Onko täällä naisia, joita miehet eivät lähesty koskaan?
Ei suorasti eikä epäsuorasti. Eivät kiinnostavat eivätkä myöskään epäkiinnostavat miehet. Ei kertakaikkiaan yksikään mies koskaan?
Kommentit (141)
Minua ei lähesty suomalaiset miehet.
Ulkomaalaiset taas lähestyy aivan liian usein. Tälläkin viikolla kaksi pyysi ”treffeille”.
Vierailija kirjoitti:
Täällä!!! En ole koskaan päässyt kenenkään kans seurustelusuhteeseen. Sänkyyn kyllä kelpaan :)
Et sovi otsikon mukaiseksi naiseksi, ellet nyt sitten tarkoita sitä, että itse lähetyt miehiä tarkoituksena sänkyhommat.
Ei ole ollut ruuhkaa. Tein sen, mitä naisen täytyy tehdä. Lähdin metsästämään itse. Saalista tuli, iso vonkale. Mutta pimppaa ei koskaan tule jakaa ilmatteeksi, vaan pitää siitä hyvää huolta, jumpata timmiksi ja lopulta kerätä sillä kerta laakista mahdollisemman iso hyöty.
Vierailija kirjoitti:
Siis ne komeat varakkaat miehet eivät lähesty. Muuten vientiä naisilla tuntuu riittävän ja kaatoja kymmeniä, mutta kun ne kaikkein himoittavimmat eivät lähesty, niin kukaan ei lähesty. Ikinä koskaan ei, saa vain seksiä. On se prkl rankkaa.
Saa vain seksiä? Mä en mene sänkyyn seksin vonkaajien kanssa. Olen ilman seksiä.
Ei tosiaankaan lähesty kukaan . Ei oma puoliso eikä kukaan muukaan. Keksin tähän ratkaisun vielä, humalassa ei ole kovin järkevää miettiä
Vierailija kirjoitti:
Ei tosiaankaan lähesty kukaan . Ei oma puoliso eikä kukaan muukaan. Keksin tähän ratkaisun vielä, humalassa ei ole kovin järkevää miettiä
Sulla ON puoliso eli olet väärässä ketjussa. Tässä puhuttiin naisista joita miehet eivät lähesty lainkaan, ei edes seksisuhteen merkeissä.
Nuorena olin kaunis. Miehet katselivat, mutta se jäi siihen. Itse en osannut tehdä aloitetta, koska olin ujo. Ulkomailla miehet tulivat aina juttelemaan. Ujous on estänyt suhteet, koska en ole osannut flirttailla, olin estoinen. Nyt ikä 58, on tehnyt tehtävänsä, olen vanha, näkymätön. Huvittavaa, kun nyt itsetuntoa löytyy, mutta ulkonäkö on mennyt. 😂
Vierailija kirjoitti:
Nuorena olin kaunis. Miehet katselivat, mutta se jäi siihen. Itse en osannut tehdä aloitetta, koska olin ujo. Ulkomailla miehet tulivat aina juttelemaan. Ujous on estänyt suhteet, koska en ole osannut flirttailla, olin estoinen. Nyt ikä 58, on tehnyt tehtävänsä, olen vanha, näkymätön. Huvittavaa, kun nyt itsetuntoa löytyy, mutta ulkonäkö on mennyt. 😂
Jos sinulla sitä itsetuntoa tosiaan löytyy, niin et anna ikäsi haitata ja otat ne miehet jotka haluat ja saat. Jos siis haluat.
Vierailija kirjoitti:
Kohdelkaa niitäkin miehiä jotka eivät kiinnosta kunnioittavasti naiset kuin veljiänne! t nainen
Kyllä kohtelenkin, kunhan he osaavat käyttäytyä.
Minä. On ollut tilanteita, joissa esim ravintolassa kaikkia kavereitani on haettu tanssimaan, mutta ei minua. Ihmettelen aina näitä naisten keskusteluja ahdistelusta. Kukaan ei ole minua koskaan ahdistellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla ON puoliso eli olet väärässä ketjussa. Tässä puhuttiin naisista joita miehet eivät lähesty lainkaan, ei edes seksisuhteen merkeissä.
Minua eivät miehet lähesty lainkaan. En saa seksiä enkä kosketuksia. Tiedän, olen väärässä paikassa. Kuuluisin varmaan hautaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua eivät miehet lähesty lainkaan. En saa seksiä enkä kosketuksia. Tiedän, olen väärässä paikassa. Kuuluisin varmaan hautaan
Meen pois. Pysyn poissa. Nämä palstat eivät ole minun juttuni
Vierailija kirjoitti:
Miehet vihaa pitkä naisia. Minua ei ole koskaan lähestetty. olen alkanut etsiä nyt ulkomailta puolisoa
T. N183cm
Täysin epätotta. Miehet eivät lähesty pitkiä naisia, koska naiset syrjivät lyhyempiä miehiä. Yli puolet naisista Suomessa tehdyssä kyselyssä ilmoitti, ettei VOISI EDES HARKITA LÄHTEVÄNSÄ TREFFEILLE LYHYEMMÄN MIEHEN KANSSA.
En ole nainen mutta se että jos nainen painaa 120kg ja on saman sentteinä pitkä, ajaa katumaasturilla ja tietää kaikesta kaiken ja kaiken kukkuraksi on "voimaantunut" niin en todellakaan lähesty.
Suomessa ei ole deittailukulttuuria. Miehet eivät ole oppineet jutustelemaan kevyesti ja pyytämään kahville. Ainoastaan tukevassa humalassa uskaltautuvat lähestyä naisia ja silloin menee pieleen.
Nuorempi sukupolvi alkaa jo osata ilmaisemaan itseään ja flirttailemaan kohteliaasti.
Vastaus: ei ole koskaan tultu minua iskemään, itse olen joutunut aloitteita tekemään.
Itsepä naiset tuhositte kaikki mahdollisuutenne huutelemalla me too:tanne kaikkialla. Syyttäkää ihan itseänne.
Vierailija kirjoitti:
Miehet vihaa pitkä naisia. Minua ei ole koskaan lähestetty. olen alkanut etsiä nyt ulkomailta puolisoa
T. N183cm
Vai että oikein vihaa.
Ei lähesty kukaan. Olen 175 cm ja 60 kg, treenattu kroppa pyöreällä takapuolella ja c-kupin rinnoilla varustettuna, hiukset on pitkät ja paksut, ihan söpössä naamassa kevyt meikki ja päällä useimmiten mekko, tatuointeja.
Kohdelkaa niitäkin miehiä jotka eivät kiinnosta kunnioittavasti naiset kuin veljiänne! t nainen