Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro sinun ja puolisosi

Vierailija
06.01.2015 |

horoskooppimerkit, kauan olette olleet yhdessä, millainen suhteenne on?

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä skorpioni, hän neitsyt. Yhdessä muutaman vuoden. Hellää ja rakastavaa. Ei koskaan riitoja, sillä molemmat hyvin kompromissihakuisia. Paljon seksiä ja läheisyyttä. Paljon aktiviteetteja: matkustelua, juhlimista yms. Emme rajoita toistemme elämää tai ole mustasukkaisia. Minulla laaja ystäväpiiri ja paljon menoja, häm hyvin työorientoitunut.

Vierailija
2/77 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen härkä, puolisosta en tiedä. Hyvin tullaan toimeen, ollaan molemmat aika rauhallisia ja viihdytään omissa oloissa (ja lapsikin näyttää olevan samaa sorttia). 15 vuotta on oltu naimisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko horoskooppeihin huhtikuu 28. ja syyskuu 16., mitä ollaankaan, mä olin kai härkä?.. Vasta vuosi ja ollaan tosi rakastuneita

Vierailija
4/77 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauris-mies ja rapu-nainen, 2v yhdessä ja hyvin pyyhkii

Vierailija
5/77 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härkä ja kaksonen. Yhdessä 2,5v. Minä olen hullunkurinen höppänä ja mies se rauhallisempi osapuoli, vaikka aina valmis naurattamaan minua eleillään. Paljon halailua, läheisyyttä ja rakkautta. Sängyssä useammin kiedoututaan toisiin tiukasti naama naamaa vasten, kuin harrastettaisiin seksiä. 

Joku horoskoopeista kiinnostunut joskus pudisteli päätä ettei ymmärrä miten me voidaan olla yhdessä, kun kuulemma niin epätäsmäävät horoskoopit. Viitos kommentti lohduttaa tässä :P

Vierailija
6/77 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyt ja oinas. Kolme vuotta. Henkisesti erittäin tasa-arvoinen ja avoin, älyllinen suhde. Intohimoa puuttuu. 

Vierailija
7/77 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 19:13"]

horoskooppimerkit, kauan olette olleet yhdessä, millainen suhteenne on?

[/quote] Minä olen skorpioni, mies on oinas. Olemme olleet yhdessä vajaat 13 vuotta ja suhde on hyvä. Ei suunnitteilla eroa.

Vierailija
8/77 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 00:52"]

Mä leijona ja mies oinas. Kohta 6 vuotta yhteiseloa ja pääsääntösesti räiskyvää, riitaisaa ja hankalaa, mutta myös paljon hyvääkin on! Olenko onnellinen? En tiedä.

[/quote]

Aivan sama kuvio, 15v ja erottiin. Ei muuttunu ikinä paremmaksi. Typerää oli edes yrittää noin pitkään, kaduttaa.

Vierailija
9/77 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijona ja leijona, yksi vuosi. Itse olen hieman räiskyvämpi luonteeltani ja mies taas rauhallisempi, mutta erittäin hyvin täydennämme toisiamme. Onnellinen ja rakastava suhde.

Vierailija
10/77 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijona ja jousimies. 18 vuotta yhdessä taistellen ja rakastaen. Parhaat ystävät toisillemme.

Vierailija
11/77 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kaksonen, mies neitsyt. Kiinalaisessa minä tiikeri, mies rotta. Yhdessä yli 10 vuotta, sanoisin että kun tornado tapaa tulivuoren... Mies rauhallinen, ei osaa olla kauan paikoillaan fyysisesti mutta henkisesti junnaa enemmän paikallaan ja menneisyydessä, ei aina kuuntele ja osoita tarpeeksi huomiota ja kiinnostusta (minun mielestäni;). On nuuka ja rakastaa rahaa, reilu ja yritteliäs, ei sano herkästi ilkeyksiä. Minä temperamenttinen, herkkä ja herkästi syttyvä niin hyvässä kuin pahassa, ehkä tarpeeksi kertoo jo tuo kaksijakoisuus ja tiikerin merkki. :D

Vierailija
12/77 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesimies ja kaksonen, yhdessä 2,5 vuotta. Tullaan hyvin toimeen ja luotetaan toisiimme, mutta intohimoa vois olla enemmän.

Vierailija
13/77 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
14/77 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies härkä, itse vesimies. Suhde oli yhteenmuuttaessa myrskyisä, nyt jo laantumaan päin.

Vierailija
15/77 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö oo ketään vesimies - kalat pareja?

Vierailija
16/77 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
17/77 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks oo yhtään vesimies - kalat pareja?

Vierailija
18/77 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä, kun kertoisitte nousevat ja kuumerkit. Minä olen kauris, nouseva skorpioni ja kuukaksonen. Eli hankala ja vmäinen. Mieheni on kala, nouseva kaksonen ja kuurapu. Eli huumorintajuinen ja lempeä.

15 v yhdessä, eikä kukaan muu osaa kääntää vmäisiä piirteitäni humoristisiksi ja hellyttäviksi. Mieheni tulee toimeen kaikkien kanssa, minä en.

Vierailija
19/77 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
20/77 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan