Onko täällä naisia, joita miehet eivät lähesty koskaan?
Ei suorasti eikä epäsuorasti. Eivät kiinnostavat eivätkä myöskään epäkiinnostavat miehet. Ei kertakaikkiaan yksikään mies koskaan?
Kommentit (141)
eli naisten väitteet kuinka naisia lähestytään jatkuvasti ja asiattomasti on liioittelua ja valhetta.
Vierailija kirjoitti:
eli naisten väitteet kuinka naisia lähestytään jatkuvasti ja asiattomasti on liioittelua ja valhetta.
Kauniita lähestytään, rumia ei. Olen kyllä onnellinen siitä että minua ei ole koskaan ahdisteltu missään, ei edes baarissa. Saa olla rauhassa ja turvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniita lähestytään, rumia ei. Olen kyllä onnellinen siitä että minua ei ole koskaan ahdisteltu missään, ei edes baarissa. Saa olla rauhassa ja turvassa.
Suurin osa naisista on siis turvassa.
Vierailija kirjoitti:
Mä kuulen tätä väitettä nimenomaan miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen enemmän ruma kuin kaunis, ja lähestytään kyllä. Ei kuitenkaan pokausmielessä vaan saan kaikenlaista huutelua ja lääpintää.
Vaikka muutama hassu kymmen, sata tai tuhatkin nainen jäisi kokematta minkäänlaista lähestymistä tai ahdistelua, ei se poista niiden muitten miljooonien kokemaa ahdistelua, vaikka kuinka incel koittaisi laskea sormillaan jotain yhteen.
Varmasti onkin naisia, jotka eivät koe ahdistelua. Esim jos eivät koskaan poistu kotoaan. Tai pukeutuvat kuin miehet. Tai ovat muuten vaan onnellisessa asemassa.
En ymmärrä, miksi incel niin kadehtii tuota negatiivista huomiota, ahdistelua ja raiskauksia. Haluaako hän itse joutua uhriksi?
Vierailija kirjoitti:
Normaalijakauma.
Vierailija kirjoitti:
Suomen miehet ovat niin ujoja ja liikkuvat vain miesten porukoissa. Mitä ihmettä.
Koska metoo ja suostumuslaki.
Aiheena oli se lähestyminen hyvässä mielessä, ei ahdistelu. Jos palattaisiin siihen.
Minua lähestyy vieraat miehet harvoin. En ole sellainen nätti sosiaalinen nainen, joka herättää miehen kiinnostuksen heti ensi näkemältä. Tutustun työn, kavereiden ja harrastusten kautta paljon ihmisiin ja miehiinkin. Joskus tutut miehet ihastuvat ja lähestyvät, ja näin on mun suhteet alkaneet.
Taas se ahdisteluhullu tuli jankuttamaan ketjuun.
Sama tyyppi jota on ahdisteltu kirjastossa
Ei kuulu suomalaiseen kulttuuriin. Sitäpaitsi ei tänä päivänä uskalla edes lähestyä kun pääsee lehteen seksuaalisesta häirinnästä.
Ei ne miehet lähesty, ei nuorena eikä varsinkaan nyt keski-ikäisenä. Olen nätti, pitkätukkainen, tatuoimaton jne, mitä täällä miehet aina väittävät ihailevansa. Nuorena olin ujo ja nykyään en jaksa vaivautua hakemaan seuraa.
Mutta ihan turha väittää, että nainen saisi aina parisuhteen halutessaan. Ja satunnaista seuraa en ole vailla.
Vierailija kirjoitti:
Minä. Voisin olla jopa ihan ok näköinen jos tyrkyttäsiin itseäni tiukoilla farkuilla ja meikit naamassa koko ajan. en vaan jaksa tuohon ulkonäköön panostaa ollenkaan. Silmälasit päässä ja löysät vaatteet päällä. >en jaksa kokoajn jotain seksi hommaa.
Sitten ihan turha itkeä jos ei itsestään huolen pitäminen kiinnosta. Sama kun joku resupekka mies valittaa kun ei naiset kiinnostu vaikka näyttää peikolta. Antaa kyllä masentavan kuvan jos ei yhtään pidä itsestään huolta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä. Voisin olla jopa ihan ok näköinen jos tyrkyttäsiin itseäni tiukoilla farkuilla ja meikit naamassa koko ajan. en vaan jaksa tuohon ulkonäköön panostaa ollenkaan. Silmälasit päässä ja löysät vaatteet päällä. >en jaksa kokoajn jotain seksi hommaa.
Sitten ihan turha itkeä jos ei itsestään huolen pitäminen kiinnosta. Sama kun joku resupekka mies valittaa kun ei naiset kiinnostu vaikka näyttää peikolta. Antaa kyllä masentavan kuvan jos ei yhtään pidä itsestään huolta
Jos alkaa puunata itseään, saa sitä toivottua huomiota, mutta myös epätoivottua, ja sitä epätoivottua vielä enemmän.
Meni sellainen 5 vuotta tuossa tilanteessa. Sitten taas joku uskalsi lähestyä. Sanoisin, että ulkonäkö on reippaasti rupsahtanut tällä välillä, koska on tullut ylipainoa, harmaita hiuksia, ja samaan aikaan kiinnostus panostaa esimerkiksi pukeutumiseen on laskenut huomattavasti.
Joku sitten kuitenkin päätti siinäkin tilanteessa lähestyä.
Harmittaa kyllä teidän puolesta mutta en itse voi mitään asialle. Naisia on vaikea lähestyä. Jokin siitä tekee epätodellista ja absurdia.
Minua ei ole yksikään mies lähestynyt noin 20 vuoteen.
N40
Läheisyyden tunnetta varten on myynnissä poikaystävä-tyynyjä ja googlaamalla art of zoo selviää mitä iloa esimerkiksi koirat tuovat naisen elämään!