Onko täällä naisia, joita miehet eivät lähesty koskaan?
Ei suorasti eikä epäsuorasti. Eivät kiinnostavat eivätkä myöskään epäkiinnostavat miehet. Ei kertakaikkiaan yksikään mies koskaan?
Kommentit (141)
Moikka, oon ns.perusnätti, 170 cm,58 kg. Mua ei lähesty Suomi miehet lainkaan, mutta ulkkikset on kiinnostuneita. Oon ollut jo pitkään sinkku ja haluaisin Suomi miehen, mutta pitäisikö minun sitten ottaa ulkkis? Onhan ne monet aika komeita.
Mua lähestyy miehet usein. Varatut aviomiehet, niitä en laske!
Olen yli 50 v, kai enemmän hyvännäköinen kuin en, vähän ylipainoinen ja nuorekas. Ukkomiehet tykkää 😬
Ei todellakaan lähesty enkä ihmettele. En itsekään kestä katsoa naamaani.
Mä en edes ole valtavan ruma, mutta mitäänsanomattoman ja tylsän näköinen. Miehet ovat lähestyneet ikävuosina 0-30 tosissaan 0 kertaa, ihan muutaman kerran joku humalainen on jotain yrittänyt baarissa.
Muutama mies on kiinnostunut minusta kun olen ensin tutustunut kaverina ja ollut itse aloitteellinen. Näin tutustuin aviomieheeni. Hän on älykäs ja arvostaa varmaankin minussa muita ominaisuuksia kuin ulkonäköä.
Ei tarvitse olla ruma että on näkymätön miehille. Pitää vain olla epäkiinnostavan näköinen, sellainen joka ei ole kenenkään 1. valinta. Älkää ajatelko että olette rumia. <3 Deittimarkkinat on karua kilpailua nykyisin.
Minä olen nyt ollut 26 vuotta yksin, ei lähestymisiä, eikä seksiä koko aikana.
Parikymppisenä olin lyhyessä suhteessa, josta syntyi lapsi, joka nyt tietenkin on jo vahvasti aikuinen. Tämän jälkeen täysin hiljaista parisuhderintamalla. Olen itse tehnyt muutamia aloitteita, mutta kun miehet näyttävät siltä, että oksentavat ihan justiinsa ehdotuksesta lähteä vaikka kahville, niin turha yrittää enää.
Deittisovellukset kokeiltu, sama hiljaisuus jatkui. Ei mitään kiinnostusta miesten taholta, ja en todellakaan yritä näitä laatikkoleuka-kirurgi-lentäjiä, vaan ihan tavallisia miehiä. Viimeksi kysyin erästä työtöntä miestä ulos, mutta oli ihan kauhistunut, eikä sen jälkeen enää puhunut minulle mitään.
Minua ei yritä edes kylän pahimmat pultsarit tai ulkkikset, vaan hekin kääntävät katseen pois. Olen sitten vissiin jotenkin todella luotaantyöntävän oloinen/näköinen naisihminen, ettei kukaan halua ottaa kontaktia.
Pidän kuitenkin huolta itsestäni ja kodistani, käyn töissä, ja elän aivan normaalia keski-ikäisen elämää. En juo alkoholia, en polta tupakkaa, vaan elän suht terveellisesti (välillä pientä hemmottelua viikonloppuisin). En ole mikään kaunotar, mutta onhan tuolla parisuhteessa paljon tällaisia tavallistakin tavallisimpia naisia, joten siinä mielessä välillä mietityttää miksi minä jäin lopulta yksin. Pärjään ja olen jo tottunut elämääni yksinäisenä, mutta olisihan se kiva, jos olisi joku jonka kainaloon voisi käpertyä illalla.
Mikäs teitä naisia kiukuttaa noin kovasti? Pystyttekö sanoittamaan tunteenne ilman alapeukkua?
Täällä myös yksi näkymätön nainen. Ei ole kukaan lähestynyt. Nuorena yritin itse lähestyä, mutta sain osakseni pilkkaa ja naurua. Ajattelin, että odotan, ehkä vanhempina miehet ovat sitten vähemmän ulkonäkökeskeisiä. Mutta se aika ei koskaan tullut, että olisin ketään kiinnostanut. Nyt on jo myöhäistä, olen jo 50v.
Olen tavallisen näköinen, en edes lihava. Suomessa en saa miehiltä mitään huomiota koskaan. Mutta eipä tarvitse mennä kuin Suomenlahden yli, niin jo. Ja sama juttu missä tahansa maailmalla. Suomalaisille en vaan kelpaa.
Ei ole liian myöhäistä, voi olla monta kymmentä hyvää vuotta edessä!
Vierailija kirjoitti:
Miehet vihaa pitkä naisia. Minua ei ole koskaan lähestetty. olen alkanut etsiä nyt ulkomailta puolisoa
T. N183cm
Eivät vihaa. Mutta sinä huomioit ainoastaan pitkät miehet.
On tai erittäin erittäin harvoin, paitsi tänään yksi komea mies tuijotti mua pidempään. Ei huono :) Piristi päivää kyllä
Vierailija kirjoitti:
On tai erittäin erittäin harvoin, paitsi tänään yksi komea mies tuijotti mua pidempään. Ei huono :) Piristi päivää kyllä
En minä ainakaan olisi hirveän otettu, jos joku tyyppi "tuijottaisi".
Ei mua ainakaan. Ole kai liian tavallisen näköinen, en hypernaisellinen enkä seksikäs. (Ei, en ole lihava.)
Mua kyllä lähestyy miehet vaikka olen ylipainoinen viisikymppinen, oudoksi tämän tekee se, että vieraat miehet lähestyvät mua silloinkin kun olen miespuolisen kaverin kanssa ravintolassa tms. ja minä kun toivoisin vain, että tämä miespuolinen kaveri lähestyisi minua.
Vierailija kirjoitti:
Miehet vihaa pitkä naisia. Minua ei ole koskaan lähestetty. olen alkanut etsiä nyt ulkomailta puolisoa
T. N183cm
Niin. Vaimo on minua 5 cm pidempi, ja saman pituinen kuin sinä. Varmaankin johtuu siitä kun kumpikaan meistä ei ole ajatellut tai odottanut mitään pituus vaatimuksia kumppanista, ja muut asiat ratkaisi enemmän. No, vaimo on myös ulkomaalainen syntyjään. Tosiaan vähän outoja nämä suomalaisten pituus vaatimukset kumppanien suhteen. Jotkut jopa pitää ihmeellisenä asiana sitä että miehellä on pidempi vaimo.
Tavalliset kunnon miehet eivät kiinnostu tai uskalla lähestyä. Viime vuosien aikana iskuyrityksiä tullut lähinnä ns. jännämiehiltä, vankilakundeilta tai pirin pössyttelijöiltä..juu, ei kiitos.
Minua ei lähesty, ja uskon sen johtuvan siitä että lähetän sanatonta signaalia että pysy poissa.
En ole kiinnostunut miehistä. Nuorempana vielä kun tapailin miehiä ei ollut ollenkaan vaikeaa saada miestä kiinnostumaan, sen jälkeen kun minulle alkoi selvitä mitä oikeasti haluan, ei lähestymistä enää ole ollut.
En mulkoile ketään, en ole tyly enkä epäkohtelias. Juttelen kyllä ja olen sosiaalinen myös miesten seurassa mutta pidän muurin ylhäällä siinä kohtaa missä kiinnostusta toisen taholta voisi alkaa syntyä. Minulla on ihan mukava olla ja pystyn pitämään hauskaa seurassa missä on myös miehiä. En vain kiinnostu ja se sitten jollaikin tasolla tuntuu niin että kukaan ei mitään enempää yritä. Ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse lähestyisin jos naisilta saisi osviittaa että se on ok. Silmäpeliä ja hymyilyä yms. Suurin osa vain tuijottaa tuppisuuna jos sitäkään. Muutaman kerran olen saanut kuulla että "se-ja-se nainen olisi ollut kiinnostunut, miksi et lähestynyt?" No siksi koska ajattelin sen olevan sopimatonta.
Mua on lähestytty usein vaikken ole antanutkaan mitään merkkejä että se olisi toivottavaa, eikä ole mitään traumoja jäänyt näistäkään kokemuksista. Jos näet jonkun joka oikeasti kiinnostaa niin rohkeutta vaan peliin, ei kukaan pahalla suhtaudu jos osaat esittää asiasi asiallisesti - paitsi ehkä sitten jos olet tyyliin 20 vuotta vanhempi kuin nainen tms. Voi olla että nainen pitää sinua kiinnostavana vaikkei sitä mitenkään osoita, osa voi jäätyäkin jos kohtaa kiinnostavan miehen. Tiedät sitten kun yrität.
Oman kokemukseni mukaan kylmiltään lähestyessä pakit ovat satavarmat. On myös olemassa joukko naisia jotka kokevat kaikki lähestymiset ahdistavaksi/häiritseväksi jne. Näiden seikkojen vuoksi en ikinä lähesty ilman "lupaa". Sen lisäksi ihmiset nykyään hengailevat omissa porukoissa jonka vuoksi lähestymiseen ei ole sopivaa hetkeä.
T. Sama
Vierailija kirjoitti:
Moikka, oon ns.perusnätti, 170 cm,58 kg. Mua ei lähesty Suomi miehet lainkaan, mutta ulkkikset on kiinnostuneita. Oon ollut jo pitkään sinkku ja haluaisin Suomi miehen, mutta pitäisikö minun sitten ottaa ulkkis? Onhan ne monet aika komeita.
Ota afgaani. Ne on vissiin leppoisia siinä vaiheessa kun haluat pistää homman poikki.
Hear, hear!