollut. Joten en ole enää yli 10 vuoteen viitsinyt tehdä aloitteita kun en jaksa enää sitä yksipuolista rakkautta.

Ihan kuin minun näppäimistöltä. On tosin kerra vapaat lähestyneet, mutta ne ovat auttamattomasti liian vanhoja, joten alan etsimään myös ulkomailta. Oman ikäistäni seuraa.

Vierailija
57/141 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kun eivät kykene ajattelemaan mitä heidän sanomisensa/päätöksensä/tekonsa tulevat vaikuttamaan tulevaisuudessa. Tästä sitten saavat kaikki kanssasisaretkin kärsiä tahtomattaan.

Kuka uskaltaa myöntää täällä julkisesti että me too OLI iso virhe?

Vierailija
58/141 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä!!! En ole koskaan päässyt kenenkään kans seurustelusuhteeseen. Sänkyyn kyllä kelpaan :) mutta sitä tunteetonta jyystämistä en vaan jaksa aina ja koko ajan. :( Muuta en ole koskaan saanut. En koskaan. :( Mikä vika minussa on? Olen ihan kiltti ja mukava, pidän huolta terveydestäni ja ulkonäöstäni sen verran kun voin, pesen hampaat kolme kertaa päivässä, käyn suihkussa useamman kerran viikossa - en joka päivä, sitä ei iho kestä.. En mielestäni haise tai muutenkaan ole epämiellyttävä. Missä vika?????????

Onhan sua lähestytty montakin kertaa. Vai itsekö olet ne miehet iskenyt?

Vierailija
59/141 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei lähesty romanttisessa mielessä tai katso hyvällä, koska olen ISO nainen 178cm 90kg.

Vierailija
60/141 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ne komeat varakkaat miehet eivät lähesty. Muuten vientiä naisilla tuntuu riittävän ja kaatoja kymmeniä, mutta kun ne kaikkein himoittavimmat eivät lähesty, niin kukaan ei lähesty. Ikinä koskaan ei, saa vain seksiä. On se prkl rankkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme