Miten sellaisen tosi pyöreän pepun saa?
Kommentit (69)
Alakroppaan painottuvaa harjoittelua ja riittävästi terveellistä ja proteiinipitoista ruokaa. Lisäksi ruumiinrakenne vaikuttaa siihen onko edes mahdollista saada sitä täydellistä persikanmallista peräsintä.
Mua pelottaa et jos kyykkää niin reidet kasvaa mut perse ei :D en haluu mitään megareisiä koska haluan mahtua vielä samoihin farkkuihin. Heh
Ja onko mahdollista saavuttaa kotona? Olen kyykkäillyt käsipainojen kanssa kotona tähän asti... Painoihin saa enintään 15 kiloa per paino.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 16:54"]
Kyykkyä. Kyykkyä ja kyykkyä
[/quote]
Itseasiassa jos tarkkoja ollaan niin aivan peruskyykky ei ole kaikista tehokkain liike perslihaksille.
Syntymälahjana tulee.
Terveisin eräs, joka on tyytyväinen että isot pebat ovat muodissa, niin oma takalisto on vihdoinkin trendikäs.
Joono jos haluat ison perseen niin valitettavasti myös reidet kasvavat jonkin verran. Biologiaa.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 16:55"]Ja onko mahdollista saavuttaa kotona? Olen kyykkäillyt käsipainojen kanssa kotona tähän asti... Painoihin saa enintään 15 kiloa per paino.
[/quote]
Ei riitä kovin pitkälle.
Ei ainakaan sohvalla istumalla, oon kokeillu!
Ja jos pelkää etureiden hillitöntä kasvua niin juo truch ja mave! Mutta tulee sit lihas epätasapainoa!
Sementtiä ja pikaliimaa vaan:
http://m.iltalehti.fi/kauneuskirurgia/2011112314812454_kf.shtml
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 16:59"]Ja jos pelkää etureiden hillitöntä kasvua niin juo truch ja mave! Mutta tulee sit lihas epätasapainoa!
[/quote]
Äh siis hip truch ja mave
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 16:57"]
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 16:55"]Ja onko mahdollista saavuttaa kotona? Olen kyykkäillyt käsipainojen kanssa kotona tähän asti... Painoihin saa enintään 15 kiloa per paino. [/quote] Ei riitä kovin pitkälle.
[/quote]
Mikä riittää? Teen yleensä painoilla askelkyykkyjä eteen ja taakse ja hiukan kevennettynä peruskyykkyä. Selästä on nikamat menneet, joten jos liian paljon painoa niin peruskyykkyä en pysty tekemään ilman, että selkä reistaa. Teen myös kaiken maailman "sivukyykkyjä" (astun sivulle ja kyykkään) ilman painoja ja sitä perusliikettä, että olen nelinkontin ja nostan jalkaa koukussa ylös. :)
ap
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 17:16"]
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 16:57"]
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 16:55"]Ja onko mahdollista saavuttaa kotona? Olen kyykkäillyt käsipainojen kanssa kotona tähän asti... Painoihin saa enintään 15 kiloa per paino. [/quote] Ei riitä kovin pitkälle.
[/quote]
Mikä riittää? Teen yleensä painoilla askelkyykkyjä eteen ja taakse ja hiukan kevennettynä peruskyykkyä. Selästä on nikamat menneet, joten jos liian paljon painoa niin peruskyykkyä en pysty tekemään ilman, että selkä reistaa. Teen myös kaiken maailman "sivukyykkyjä" (astun sivulle ja kyykkään) ilman painoja ja sitä perusliikettä, että olen nelinkontin ja nostan jalkaa koukussa ylös. :)
ap
[/quote]
Jos haluat kasvattaa lihasta ei riitä että teet paljon ja usein, sillä kasvaakseen lihas tarvitsee nimenomaan sitä että teet isommilla painoilla jatkuvasti, ja syöt siihen kylkeen riittävästi.
Joogass on muutama hyvä liike, lainaa joogakirja kirjastosta tai kyllä varmaan löytyy youtubesta videoitakin. Kun minä yritin saada takaisin menetettyä pyöreää peppuani, tein just noita kaikenmaailman kyykkäyksiä ja seurauksena oli inhottavat paksut lihaksikkaat reidet, kyllä peppukin pyöristyi, mutta ei kovin paljon. Lopetin koko kyykkäysen ja onneksi reidet palautuivat lähes entiselleen, tosin ovat nyt paremmat kuin ennen mitään treeniä, sellaset sopivat. Mutta joogalla tosiaan on ollut hyvä vaikutus, niinkuin melkein mihin tahansa muuallekin, uskomattoman tehokasta ja lisäksi miellyttävää. Lisäbonuksena notkeutta, siitä on iloa sängyssäkin ;) Yksi hyvä liike on silta, sitten on aurinkotervehdys ja sellainen kaari..ja muitakin, en vaan muista nimiä. Joogassa vartalo kiinteytyy, aineenvaihdunta paranee, lihaskunto paranee, mutta mitään muskeleita ei tule, mikä minusta on hyvä.
Syödä pitää enemmän kun kuluttaa koska totuushan on et lihavalla on iso perse. Lihava voi olla myös lihaksikaskin että takapuoli ei roiku. Mut ylimääräistä se kuitenkin on.
Se on höpö höpöä että vain salilla voi saada timmin perseen. Kun kotona treenaa tarpeeksi ja riittävän eri tavoilla, niin kyllä se perse pyörenee. Lisäksi jos vielä juoksee/harrastaa muuta kalorinkulutusliikuntaa, niin avot. Itse olen saanut ihan kotitreeneillä pyöreän ja seksikkään peräsimen, jota miehetkin kuolaavat.
Mulla on kyykätty pyöreä peppu. Kyykkään kahvakuulan kanssa ja monenlaista kyykkyä. Toki reidetkin on lihaksikkaat, mutta mahtuu S-koon housuihin :)
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 17:38"]
Se on höpö höpöä että vain salilla voi saada timmin perseen. Kun kotona treenaa tarpeeksi ja riittävän eri tavoilla, niin kyllä se perse pyörenee. Lisäksi jos vielä juoksee/harrastaa muuta kalorinkulutusliikuntaa, niin avot. Itse olen saanut ihan kotitreeneillä pyöreän ja seksikkään peräsimen, jota miehetkin kuolaavat.
[/quote]
Pyöreän, kiinteän ja nätin kyllä, mutta ei pelkällä aerobispainotteisella treenillä mitään isoa peppua saa.
Kyykkyä. Kyykkyä ja kyykkyä