Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sellaisen tosi pyöreän pepun saa?

Vierailija
06.01.2015 |

Millaista pepputreeniä ja millainen ruokavalio?

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 23:31"]Geenit sen loppupeleissä määrittelee oletko tasapaksu, omena vai päärynä.
[/quote]

Ei. Keskitysleirillä kaikki olivat luurankoja. Eli geenit määrittelevät sen, mihin kehonosaan rasvaa kertyy helpoiten mutta siihen on yksinkertaista vaikuttaa ruokavaliolla ja urheilulla

Vierailija
42/69 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahhhhaha miten kiihkeästi monet haluavat perseen, jollaisen itse olen sattunut saamaan luonnolta lahjaksi. :D On mua nyt ees jossain arpajaisissa kohtalo suosinut. (Pakko oli päästä sanomaan. Ohis, jatkakaa.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 16:55"]Mua pelottaa et jos kyykkää niin reidet kasvaa mut perse ei :D en haluu mitään megareisiä koska haluan mahtua vielä samoihin farkkuihin. Heh
[/quote]

Et sinä sen pepun kasvamisen jälkeenkään mahdu, kun tarvitseehan sekin niissä farkuissa tilansa.

Vierailija
44/69 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen syväkyykkyjä 500 kpl viikossa. Olen jakanut ne sopivasti kaikki arkipäiville.

Vierailija
45/69 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaks

Vierailija
46/69 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 17:38"]Se on höpö höpöä että vain salilla voi saada timmin perseen. Kun kotona treenaa tarpeeksi ja riittävän eri tavoilla, niin kyllä se perse pyörenee. Lisäksi jos vielä juoksee/harrastaa muuta kalorinkulutusliikuntaa, niin avot. Itse olen saanut ihan kotitreeneillä pyöreän ja seksikkään peräsimen, jota miehetkin kuolaavat.
[/quote]
Joo sehän se tärkeintä, että miehet kuolaa. Voi vittu! Ääliö.
[/quote]

Kateellinen?

Vierailija
47/69 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
48/69 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
49/69 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä lättäperse ällöpylly sitä koskaan saa. Ne geenit on jossain aivan muualla, hekumallisten ja seksikkäiden naisten ihanissa pepuissa

Vierailija
50/69 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette tykkää käydä salilla, niin yksi keino kävely. Ihmiset usein ihmettelevät, millaisena syntymälahjana olen oman ahterini saanut, kun en heidän mielestään harrasta liikuntaa. Askelmittarin kanssa havaitsin, että kuljen jalkojen varassa helposti 20-30km päivässä. Eli siitähän sen pepun myös saa kivan pyöreäksi.

Harrastan myös vaeltamista, mutta sitä tulee tehtyä niin vähän, ettei juurikaan vaikutusta yleistilanteeseen. Vaihdat hissin portaisiin ja menet kauppaan käyttäen jalkoja. Ei tarttea salilla tampata.

Vierailija
51/69 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 22:47"]

Jos ette tykkää käydä salilla, niin yksi keino kävely. Ihmiset usein ihmettelevät, millaisena syntymälahjana olen oman ahterini saanut, kun en heidän mielestään harrasta liikuntaa. Askelmittarin kanssa havaitsin, että kuljen jalkojen varassa helposti 20-30km päivässä. Eli siitähän sen pepun myös saa kivan pyöreäksi.

Harrastan myös vaeltamista, mutta sitä tulee tehtyä niin vähän, ettei juurikaan vaikutusta yleistilanteeseen. Vaihdat hissin portaisiin ja menet kauppaan käyttäen jalkoja. Ei tarttea salilla tampata.

[/quote]

Jalkaprässistä muuten nousee kevyesti kaksi kertaa oma paino eli sen verran kovaan kuosiin sen pepun voi saada, jos kävelee ja kantaa myös vaikka sitä kauppakassia. Älkää lykätkö raskaita taakkoja miehelle vaan tapelkaa siitä, että saatte vähän massaa sinne pebaan.

Vierailija
52/69 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko esim tollasen https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/03/41/f6/0341f6008452b00d50e9fd1a21e4aae7.jpg pepun saada jos treenaa kotona kahvakuulan avustuksella? Vai pitääkö tässä ruveta salikorttia hankkimaan..

Vierailija
53/69 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
54/69 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso sukulaisnaistesi takapuolia, ja voit todeta sen perusteella onko pyöreä peppu sinulle mahdollinen vai ei. Laardit pitää saada pois ja lihasta tilalle, sekä omata oikeanmallinen ruumiinrakenne. Yksinkertaista. Eikä minusta liikkeilläkään ole niin hirveästi merkitystä, riittää, että liikut monipuolisesti ja jumppaat monipuolisella ohjelmalla kotona/jumpassa tai salilla.

Vierailija
55/69 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI kahvakuula riitä perän muokkaukseen.kunnolla romua niskaan ja leveätä kyykkyä vääntämään.jos on luikku niin syödä pitää ja paljon kunnollista sapuskaa.aerobiset voi unohtaa.lihas ei kasva miinuskaloreilla.jos taas on läskilöllö ni sitten alottaa dietillä ja rasvanpoltolla.kun pahimmat kuorittu niin sitten lihaksen kasvatteluun.ja se vaatii alkaa ja tahtoa.

Vierailija
56/69 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräily ja hiihto.

Vierailija
57/69 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

Vierailija
58/69 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 22:58"]EI kahvakuula riitä perän muokkaukseen.kunnolla romua niskaan ja leveätä kyykkyä vääntämään.jos on luikku niin syödä pitää ja paljon kunnollista sapuskaa.aerobiset voi unohtaa.lihas ei kasva miinuskaloreilla.jos taas on läskilöllö ni sitten alottaa dietillä ja rasvanpoltolla.kun pahimmat kuorittu niin sitten lihaksen kasvatteluun.ja se vaatii alkaa ja tahtoa.
[/quote]

Höpö höpö. Oletko kokeillut? Mulla on just tommonen peppu kuin kuvassa, no ok, ei ruskea vaan valkoinen kuin lakana :D
.
t.kahvakuulakyykkääjä

Vierailija
59/69 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktaa (etenkin kohta 8 aiheesta jumppailu ja pakarat); http://lihastohtori.wordpress.com/2014/12/23/pakaramyytit/#more-2540

Vierailija
60/69 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kahvakuulakyykkääjä! Jatkan sitkeästi treenejä siis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän