Kerro sinun ja puolisosi
horoskooppimerkit, kauan olette olleet yhdessä, millainen suhteenne on?
Kommentit (77)
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 00:46"]Skorpioni ja oinas, 4 vuotta ja alun kulmien hiomisen jälkeen hyvä, tasapainoinen ja rakastava suhde.
[/quote]
Kuulosti ihan meiltä! Kalat ja oinas 3,5 vuotta.
Meillä ihan sama. Viisi vuotta etäsuhdetta. Minulla toinen kierros ja miehellä kolmas.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 00:23"]
Minä kaksonen ja mies vesimies. Ilman merkkejä molemmat siis. Yhdessä 6 vuotta. Suhteemme on intohimoinen, hyvässä ja pahassa. Kiihkeää seksiä ja kiihkeitä riitoja. Rakkautta. Kemiat niin kuumat, että edelleen seksiä melkein joka päivä, joskus useammankin kerran päivässä. Tulistumme helposti mutta sovimme myös nopeasti. Perfect match.
[/quote]
Rapu ja kalat 25vutta yhdessä. Rakkaus kukoistaa edelleen.
Vaaka ja oinas. Yhdessä ollaan oltu n.9kk. Eletään vieläkin hiukan alkuhuumass, mutta joka päivä huomaan rakastavani häntä enemmän ♡ huumori on samanlaista ja omistamme myös yhteisen huumorin ketä ystävät eivät tajua :) paras ystävä, paras kumppani ♡
Kala ja Rapu me ollaan oltu toi 25vuotta yhdessä ja on ollu Helvetinmoista myrskyä ja tornaadoita ja vitun hankalaa ja kaikki päin v..tä. Ja silti yhdessä. Kyllä on ollu yhtä taistelua ja ihmiset on yrittäny meitä erottaa ja juorunnu ja syyttäny meitä, mut silti ollaan ja Rakastetaan toisiamme loppun asti. Sori vaan mut Rakkaus Kestääää....
Kauris ja vesimies. Yhdessä 15 v.
Minä kaksonen, mies oinas. Yhdessä noin 5 vuotta. Olemme kuin yö ja päivä, mies kuin viilipytty ja minä äärimmäisen temperamenttinen. Täydennämme toisiamme ja rakastamme paljon.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 00:52"]Mä leijona ja mies oinas. Kohta 6 vuotta yhteiseloa ja pääsääntösesti räiskyvää, riitaisaa ja hankalaa, mutta myös paljon hyvääkin on!
Olenko onnellinen? En tiedä.
[/quote]
Minä oinas nainen jätin miehen joka oli leijona, en nähnyt tulevaisuutta ja aivoja kiristi joka päivä. Totesin vaan, että kaksi itsekästä johtajaa ei vaan voi sopia yhteen. Mutta tsemppiä teille, toivottavasti menee paremmin.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 00:27"]
Skorpioni ja kaksonen, reilu vuosi. intohimoinen ja turvallinen, rakkautta ja kunnioitusta täynnä oleva suhde! Monipuolisuuden ja avoimuuden vuoksi toimiva kokonaisuus eikä huumoria puutu :)
[/quote]
Täysin sama meillä :)
Minä jouskari ja mies vaaka. 13 vuotta yhdessä. Ylä- ja alamäkiä kuten jokaisessa suhteessa. Kompensoidaan hyvin toistemme puutteet. Riidellään ja rakastetaan.
Skorpioni ja kauris, 7 ja puoli vuotta. Suhteemme on räiskyvä ja rakastava.
Minä leijona, mies vaaka. 8,5vuotta yhdessä. Suhde avoin ja turvallinen. Ollaan aika samanlaisia temperamentiltä ja meidän kanssa ei varmaan kukaan toinen tuliskaan toimeen, ollaan siis just sopivat toisillemme. Mies enemmän koti ihminen, ite haluaisin enemmän menoa ja toimintaa.
Rapu ja jousimies, yhdessä 14 vuotta, suhde on erittäin lämmin, rakkautta ja kunnioitusta täynnä oleva.
Härkä ja kaksonen,yhdessä 28 vuotta..
kalat ja kauris. Ollaan oltu yhessä 9 vuotta. Meistä kalat on syvällinen pohdiskelija ja kauris jalat maassa oleva hempeilijä. Suhde on kauriin mielestä loistava ja kalat on välillä onnellinen ja välillä ei. Ei ole tylsää.
Rapu ja leijona 5v, rapu koti-ihminen, nauttii tutusta ja turvallisesta, leijona tylsistynyt ja pohtii miten eteenpäin..
Mä leijona ja mies oinas. Kohta 6 vuotta yhteiseloa ja pääsääntösesti räiskyvää, riitaisaa ja hankalaa, mutta myös paljon hyvääkin on!
Olenko onnellinen? En tiedä.