Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Proteiinirahkapurkki, jossa päiväystä jäljellä yli 2 viikkoa, isot homelaikut pinnalla! Mites näin voi tapahtua?

Vierailija
09.03.2025 |

???

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmäketju katkennut.

Vierailija
2/24 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avattuna ei säily yhtä kauaa kuin avaamattomana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Lidlistä 

Vierailija
4/24 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Lidlistä ja ei ollut avattu.

Vierailija
5/24 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmäketju katkennut tai kontaminoitunut jo ennen kannen liittämistä rahkapurkkiin. 

Vierailija
6/24 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sattuu noin. Ota yhteyttä valmistajaan, niin saat rahasi takaisin. Oikeasti voi joihinkin purkkeihin mennä kansi huonosti kiinni ja tuote on sitten pilalla, varmaan kaikille on noin käynyt että joku jogurtti tms onkin pilalla, kun kaksi ei ole tehtaalla mennytkään tiiviisti kiinni vaikka päällepäin näyttää samalta kuin muut 

Vierailija
7/24 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannessa on ollut reikä tai saumaus ei ole ollut ihan kohdallaan.

Vierailija
8/24 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmistusvirhe

Vierailija
9/24 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti siinä kannessa on jossain todella pieni reikä mikä on päästänyt ilmaa sisälle ja näin aiheuttanut homeen

Vierailija
10/24 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus sattuu noin. Ota yhteyttä valmistajaan, niin saat rahasi takaisin. 

Tai viskaa vain purkki roskiin ja jatka elämääsi. Itse en ainakaan viitsisi euroa tai paria perimään takaisin. 

Vierailija
11/24 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli juurikin tämä!

"Arla vetää takaisin erän proteiinirahkaa - osassa hometta pinnalla"

https://yle.fi/uutiset/lyhyesti/74-20148783

ap

Vierailija
12/24 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tämän ketjun aiemmin ja huomasin iltasanomista saman  https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011089890.html

Vierailija
13/24 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai viskaa vain purkki roskiin ja jatka elämääsi. Itse en ainakaan viitsisi euroa tai paria perimään takaisin. 

Ei vaan sisältö kompostiin ja purkki kierrätykseen.

Vierailija
14/24 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkos tuosta saa nyt hyvitystä... kai jotain maksavat henkisesti kärsimyksestä myös?

Vierailija
15/24 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makaronissa oli muutama vuosi sitten metallinpalasia tehtaan tuotantokoneen hajottua ja Myllyn Paras lupasi korvata tuotteen. Lähetin kuvat makaronipaketeista jotka kuuluivat kyseiseen korvattavaan erään sekä yhteystietoni, mutta koskaan ei saapunut korvaus minulle perille. Joten totta kohdallani, oli turhaa ajan haaskuuta reklamoida.

Vierailija
16/24 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valio maksaa 6e tilille kun laittaa kuvan kanssa sähköisen rekkulan ja täyttää tarvittavat tiedot. En tiedä sinusta, mutta kyllä mun mielestä on ihan vaivan arvoinen suoritus. Saa vähintään euron minuutille, vaikka ei pitäisi edes erityista hoppua, nykyään kun on helppo älypuhelimella ottaa kuva ja lähettää viesti. Tämä toki olettaen, että kyseessä on valion tuotos, eihän se esim. arlan mokista mitään maksa.

Vierailija
17/24 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valio maksaa 6e tilille kun laittaa kuvan kanssa sähköisen rekkulan ja täyttää tarvittavat tiedot. En tiedä sinusta, mutta kyllä mun mielestä on ihan vaivan arvoinen suoritus. Saa vähintään euron minuutille, vaikka ei pitäisi edes erityista hoppua, nykyään kun on helppo älypuhelimella ottaa kuva ja lähettää viesti. Tämä toki olettaen, että kyseessä on valion tuotos, eihän se esim. arlan mokista mitään maksa.

Arlahan tämä tapaus oli.

Vierailija
18/24 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki firmat eivät nykyään maksa mitään koska firmoja huijataan urakalla. 

Esim. jugurtista on löydetty muovin paloja ja kyseistä muovia ei käytetä tuotannossa. Lisäksi palat olivat isoja joten ne olisivat tukkineet koko tuotantolinjan.

Vierailija
19/24 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonkos tuosta saa nyt hyvitystä... kai jotain maksavat henkisesti kärsimyksestä myös?

Ei hyvityksellä niinkään väliä ole. Pääasia on, että kauppa/tehdas saa tietää virheellisestä tuotteesta.

Vierailija
20/24 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se Arlakin näemmä hyvittää jotain:

"Arla vetää takaisin erän Arla Protein mustikkarahka 200 g laktoositon -tuotteita. Tuotteiden parasta ennen -päiväys on 23.5.2025.

Osassa erän tuotteita on havaittu hometta. Muissa tuote-erissä ei ole havaittu hometta.

Arla ohjeistaa kuluttajia hävittämään tuotteen paikallisten jätehuolto-ohjeiden mukaisesti. Kuluttajat voivat olla yhteydessä Arlan kuluttajapalveluun hyvitystä varten."

Lähde: Kaleva

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme