Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä naisia, joita miehet eivät lähesty koskaan?

Vierailija
29.10.2021 |

Ei suorasti eikä epäsuorasti. Eivät kiinnostavat eivätkä myöskään epäkiinnostavat miehet. Ei kertakaikkiaan yksikään mies koskaan?

Kommentit (141)

Vierailija
121/141 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nyt ollut 26 vuotta yksin, ei lähestymisiä, eikä seksiä koko aikana. 

Parikymppisenä olin lyhyessä suhteessa, josta syntyi lapsi, joka nyt tietenkin on jo vahvasti aikuinen. Tämän jälkeen täysin hiljaista parisuhderintamalla. Olen itse tehnyt muutamia aloitteita, mutta kun miehet näyttävät siltä, että oksentavat ihan justiinsa ehdotuksesta lähteä vaikka kahville, niin turha yrittää enää. 

Deittisovellukset kokeiltu, sama hiljaisuus jatkui. Ei mitään kiinnostusta miesten taholta, ja en todellakaan yritä näitä laatikkoleuka-kirurgi-lentäjiä, vaan ihan tavallisia miehiä. Viimeksi kysyin erästä työtöntä miestä ulos, mutta oli ihan kauhistunut, eikä sen jälkeen enää puhunut minulle mitään. 

Minua ei yritä edes kylän pahimmat pultsarit tai ulkkikset, vaan hekin kääntävät katseen pois. Olen sitten vissiin jotenkin todella luotaantyöntävän oloinen/näköinen naisihminen, ettei kukaan halua ottaa kontaktia. 

Pidän kuitenkin huolta itsestäni ja kodistani, käyn töissä, ja elän aivan normaalia keski-ikäisen elämää. En juo alkoholia, en polta tupakkaa, vaan elän suht terveellisesti (välillä pientä hemmottelua viikonloppuisin). En ole mikään kaunotar, mutta onhan tuolla parisuhteessa paljon tällaisia tavallistakin tavallisimpia naisia, joten siinä mielessä välillä mietityttää miksi minä jäin lopulta yksin. Pärjään ja olen jo tottunut elämääni yksinäisenä, mutta olisihan se kiva, jos olisi joku jonka kainaloon voisi käpertyä illalla. 

Läheisyyden tunnetta varten on myynnissä poikaystävä-tyynyjä ja googlaamalla art of zoo selviää mitä iloa esimerkiksi koirat tuovat naisen elämään!

122/141 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep 😅 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/141 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli naisten väitteet kuinka naisia lähestytään jatkuvasti ja asiattomasti on liioittelua ja valhetta.

Vierailija
124/141 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eli naisten väitteet kuinka naisia lähestytään jatkuvasti ja asiattomasti on liioittelua ja valhetta.

Kauniita lähestytään, rumia ei. Olen kyllä onnellinen siitä että minua ei ole koskaan ahdisteltu missään, ei edes baarissa. Saa olla rauhassa ja turvassa. 

Vierailija
125/141 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauniita lähestytään, rumia ei. Olen kyllä onnellinen siitä että minua ei ole koskaan ahdisteltu missään, ei edes baarissa. Saa olla rauhassa ja turvassa. 

Suurin osa naisista on siis turvassa.

Vierailija
126/141 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kuulen tätä väitettä nimenomaan miehiltä. 

Vierailija
127/141 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen enemmän ruma kuin kaunis, ja lähestytään kyllä. Ei kuitenkaan pokausmielessä vaan saan kaikenlaista huutelua ja lääpintää.

Vaikka muutama hassu kymmen, sata tai tuhatkin nainen jäisi kokematta minkäänlaista lähestymistä tai ahdistelua, ei se poista niiden muitten miljooonien kokemaa ahdistelua, vaikka kuinka incel koittaisi laskea sormillaan jotain yhteen.

Varmasti onkin naisia, jotka eivät koe ahdistelua. Esim jos eivät koskaan poistu kotoaan. Tai pukeutuvat kuin miehet. Tai ovat muuten vaan onnellisessa asemassa.

En ymmärrä, miksi incel niin kadehtii tuota negatiivista huomiota, ahdistelua ja raiskauksia. Haluaako hän itse joutua uhriksi?

Vierailija
128/141 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalijakauma.

Vierailija
129/141 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen miehet ovat niin ujoja ja liikkuvat vain miesten porukoissa. Mitä ihmettä.

Koska metoo ja suostumuslaki.

Vierailija
130/141 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheena oli se lähestyminen hyvässä mielessä, ei ahdistelu. Jos palattaisiin siihen.

Minua lähestyy vieraat miehet harvoin. En ole sellainen nätti sosiaalinen nainen, joka herättää miehen kiinnostuksen heti ensi näkemältä. Tutustun työn, kavereiden ja harrastusten kautta paljon ihmisiin ja miehiinkin. Joskus tutut miehet ihastuvat ja lähestyvät, ja näin on mun suhteet alkaneet.

Vierailija
131/141 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas se ahdisteluhullu tuli jankuttamaan ketjuun. 

Vierailija
132/141 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tyyppi jota on ahdisteltu kirjastossa

Vierailija
133/141 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas se jankuttaminen alkaa

Vierailija
134/141 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu suomalaiseen kulttuuriin. Sitäpaitsi ei tänä päivänä uskalla edes lähestyä kun pääsee lehteen seksuaalisesta häirinnästä.

Vierailija
135/141 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne miehet lähesty, ei nuorena eikä varsinkaan nyt keski-ikäisenä. Olen nätti, pitkätukkainen, tatuoimaton jne, mitä täällä miehet aina väittävät ihailevansa. Nuorena olin ujo ja nykyään en jaksa vaivautua hakemaan seuraa.

Mutta ihan turha väittää, että nainen saisi aina parisuhteen halutessaan. Ja satunnaista seuraa en ole vailla.

Vierailija
136/141 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Voisin olla jopa ihan ok näköinen  jos tyrkyttäsiin itseäni tiukoilla farkuilla ja meikit naamassa koko ajan. en vaan jaksa tuohon ulkonäköön panostaa ollenkaan. Silmälasit päässä ja löysät vaatteet päällä. >en jaksa kokoajn jotain seksi hommaa. 

Sitten ihan turha itkeä jos ei itsestään huolen pitäminen kiinnosta. Sama kun joku resupekka mies valittaa kun ei naiset kiinnostu vaikka näyttää peikolta. Antaa kyllä masentavan kuvan jos ei yhtään pidä itsestään huolta

Vierailija
137/141 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä. Voisin olla jopa ihan ok näköinen  jos tyrkyttäsiin itseäni tiukoilla farkuilla ja meikit naamassa koko ajan. en vaan jaksa tuohon ulkonäköön panostaa ollenkaan. Silmälasit päässä ja löysät vaatteet päällä. >en jaksa kokoajn jotain seksi hommaa. 

Sitten ihan turha itkeä jos ei itsestään huolen pitäminen kiinnosta. Sama kun joku resupekka mies valittaa kun ei naiset kiinnostu vaikka näyttää peikolta. Antaa kyllä masentavan kuvan jos ei yhtään pidä itsestään huolta

Jos alkaa puunata itseään, saa sitä toivottua huomiota, mutta myös epätoivottua, ja sitä epätoivottua vielä enemmän.

Vierailija
138/141 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni sellainen 5 vuotta tuossa tilanteessa. Sitten taas joku uskalsi lähestyä. Sanoisin, että ulkonäkö on reippaasti rupsahtanut tällä välillä, koska on tullut ylipainoa, harmaita hiuksia, ja samaan aikaan kiinnostus panostaa esimerkiksi pukeutumiseen on laskenut huomattavasti.

Joku sitten kuitenkin päätti siinäkin tilanteessa lähestyä.

Vierailija
139/141 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kyllä teidän puolesta mutta en itse voi mitään asialle. Naisia on vaikea lähestyä. Jokin siitä tekee epätodellista ja absurdia.

Vierailija
140/141 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole yksikään mies lähestynyt noin 20 vuoteen. 

N40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan