Miehet tykkää hirmu laihoista naisista
Jännä, kun aina hehkutetaan muodokkaita naisia ja että pitää olla mistä kiinni ottaa ym.
Kuitenkin esim. tuttavapiirissä kaikkein eniten miesten ihailemia ovat ne sporttiset, erittäin hoikat, oikeastaan alipainoiset, urheilevat naiset, joilla kylkiluut paistaa ja esim. rintoja ei ole juuri ollenkaan. Tuntuu, että mitä alipainoisempi niin sitä kauniimpana pidetty. Mietin vain, että mitä niin himoittavaa miehen silmin katsottuna on naisessa, joka on ihan luuta ja nahkaa ilman mitään naisellisia muotoja? En siis halua haukkua, mutta haluaisin kuulla ajatuksia tästä asiasta?
Kommentit (678)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yök! Laiha nainen ei ole koskaan hyvä. Se seksi kun ne luut painavat niin kipeesti... Ei todellakaan hoikkaa naista sänkyyn. M36v
Laiha nainen on yhtä hirveä ja luonnoton näky kuin läski mies. Laiha nainen ei ole hedelmällinen ja läskin miehen sperma on huonoa.
Ok. Ihan yllättäen tällaisella 52 kiloisella on 4 lasta. hoikilla ja siroilla ystävättärilläkin kaikille 2-3.
Hyvin olrmme puolisoille kelvanneet ja olleet hedelmällisiä:) Tämänkään takia ei ole tarvinnut lihottaa itseään valaaksi:)
Plösöt tuomitsee itse itsensä jyrkimmin, ja lohduttaa sen jälkeen itseään syömällä.
Itsekuri hoi.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut vegaanit ovat todella laihoja. Luulisi vegaanitrendin olevan ilo miehille tuon ansiosta. Toki ääripäät on molemmissa, jos eleleekin sipsarilinjalla. Itsekin olen vain normaalipainoinen kasvissyöjä eli ole kaikista laihin enkä kaikista lihavin.
Aina yksioikoisesti täytyy ajatella jos tietty ominaisuus on naisten mielestä aina sellainen että sillä pääsee heittämään miehiä pihalle.
Olet siis vegaani? Niin oli A. Hitlerkin. Kertoo tarpeeksi teidän luonteesta ja sen myötä parisuhdekelpoisuudesta. Toki, A. Hitlerilla oli parisuhde, mutta epäilen että se perustui hänen statukseen.
Oletko sinä mahdollisesti valtakunnankansleri? Sannako se siellä?
Vierailija kirjoitti:
Cace Mace kirjoitti:
Löysä emätin ja roikkuvat häppärit. 50 kymppinen joka kuvitteli olevansa teinityttö. Löytänyt "seksuaalisuuden" erottuaan.
Huono lahna oli myös sängyssä.Taidat olla varsinainen alfauros itse.
Vai ootko sellainen kaljamahainen prinssinakkinen mies?
Jaha, joku tunnisti itsensä kuvauksesta ja provosoitui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten kehopositiivisuus on naisten juttu, ei miesten.
Miehet eivät tarvitse kehopositiivisuutta, he pitävät itseään komeina ja haluttavina kaiken kokoisina ja ikäisinä.
Puhumattakaan siitä että antaisivat ulkoisen olemuksensa mitenkään häiritä elämää.
Harvat naiset vaikkapa terassilla istuessa kommentoivat jokaista ohikulkevaa miestä ja tämän läskejä tai ( puuttuvia) lihaksia.
Aivan, ette kiinnitä mitään huomiota. Jotenkin kyllä huomaatte tuhannesta miehestä sen paidattoman jotta pääsette haukkumaan miehiä tällä palstalla, mutta ette mitenkään näe niitä muita.
Eiköhän makuja ole monia ja olisi mielenkiintoista tietää miten hyviä ihmiset ovat toistensa painoa arvioimaan. Jos laitamme 10 ihmistä arkivaatteissa riviin ja pyydämme muita arvaamaan paljonko kukin painaa sekä sen mukaan järjestämään suuruusjärjestykseen, niin veikkaa monella menevän pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut vegaanit ovat todella laihoja. Luulisi vegaanitrendin olevan ilo miehille tuon ansiosta. Toki ääripäät on molemmissa, jos eleleekin sipsarilinjalla. Itsekin olen vain normaalipainoinen kasvissyöjä eli ole kaikista laihin enkä kaikista lihavin.
Aina yksioikoisesti täytyy ajatella jos tietty ominaisuus on naisten mielestä aina sellainen että sillä pääsee heittämään miehiä pihalle.
Olet siis vegaani? Niin oli A. Hitlerkin. Kertoo tarpeeksi teidän luonteesta ja sen myötä parisuhdekelpoisuudesta. Toki, A. Hitlerilla oli parisuhde, mutta epäilen että se perustui hänen statukseen.
Oletko sinä mahdollisesti valtakunnankansleri? Sannako se siellä?
A.H aka 18 oli tosiaan sosekeittoa syövä, tupakoimaton/alkoholiton vegaani joka veti tohtori Morellin avustuksella metamfetamiinia hihaan, ja tykkäsi kuseskella siskonsa tyttären naamalle. Voiko sitä kutsua parisuhteeksi?
Kun reiliusti yli puolet kansasta, niin miehet kuin naisetkin ja jopa teinit ja lapset ovat vähintään ylipainoisia ja lihavia, ihmettelen minkälainen vienti niillä muutamalla kauhean laihalla naisella onkaan!
Kun vain neljännes 30 täyttäneistä on normaalipainoisia, ei niitä laihoja varmasti kovin suurta joukkoa löydy.
Tässäkin ketjussa pata kattilaa soimaa, musta kylki kummalakin. Toisen ylipaino ja lihavuus nähdään, omalle ollaan sokeita.
Sehän on lähes aina oma valinta, arvostaako terveyttä vai pilaako terveytensä syömällä liikaa.
Lihava ihminen on ällöttävä taakka. Ilman läskejä eläisimme normaalia elämää. Mutta koska Kiuru ja Saarikko ovat tyypilliset nais-figuurit niin pakotteet jatkuvat ikuisesti.
Minua on kovasti ihmetyttänyt miten nykyään naisihanne vastaa pikkutytön, alle murrosikäisen piirteitä?! Jotenkin huolestuttavaa, ahdistavaa. Johtuuko median tarjoamasta kuvasta vai mistä voi olla kyse?
Hoikka, rinnaton (tai hyvin pienet rinnat), karvaton, kiinteän kova vartaloinen, lihaksikas kuin nuori poika. Sukukypsä nainen on eri näköinen. Usein näillä tosi hoikilla, "liian" urheilullisilla ei ole menkkoja. Miksi terve mies on seksuaalisesti kiinnostunut lisääntymiskyvyttömästä naisesta?
Joku nyt loukkaantuu oikoessaan mutkia niin tarkennan vielä että urheilullinenkin nainen voi toki olla hedelmällinen ja joku on luonnostaan hoikka ja rinnaton ja hyvähän se on että kaikille vartalotyypeille löytyy tykkääjiä. Runsas ylipaino voi myös olla ongelma lisääntymisen kannalta.
Tuntuu että luonnosta vieraannuttu tässäkin.
Ylipaino on sitten asia erikseen, luonnollista olisi että kumpikaan ääripää ei olisi houkutteleva vaan terveen ja lisääntymiskykyisen näköinen vartalo.
Oma miesmaku näin neljääkymppiä lähestyvänä on miehekäs, saa olla vähän massaa, karvaakin mielellään... En yhtään tykkää karvattomaksi ajellusta, liian lihaksikkaasta vartalosta miehellä. Oikeastaan voisi sanoa että tykkään luonnollisesta, terveen näköisestä vartalosta. En myöskään ajattele että mitä nuorempi, sen parempi. Mieluummin omaa ikäluokkaa. Ikäiseni miehet keskimäärin pitävät näitä tosi laihoja ja tosi nuoria tavoitelluimpina.
Parikymppinen tuttu kertoi nuoren miehen sanoneen ettei ota eteen jos naisella on karvainen alapää... Tulee aika pedofiilifibat. Naisella luonnostaan on niitä karvoja, pikkutytöillä ei...
Karvoituksen siistiminen on minusta ihan ok ja suotavaakin mutta että kokonaan karvat pois.... Outoa
Koen minulla olevan vartalo, joka kiinnostaa melko monia miehiä. Ei tietenkään kaikki, koska makuja on monia. Olen tiimalasin muotoinen, mutta minulla on melko pienet rinnat. En siis ole rintava, vaan enemmänkin harteikas, tosi hoikka uuma ja leveä lantio. Olen sopivasti lihaksikas ja vatsalihakset näkyvät, mutta minulla on myös jonkin verran rasvaa. Tämän lisäksi olen eleiltäni naisellinen tai ainakin niin ystäväni ja mieheni minulle sanovat. Olen 160cm, painoani en tiedä. Näillä spekseillä tosiaan koen, että miehet pääsääntöisesti pitävät vartalostani.
Mutta vartalo on vain pintaa. Jos nainen on normaalipainoinen, iloinen, hymyilevä ja aurinkoinen, tuskin miehille on mitään merkitystä, onko nainen lähellä alipainoa vai lähellä normaalipainon ylärajaa. Kiinnostavuus ei voi olla muutamasta kilosta kiinni, vaan seksikkyys lähtee aina sekä miehessä että naisessa jostakin syvemmältä ihmisestä itsestään, tavasta olla, elehtiä ja liikkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikka on ihmisen normaali olotila. Sillon syömme yli kulutuksen, kun alamme lihoo. Jokaisella meistä on se oma normaali paino. Kaikki yli määräinen on sitten löysää. Kateus paistoi ap. n kirjoituksesta.
Minulta hoikkuus vaatisi että pitäisi elää nälässä ja liikkua jumalattomasti. Ei ole onnistunut ikinä ja olen lapsesta asti ollut ylipainoinen.
1300 kcal jolla laihtuu lähes jokainen saa päivässä syödä esim. 7 keskikokoista perunaa, 400 gr jauhelihaa ja pari omenaa päälle.
Tai sipsipussin ja muutaman rivin suklaata.
Jep.
Tai kaksi lämmintä ruokaa joihin sisältyy:
2 lämmintä ruokaa: 3 keskikokokoista perunaa ja 200 grammaa jauhelihaa, tai vastaava setti jotain muuta (riisiä/kanaa, tai lihan korviketta jos et syö lihaa) + salaattia
2 välipalaa, omena tms
Juomaksi tietysti vettä.
Ja tuo on vasta 1300kcal.
Läskit naiset nyt vaan on off ja tulehdus jiistin haju ei lähde edes painepesurilla.
Vierailija kirjoitti:
Koen minulla olevan vartalo, joka kiinnostaa melko monia miehiä. Ei tietenkään kaikki, koska makuja on monia. Olen tiimalasin muotoinen, mutta minulla on melko pienet rinnat. En siis ole rintava, vaan enemmänkin harteikas, tosi hoikka uuma ja leveä lantio. Olen sopivasti lihaksikas ja vatsalihakset näkyvät, mutta minulla on myös jonkin verran rasvaa. Tämän lisäksi olen eleiltäni naisellinen tai ainakin niin ystäväni ja mieheni minulle sanovat. Olen 160cm, painoani en tiedä. Näillä spekseillä tosiaan koen, että miehet pääsääntöisesti pitävät vartalostani.
Mutta vartalo on vain pintaa. Jos nainen on normaalipainoinen, iloinen, hymyilevä ja aurinkoinen, tuskin miehille on mitään merkitystä, onko nainen lähellä alipainoa vai lähellä normaalipainon ylärajaa. Kiinnostavuus ei voi olla muutamasta kilosta kiinni, vaan seksikkyys lähtee aina sekä miehessä että naisessa jostakin syvemmältä ihmisestä itsestään, tavasta olla, elehtiä ja liikkua.
Eli senteissä? Paljonko se sinun leveä lantiosi oikein on? Kaikki on suhteellista ja 60cm vyötäröllä 90cm lantio näyttää ”leveältä”, mutta me kaikki tiedämme ettei 160cm 90cm lantio ole leveä. Entä se jonkin verran rasvaa? Mitä se käytännössä oikein on kun vatsalihakset silti näkyvät?
Eipä paljon kiinnosta mitä palstalla pyörivät todellisuudesta vieraantuneet miehet ovat mieltä. Itselleni on riittänyt vientiä monen painoisena, eli ylipainoisena, normaalipainoisena ja hoikkana. Nykyinen mies tykkää kirjaimellisesti puristella eri paikkoja ja kehuu kun on mukavan pehmeää. Omasta mielestäni noi kohdat on niitä "virheitä" muuten ok kropassa, mutta mies tykkää. Itselläni ollut aina hyvin maskuliinisia miehiä ja heidän preferenssi näyttää olevan pehmeämmän puoleen eikä rinnattoman lapsivartaloisen puoleen. Tuntenillani naismaisilla miehillä on hoikat ja androgyyniset puolisot.
Läskit naiset nyt vaan on off ja tulehdus jiistin haju ei lähde edes painepesurilla.
Tällaista haukkumista on tosi kyllästyttävää lukea. Missä se bodypositiivisuus on nyt kun laihoista puhutaan?
Aloin ihmetellä, että miehiltä alkoi tulla katseita ja tutustumisyrityksiä. Kävin huvikseni vaa'alla ja paino oli pudonnut vuodentakaisesta 7 kiloa. (nyt 181 cm/68 kiloa).
Kai tuossa otsikon väitteessä jotain perää siis on.
N42
Mäkään en pysty paneen läskejä. Jo pelkkä ihran tuoksu kuvottaa.