Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro sinun ja puolisosi

Vierailija
06.01.2015 |

horoskooppimerkit, kauan olette olleet yhdessä, millainen suhteenne on?

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
22/77 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rapu, mies skorpioni. Yhdessä ollaan oltu 2,5 vuotta ja suhde on melko ailahtelevainen, mutta kuitenkin ihana ja vaikka jostain tiuskittas toisillemme niin viimeistään ennen nukkumaan menoa asiat on sovittu ja kunnossa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 vuotta yhdessä. Minä rapu ja mies leijona. Hyvä, lämmin, lempeä, mukava suhde.

Vierailija
24/77 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 00:52"]

Mä leijona ja mies oinas. Kohta 6 vuotta yhteiseloa ja pääsääntösesti räiskyvää, riitaisaa ja hankalaa, mutta myös paljon hyvääkin on! Olenko onnellinen? En tiedä.

[/quote]Meillä sama, minä leijona, mies oinas. Yhdessä 20 vuotta, rauhallista ja riidatonta. Onnellista. Eli ei ne horoskoopit välttämättä mitään kerro :D

Vierailija
25/77 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä härkä ja mies rapu,yhdessä jo 9 vuotta :)

Vierailija
26/77 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijona-nainen ja skorpionimies. 10 vuotta tulta ja tuppuraa. Intohimoinen suhde edelleen. 

Vierailija
27/77 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jousimies, mies härkä
14 vuotta
Paljon läheisyyttä ja hellyyttä, toisen yllättämistä, mutta myös vaihtelunhalukkuutta, ei samoja asioita liian kauan ja nopeita kuohuvia riitoja turhista asioista

Vierailija
28/77 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapu-nainen ja vesimies -mies, 7v.yhdessä.Vakaa ja kunnioittava liitto. Hauskaa on yhdessä. Kerran viikossa ohi menevä hiiltyminen.

Vierailija
29/77 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinas-oinas. 10v. Tasasesti menee.

Vierailija
30/77 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijonapariskunta, yhdessä 12 vuotta. Suhde rakastava, luottavainen ja tasainen, joskin intohimoa voisi olla enemmänkin. Olen itse hyvin epätyypillinen leijona, epäsosiaalinen ja epävarma, mies taas kunnianhimoisempi ja tulee yleensä kaikkien kanssa hyvin toimeen. Ilmeisesti erilaiset luonteenpiirteemme täydentävät toisiaan, mutta toisaalta peruselämänarvoiltamme olemme hyvin samankaltaisia, perhe- ja kotikeskeisiä. Ja samanlainen huumorintaju on yhdistänyt meitä alusta alkaen.

Vierailija
31/77 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksonen ja jousimies. Olemme olleet vasta puoli vuotta yhdessä ja todella hyvin menee.

Vierailija
32/77 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä skorpioni ja mies jousimies :) 7 vuotta yhdessä, edelleen kipinöi ;)

Vierailija
33/77 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 01:53"]Kauris ja vesimies. Yhdessä 15 v.
[/qtuote] täällä myös, yhdessä yli 20 v, rakastava ja edelleen kiihkeä suhde, vaikka ollaan erilaisia ei se haittaa.

Vierailija
34/77 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kalat ja mies neitsyt. Yhdessä nyt päälle puoli vuotta, mutta jo noin 5v ajan ollut jotain sutinaa. Meillä on älyttömän hyvää seksiä ja paljon läheisyyttä :)

Vierailija
35/77 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härkä ja kalat, yhdessä 6v. Minä suutun usein ja tulisesti, mies ei juuri koskaan. Keskusteluyhteys voisi olla parempikin mutta pääpiirteittäin olen ihan tyytyväinen suhteeseen.

Vierailija
36/77 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 09:08"]Minä kalat ja mies neitsyt. Yhdessä nyt päälle puoli vuotta, mutta jo noin 5v ajan ollut jotain sutinaa. Meillä on älyttömän hyvää seksiä ja paljon läheisyyttä :)
[/quote]

Molemmilla meistä on paljon mielipiteitä mutta miehen saatava oma mielipiteensä aina oikeaksi. Tästä syystä joskus kinaa kun sanon mielipiteeni joka poikkeaa miehen mielipiteestä ja mies alkaa puolustella omaansa.

Vierailija
37/77 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oinas, mies kaksonen, lähes 20v yhdessä.

Olemme molemmat aikaansaavia, impulsiivisia ja intohimoisia. Räiskähdellään joskus mutta asiasta ei koskaan toisistamme. Miehessä on paljon ravun piirteitä ja niinpä meillä on vilkas sosiaalinen elämä ja aina tupa täynnä vieraita:) Koti on tärkeä mutta maailma valloitetaan yhdessä. Miehen mielestä tällainen "haasteellinen" nainen on piristävä....

Vierailija
38/77 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 06:46"]

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 00:52"]

Mä leijona ja mies oinas. Kohta 6 vuotta yhteiseloa ja pääsääntösesti räiskyvää, riitaisaa ja hankalaa, mutta myös paljon hyvääkin on! Olenko onnellinen? En tiedä.

[/quote]Meillä sama, minä leijona, mies oinas. Yhdessä 20 vuotta, rauhallista ja riidatonta. Onnellista. Eli ei ne horoskoopit välttämättä mitään kerro :D

[/quote]

Meillä perheessä oinas/leijonapari (mies leijona). Mies on kuin kissanpentu, nautiskeleva ja mukavuudenhaluinen, ei edes jaksa riidellä.

Vierailija
39/77 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 07:25"]

Oinas-oinas. 10v. Tasasesti menee.

[/quote]

Täällä myös oinas - oinas, räiskähdellään molemmat miten sattuu mutta rakastetaan kovin paljon ..Onnellisia ollaan, yhdessä 6 v.

Vierailija
40/77 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä härkä ja mies neitsyt :) yksi oinas lapsi.
5 vuotta yhdessä, onnellisia ollaan. Suhde on turvallinen, kotoisa, rakastavainen, meillä on hauskaa kaksisteen, mies enemmän hermoheikko kuin minä. Itsellä ei mene hermo kovinkaan helposti. Molemmat ollaan sellaisia kotihiiriä ja mukavuudenhaluisia :) ihana perhe <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän