Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tä ihmettä? Ostatteko oikeasti älykännyköitä alakoululaisille? D:

Vierailija
06.01.2015 |

Järkytyin tuosta yhdestä aloituksesta, jossa kerrottiin tenavien rikkovan kännyköitä tahallaan. Kyllä ovat vissiin ajat muuttuneet.

Itse sain kännykän 15-vuotiaana (olen 80-luvun lopun lapsi eli kännyköitä alkoi tulla yleiseen käyttöön ollessani ala-asteella). Siitä lähtien minulla on ollut todella perusmallisia kännyköitä ja puhelinlaskuni olen maksanut 16-vuotiaasta asti itse.

Jos minulla olisi lapsi, ei tulisi mieleenkään ostaa älypuhelinta alakoululaiselle. Perusmalli saa riittää, koska sellainen riittää itsellekin. Lapset saavat jo nyt ihan liikaa ruutuaikaa, joka on omiaan lisäämään keskittymisvaikeuksia.

Miksi teette lapsistanne väkisin nettiriippuvaisia? Ei ihme, ettei koulu kiinnosta.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myydäänkö edes muunlaisia kännyköitä enää? Ihmeellistä kehityksevastaista porukkaa

Vierailija
82/82 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 12:02"]

No huomaa kyllä ettei sulla ole lasta. Jos olisi, ymmärtäisit. Kännykkä on nykyisin myös kamera ja nettiyhteys.

[/quote]

Muistutapas lapsettomalle tietämättömälle miksi nämä ominaisuudet ovat välttämättömiä sille alle kymmenvuotiaalle? Kotona on tietokone jota voi vanhempien valvonnassa oppia käyttämään, ja kamera nyt on sellainen mitä itse en ainakaan koskaan osannut kaivata kakarana. Puhelimen tarkoitus mun käsittääkseni lapsella on lähinnä se että vanhempiin saa yhteyden...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme