Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro sinun ja puolisosi

Vierailija
06.01.2015 |

horoskooppimerkit, kauan olette olleet yhdessä, millainen suhteenne on?

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 01:58"]

Minä kaksonen, mies oinas. Yhdessä noin 5 vuotta. Olemme kuin yö ja päivä, mies kuin viilipytty ja minä äärimmäisen temperamenttinen. Täydennämme toisiamme ja rakastamme paljon.

[/quote]

Voiko tuota paremmin sanoa. :) Meillä sama horoskooppiyhdistelmä. 

Vierailija
42/77 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kaksonen, mies on leijona. Yhdessä 3,5 v. Hyvä, tasainen suhde. Viihdytään yhdessä. Mies on kumppanin lisäksi myös hyvä ystävä. Meillä on hyvä seksielämä. Voisi olla vähän enemmän jännitystä ja intohimoa, mutta vain vähän. Olen ihan tyytyväinen rauhalliseen suhteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jousimies ja kaksonen yhdessä 10 vuotta. Onnellisesti.

Vierailija
44/77 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 05:44"]Vielä, kun kertoisitte nousevat ja kuumerkit. Minä olen kauris, nouseva skorpioni ja kuukaksonen. Eli hankala ja vmäinen. Mieheni on kala, nouseva kaksonen ja kuurapu. Eli huumorintajuinen ja lempeä.

15 v yhdessä, eikä kukaan muu osaa kääntää vmäisiä piirteitäni humoristisiksi ja hellyttäviksi. Mieheni tulee toimeen kaikkien kanssa, minä en.

[/quote]

Minä kaksonen, nouseva vesimies, kuu jousimiehessä. Mies jousimies, nouseva vaaka, kuu jousimiehessä. Yhdessä ( pikaiseen laskettuna :) ) kai 25v ?

Vierailija
45/77 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapu ja kaksonen - kolme vuotta yhdessä, hellä, rakastava, hauska ja huumorintajuinen mutta erittäin vakava suhde.

Vierailija
46/77 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 10:41"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 05:44"]Vielä, kun kertoisitte nousevat ja kuumerkit. Minä olen kauris, nouseva skorpioni ja kuukaksonen. Eli hankala ja vmäinen. Mieheni on kala, nouseva kaksonen ja kuurapu. Eli huumorintajuinen ja lempeä.

15 v yhdessä, eikä kukaan muu osaa kääntää vmäisiä piirteitäni humoristisiksi ja hellyttäviksi. Mieheni tulee toimeen kaikkien kanssa, minä en.

[/quote]

Minä kaksonen, nouseva vesimies, kuu jousimiehessä. Mies jousimies, nouseva vaaka, kuu jousimiehessä. Yhdessä ( pikaiseen laskettuna :) ) kai 25v ?

Joo, suhteesta vielä, nuorempana tuli joskus heiteltyä margariinipakettia seinään. Nykyään on heittokäsi hyytynyt. Istutaan kiikkustuolissa ja luetaan,jos ollaan kotona.
[/quote]

Vierailija
47/77 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauris ja neitsyt. 2,5vuotta, suhteemme on rakastava ja hellä ja intohimoinen. Olemme molemmat sitä mieltä että olemme löytäneet elämämme rakkauden ja parhaan ystävän samasta ihmisestä.

Vierailija
48/77 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kalat, minä rapu, 4,5v yhdessä. Mies kiltti ja ymmärtäväinen herkkis-rapua kohtaan, seksi ihanaa.

Vierailija
49/77 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä neitsyt ja mies OLI oinas. Olimme liian erilaisia vaikka yritin sopeutua ja toinen meni omaa tietään. Erohan siitä tuli mutta se on elämää ja oli vaan hyväksi kummallekin. 

Vierailija
50/77 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän ei ole mitään tolkkua. Elämme vuotta 2015 ja joitakuita kiinnostaa horoskoopit. Taidatte jopa uskoa niihin. Horoskooppien toimivuudesta ei ole mitään näyttöä eikä kaukaisilla tähdillä eikä edes planeetoilla ole mitään todistettua vaikutusta maan päällä. Ja kun ottaa huomioon tähtitieteelliset etäisyydet, eipä hämmästytä.

Vierailija
51/77 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
52/77 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härkä-mies ja vesimies-nainen, hiuka yli vuoden, turvallinen ja onnellinen suhde. <3 + vakaa!!

Vierailija
53/77 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kaksonen ja mies vesimies. Ilman merkkejä molemmat siis. Yhdessä 6 vuotta. Suhteemme on intohimoinen, hyvässä ja pahassa. Kiihkeää seksiä ja kiihkeitä riitoja. Rakkautta. Kemiat niin kuumat, että edelleen seksiä melkein joka päivä, joskus useammankin kerran päivässä. Tulistumme helposti mutta sovimme myös nopeasti. Perfect match.

Vierailija
54/77 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni ja kaksonen, reilu vuosi. intohimoinen ja turvallinen, rakkautta ja kunnioitusta täynnä oleva suhde! Monipuolisuuden ja avoimuuden vuoksi toimiva kokonaisuus eikä huumoria puutu :)

Vierailija
55/77 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinas ja rapu. 17.v yhdessä. Riitaisaa, jatkuvaa pettymystä ja pettämistä. Perhe tärkeä. Seksi hyvää ja kiihkeää.

Vierailija
56/77 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijona ja skorpioni, 6 kk. Rakastava.

Vierailija
57/77 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinas ja jousimies. Rakastava. Lämmin. Hyvää seksiä. Parhaat ystävät

Vierailija
58/77 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 00:33"]Oinas ja rapu. 17.v yhdessä. Riitaisaa, jatkuvaa pettymystä ja pettämistä. Perhe tärkeä. Seksi hyvää ja kiihkeää.
[/quote]

Pettämistä ja pettymystä? Tarkenna vähän? Mietin vain miten tuota on 17 vuotta jaksanut?

Vierailija
59/77 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni ja oinas, 4 vuotta ja alun kulmien hiomisen jälkeen hyvä, tasapainoinen ja rakastava suhde. 

Vierailija
60/77 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen skorpioni ja oinas, yhdessä 9 vuotta. Edelleen hieman oman paikkansa etsimistä, tulisia riitoja, itsepäisyyttä ja itsenäisyyttä. Samalla kuitenkin rakkautta, hellyyttä ja huumoria :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi