Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet tykkää hirmu laihoista naisista

Vierailija
29.10.2021 |

Jännä, kun aina hehkutetaan muodokkaita naisia ja että pitää olla mistä kiinni ottaa ym.
Kuitenkin esim. tuttavapiirissä kaikkein eniten miesten ihailemia ovat ne sporttiset, erittäin hoikat, oikeastaan alipainoiset, urheilevat naiset, joilla kylkiluut paistaa ja esim. rintoja ei ole juuri ollenkaan. Tuntuu, että mitä alipainoisempi niin sitä kauniimpana pidetty. Mietin vain, että mitä niin himoittavaa miehen silmin katsottuna on naisessa, joka on ihan luuta ja nahkaa ilman mitään naisellisia muotoja? En siis halua haukkua, mutta haluaisin kuulla ajatuksia tästä asiasta?

Kommentit (678)

Vierailija
641/678 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoinen olet?

https://www.123rf.com/photo_110130534_body-mass-index-of-woman-obesity-…

Myös silmämääräisesti ihmisestä näkee onko lihava.

Normaalipaino on BMI mukainen

Vierailija
642/678 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali nainen passaa. Naisella ei ole lihaksia, ja normaalit läskimäärät. Siis normaali nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/678 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se 90-luvun pullukka näyttää nyt laihalta.

Sen verran vieraannuttu todellisesta normaalipainosta nykyään.

644/678 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ainakin kiinnostaisi hyvin rintavat muhkeat mammat kuin sillä Venuspatsaalla, mutta vatsa voisi olla hieman pienempi. Ne ylimääräiset rasvat sen patsaan vatsasta vielä takapuoleen ja rintoihin, niin kyseessä olisi täydellinen feminiininen patsasolentojumalatar!

Vierailija
645/678 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä kokoinen olet?

https://www.123rf.com/photo_110130534_body-mass-index-of-woman-obesity-…

Myös silmämääräisesti ihmisestä näkee onko lihava.

Normaalipaino on BMI mukainen

Minulla on bmi 22.5, mutta rasvaprosentti on 22 mikä on alle naisen normaalina pidetyn rasvaprosentin 25-33 Joten vaikka bmi sanoo, että olen tukevan puolella normaali, niin rasvan puolesta olen alle normien. Bmi on siis aika huono kertomaan mitään.

Vierailija
646/678 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsista?

Vierailija
647/678 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja ihannoin ja tavoittelen itsellänikin sellaista urheulullista hoikkaa vartaloa, rasvapros. n. 20 (eli ei siis mikään ihan luuta ja nahkaa). Likasia saa olla kyllä mutta olemuksen pitää olla siro ja kevyt. Minun on helppo ymmärtää miksi miehet pitävät tuollaisesta varatalosta, onhan se omakin ihanteeni.

Vierailija
648/678 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaapa kesä katuja,on siellä muutakin komeat miehet,pulskat vmot.Eihän se elämä onnellisuus kiloista ole kii.Jos yhdessä kivaa,ja sujuu.

Vierailija
649/678 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoja toisten suuhun. samalla mitalla: naiset tykkää koprofiliasta

Vierailija
650/678 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saman olen huomannut. Itse taas olen hoikka mutta muodokas tiimalasi ja vientiä nolla. En ymmärrä ollenkaan. Minusta muodokas vartalo on kauniimpi vaikka toki myös laiha voi olla kaunis.

Luulisi kyllä todellakin, että juuri tuo sinun vartalo hoikka, mutta muodokas tiimalasi olisi se halutuin. Mutta tosiaan, mitä laihempi ja muodoton niin tuntuu olevan kovassa suosiossa miesten keskuudessa.

-Ap

Mitä lie ollut, 1920-luvullako, kun naiset sitoivat rintansa litteiksi niin, että näyttivät pukeutumisesta huolimatta poikamaisilta. En nyt oikein ymmärrä, onko vieläkin niin, että kumppani valitaan pääasiassa ulkomuodollisin perustein?

Vierailija
651/678 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmätsilmät kirjoitti:

Katsokaapa kesä katuja,on siellä muutakin komeat miehet,pulskat vmot.Eihän se elämä onnellisuus kiloista ole kii.Jos yhdessä kivaa,ja sujuu.

Niinpä. Mietin aina, että tuon naisen pitää olla vähintään pyhimys ja oikea elämän ilo, sekä syvällinen ja taitava ja kaikkea mahtavaa mitä voi olla, jokin yli-ihminen, kun se on saanut itselleen esittelykelpoisen miehen. Itse olen hoikka ja en mistään rumimmasta päästäkään, mutta mieheni on aina jotain paljon vanhempia, luonnevikaisia, perverssejä, sosiaalituilla eläjiä, ylipainoisia ja yleensä päihdeongelmaisia kun kohdalle sattuu ja joku niistä on pitänyt valita tai olla yksin.

Vierailija
652/678 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että sen jättipepun palvominen on loppunut.

Vierailija
653/678 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon xs kokoinen selkeällä tiimalasivartalolla. Harvinainen vartalomalli. Vientiä mulla ei kyllä ole.

N25

Vierailija
654/678 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ettei näin miehenä tarvitse itse päättää mistä tykkää, kun palstamammat päättävät sen puolestani. Ja mansplaining on muka joku ilmiö. :D

Vierailija
655/678 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon xs kokoinen selkeällä tiimalasivartalolla. Harvinainen vartalomalli. Vientiä mulla ei kyllä ole.

N25

Mä oon kokoa s, kapea vyötärö ja pyöreä takapuoli, kuppikoko c/d. Vientiä 0.

Vierailija
656/678 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiistelläänkö tässä makuasioista? Vertaanpa kumppaninhakua moottoripyörän valintaan. Vaikka tilillä olisi miljoonia, en ikinä ostaisi Harrikkaa tai Bemaria. Liian isoja, eivätkä miellytä silmää. Pitää olla kevyehkö, sirorakenteinen ja vikkelä käänteissään.

Vierailija
657/678 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta vyötärölihavuus ei ole houkuttelevaa kummallakaan sukupuolella.

Vierailija
658/678 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa miettinyt. Minulla on ystävä joka on yläasteelta asti ollut  älyttömän suosittu miesten keskuudessa ja uskon syyn olevan sen että ystäväni on noin 162cm pitkä ja painaa arviolta 50 kiloa. En sanoisi että hänellä on anoreksia mutta  aina syönyt tosi vähän  ja elää lähinnä teellä ja tupakalla. 

Vierailija
659/678 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on totuus. Se haluaisi parempaa, mutta ei saa enemmän kuin sua.

Jep kuulostaa katkeralta akalta.

Vierailija
660/678 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen 150 cm, 45 kg, A-kuppi ja kapea lantio olis kiva. Ja ihan kuitenkin aikuinen nainen, eikä mikään tyttö. Mä vaan tykkään sirommista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi