Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet tykkää hirmu laihoista naisista

Vierailija
29.10.2021 |

Jännä, kun aina hehkutetaan muodokkaita naisia ja että pitää olla mistä kiinni ottaa ym.
Kuitenkin esim. tuttavapiirissä kaikkein eniten miesten ihailemia ovat ne sporttiset, erittäin hoikat, oikeastaan alipainoiset, urheilevat naiset, joilla kylkiluut paistaa ja esim. rintoja ei ole juuri ollenkaan. Tuntuu, että mitä alipainoisempi niin sitä kauniimpana pidetty. Mietin vain, että mitä niin himoittavaa miehen silmin katsottuna on naisessa, joka on ihan luuta ja nahkaa ilman mitään naisellisia muotoja? En siis halua haukkua, mutta haluaisin kuulla ajatuksia tästä asiasta?

Kommentit (678)

Vierailija
581/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin nuorena, että suora vartalo oli miesten ihanne. Eli ei kelvannut edes laihana, jos oli muotoja. Lantion kaari ja tissit. Eikä ollut lyhyt.

Vierailija
582/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillähän on jotain yhteistä kun kummallakaan ei ole mitään muuta kuin oma kroppa mielessä. Ja puutteet korjataan silikonilla.

Minä kyllä kaipaan äitimuorin korsetti-vyötäröä. Onkohan semmoisia (Ei- Seksi) korsetteja vielä jossain saatavilla, hiukan isommallekin ihmiselle?  Ihan kotikäyttöön selkää suoristamaan (ja hiukan vyötäröäkin kaventamaan).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itse pienikokoisista ja pienipyllyisistä hoikista naisista.

Vierailija
584/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin treffipalstan kurvikas sana on käytännössä tarkoittanut, että henkilö on reilustu ylipainoinen. Pahimmilaan se kurvi on vielä mahassa, eikä takamuksessa tai rinnoissa.

Vierailija
585/678 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestyvät miehet haluavat laihan frigidin edustamaan rinnalleen nätisti ja pysymään kiltisti kotona syömässä salaattia. Sitten he haluavat rietastella lihavan naisen kanssa salassa.

Tämä on fakta koska perustuu ainakin kahteen tuntemaani mieheen, mikä on ilmeisesti riittävä läpileikkaus koko miessukupuolen ajatusmaailmasta jollain logiikalla.

Onko tällä palstalla henkinen ikä keskiarvoltaan 12?

Vierailija
586/678 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain pervo haluaa puserrella ihraa. Kyllä nimenomaan hoikasta ja sirosta saa paremmin kiinni.

Kyllä hoikka, siro nainen on aina kauniinpi ja hoikkuus nyt korreloi muunkin menestyksen kanssa.

Tässäkin ketjussa on painotettu monessa kommentissa niin kauniisti vedoten kuinka kehorauha pitää suoda laihoillekin. Sitten kuitenkin hymy suussa yläpeukutetaan tällaisia kommentteja... Jep jep....

Vierailija
587/678 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvässä vartalossa (mies/nainen) ei ole paljoa rasvaa siellä missä ei ole lihastakaan nilkat,ranteet,vyötärö,leuka..

ja edes hitunen lihasta siellä missä kuuluu tuomassa oikeaa muotoilua

Vierailija
588/678 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä laihankin ihmisen kannattas tehdä lihaskuntotreeniä niin sais niitä muotoja sinne kroppaan. Ei se vartalo välttis itsestään näytä hyvältä, voi olla että vaatii vähän vaivaakin 😂

Vierailija
589/678 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva tyttöystävä taitaa muistuttaa sitä unelmien naista. Esim. kaikki mieheni mielestä viehättävimmät naiset ovat tummaverisiä lainoja. Itse olen kalkkilaivan kapteeni läpikuultavilla verisuonilla, vaaleilla hiuksilla ja sinisillä silmillä. Siis täysin eri ääripäästä. Silti käsittääkseni ihan seksikkäinä toisiamme pidämme.

Vierailija
590/678 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva tyttöystävä taitaa muistuttaa sitä unelmien naista. Esim. kaikki mieheni mielestä viehättävimmät naiset ovat tummaverisiä lainoja. Itse olen kalkkilaivan kapteeni läpikuultavilla verisuonilla, vaaleilla hiuksilla ja sinisillä silmillä. Siis täysin eri ääripäästä. Silti käsittääkseni ihan seksikkäinä toisiamme pidämme.

Latinoja, ei lainoja..

Vierailija
591/678 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
592/678 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on fakta. Ja olen tosiaan huomannut sen, että isommat naiset ovat lähinnä toisten naisten mielestä hyvännäköisiä. Mitä pienempi ja sirompi nainen, niin miehet tykkää.

Jostain kumman syystä tämmöinen 20 kiloa ylipainoinen, 42 kengänkoko oleva nainen ei ole se suurin hitti 😁

Vierailija
593/678 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kehopositiivisuus on naisten juttu, ei miesten.

Vierailija
594/678 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan iske laiha nainen... Se huono seksi kun luut painavat kipeästi ja ei ole mistä ottaa kiinni... Ehdottomasti hyvän ja huonon raja menee siinä pituus miinus 100 eli alle 165/65 on huono, mutta esim 165/85 täydellinen pano... Itse olen BMI 19 mies ja vaimoni on 156/115 ja ei voisi parempi olla...

Minkä kokoinen olet itse, jos 50-kiloisen naisen luut painavat sinua? Joku 160 cm / 45 kg? Sillä tulee suunnilleen tuo 19 indeksiksi. Pieni nainen on kevyt pitää päälläkin, veri kiertää alaraajoissakin ja usein hoikempi nainen on hyväkuntoinen ja notkea.

Vierailija
595/678 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miehestä, jotkut tykkää normaalipainoisista naisista enemmmän kuin laihoista.

Nykyajan "normaali" lienee jotain 130kg

Vierailija
596/678 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saman olen huomannut. Itse taas olen hoikka mutta muodokas tiimalasi ja vientiä nolla. En ymmärrä ollenkaan. Minusta muodokas vartalo on kauniimpi vaikka toki myös laiha voi olla kaunis.

Luulisi kyllä todellakin, että juuri tuo sinun vartalo hoikka, mutta muodokas tiimalasi olisi se halutuin. Mutta tosiaan, mitä laihempi ja muodoton niin tuntuu olevan kovassa suosiossa miesten keskuudessa.

-Ap

Johtuu siitä että ”muodokas tiimalasi” ei ole hoikkaa nähnytkään vaan BMI on järjestäen siellä 30 huonommalla puolella.

Mun BMI taitaa olla 21 eikä mikään 30. Oon tosiaan todella siro vyötäröstä mutta muodokas peppu ja tissit löytyy.

Laita mitat. Jotkut prosentit ei kerro paljoakaan. Sen sijaan sentit kertovat.

Vierailija
597/678 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos nyt mietitään, että kuinka monen naisen ihanne on joku löysä möhömaha mies? Yleensä ihanne on lihaksikas, hoikka ja "oikeista paikoista muodokas" mies. Sama pätee naisiin.

Vierailija
598/678 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysä emätin ja roikkuvat häppärit. 50 kymppinen joka kuvitteli olevansa teinityttö. Löytänyt "seksuaalisuuden" erottuaan.

Huono lahna oli myös sängyssä.

Vierailija
599/678 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen luonnostaan siroluinen ja hoikka ollut aina, 173cm/53 kg ja a-kuppi. Kapea vyötärö ja lantio/hartiat leveämmät.

Kukaan mies ei ole koskaan huomautellut, että olisin erityisen laiha. Olen saanut miehiltä vain positiivisia kommentteja kropastani.

Naisilta sen sijaan on tullut töykeitä huomautteluja painostani, haukuttu alipainoiseksi, liian laihaksi ym. Epäilty etten voi millään syödä tarpeeksi.

Olen päätellyt, että hoikka vartalo on usein kateuden kohde ja harvemmin kommentit johtuvat aidosta huolesta.

Ei ole, kukaan ei ole kateellinen luuperseelle. Oikea mies haluaa rehevän naisen, koirat tykkäävät luista.

Tämän painoisellakin on pehmeyttä ja muotoja kropassa, myös takapuolessa. Myöskään luut eivät törrötä yhtään mistään, kun olen siroluinen. Tämäkin yksi ruma yleistys, että laiha ihminen olisi yhtä kuin luiseva.

Hyvä, jos et ainakaan omasta mielestäsi ole muodoltasi luiseva ja voinniltasi huono. Lääkärisi osaa neuvoa paremmin kuin nettianot. Ne naiset, jotka kyselevät syömisistäsi, saattavat välittää voinnistasi tai sitten eivät. Ne miehet, jotka hehkuttavat, eivät täydellä varmuudella välitä lainkaan voinnistasi. He hehkuttaisivat, vaikka ulkomuotosi salaisuus olisi oksentelu tai syöpä, ja näin he tekevätkin, kun näkevät sairaita naisia. Heitä ei vain kiinnosta, siinä se.

Mistä tällainen päättelyketju? Miksei mies, joka pitää vartalostani tällaisenaan välittäisi hyvinvoinnistani? Jos mies pitää hoikasta vartalosta=hän ei välitä naisen hyvinvoinnista? Eli hän välittää enemmän hyvinvoinnistani, joka sanoo "sinä et ole oikean kokoinen, sinun pitää muuttua".

Suodaan kehorauha meille hoikillekin.

Siitä tällainen päättelyketju, että noin ne tosiaan tekevät ne miehet, menevät kehumaan syöpäsairaille ja syömishäiriöisille, että onpas kiva kun ”pidät itsestäsi huolta”, eikä se tunnu kivalta. He puuttuvat painoosi, mutta eri tavalla, eivät ne kehut ole kehorauhaa vaan heidän oman preferenssinsä tuomista esiin, joka on siis tuo pieni paino.

Sinulla ei taida olla kokemusta langanlaihoista syöpäsairaista? Onkohan koskaan ihan oikeasti kukaan mies sanonut langanlaihalle syöpäsairaalle kommenttia hänen kehostaan tuossa muodossa? Vai onko kyseessä vain mielikuvituksen tuote? Syömishäiriöinen itse kuvittele pitävänsä huolta itsestään ja kauneudestaan rajoittamalla syömistään. Siksi he sitä tekevät.

Suurin osa ihmisiä haluaa muiden pysyvän terveinä ja pitävän huolta terveydestään. Jopa ne kaikkien lihavimmat toivovat sitä muille. Eivät edes he, vaikka itsensä kohdalla ehkä tekevät eräänlaisen poikkeuksen toivo muiden tekevän terveyttä tuhoavia valintoja. Ellemme puhu jostain fetissipoikkeustapauksista, jotka onneksi ovat aika harvinaisia.

Miehetkin näkevät ja haluavat naisessa muutakin kuin vartalon ja sen muodot. Tämä tuntuu joskus unohtuvan. Sporttiset miehet haluavat sporttisen naisen ja sporttinen elämä tuo mukanaan määrätyn kropan. Miehillekin luonteella on merkitystä. Ei kaikkien tärkein kriteeri ole vyötärö-lantiosuhde. Ihan kuten naiselle ei se tärkein ole se miehen elimen senttimitta. Kyllä siihen variaatiota riittää, että vielä kelpaa puolisoksi.

Vierailija
600/678 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, hoikkaa naista aina muut naiset kiusaavat, koettu on. Vaikka itse en koskaan arvioi tai edes välitä runsaampi muotoisten naisten kehosta. Hoitajana naistyöyhteisössä ollut tämä asia kurja.

Mutta kysymykseen vastaan seuraavasti:

Olen huomannut että laihat tai sitkeän lihaksikkaat miehet kiinnostuvat pyöreämpi muotoisista naisista ja naiset myös tuollaisista miehistä. Lihaksikkaat tai lihavat tai tanakat järkäle miehet kiinnostuvat hoikista tai siroista naisista ja nämä naiset myös tuollaisista miehistä.

Itse hoikkana olen aina vetänyt puoleeni lyhyehköjä "järkäleitä" ja niistä itsekin tykännyt max 177 cm.

Kerran seurustelin pitkän ja laihan miehen kanssa. Oli niin outoa. Ei hänkään minusta niin syttynyt vaikka ei kai yksinäisyyden pelosta olisi päästänytkään. Ehkä rakastui mutta pyöreämmät houkuttavat. N 165cm/49kg,50v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi