Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis häh?! Naapuri tienaa 56000€ vuodessa amiksen opena!!

Vierailija
28.10.2021 |

Sain selville naapurini palkan, ei ole opettajien palkat pienet ei!! Sellaisesta työstä tuollainen palkka, en voi tajuta! Aivan järjettömän iso palkka siitä ettei siellä edes opeteta mitään. En ymmärrä valitusta palkoista ja sitten vielä tosi paljon lomaa.

Kommentit (178)

Vierailija
1/178 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko varma että kaikki tulot on pelkästään opettajan hommista?

Vierailija
2/178 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

So? Minä tienaan yli 50 000€ ihan peruskoulun opena. Ja joo, on se pieni palkka verrattuna mieheeni, joka oli opiskelukaverini, päätyi julkisella sektorilla ’miesten’ alalle, ja tienaa monta tonnia enemmän bruttona joka kuukausi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/178 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali palkka, varsinkin jos ikää on jo enemmän kuin 45v.

Amiksen opettaja tienaa enemmän kuin vaikka luokanopettaja.

Vierailija
4/178 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii mennä kokeilemaan amisopen hommia niin ei tarvitse naapuria kadehtia. 

Vierailija
5/178 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuosta verojen jälkeen paljoa käteen jää

Vierailija
6/178 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet päivät ja pitkät lomat vielä.

Vierailija
7/178 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli 4500 € / kuussa. Onko se paljon? Itse teen ihan perushommaa ja saan tuon.

Vierailija
8/178 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

aattele, eikä tartte edes välkkävalvoa

Vierailija
9/178 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen varma, hän on itse sanonut. Mutta amisopen työ on helppoa, eihän siellä edes ole kokeita eikä vaadita läsnäoloa. Samaan aikaan esim minä saan lastenhoitajana päiväkodissa alle puolet tuosta! Ei ole oikein!

Vierailija
10/178 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun tekemään. Helppoa on. Sarc.

Vierailija
11/178 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen saman tienaa kumppanini ammattioppilaitoksen lehtorina, eikä se ole yhtään liikaa. Nytkin korjaa työhuoneessa kokeita. Vanhemmat soittelee iltaisin kotiin, lomapäiviä on vähennetty viime vuosina, on milloin mitäkin projektia.

Vierailija
12/178 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

So? Minä tienaan yli 50 000€ ihan peruskoulun opena. Ja joo, on se pieni palkka verrattuna mieheeni, joka oli opiskelukaverini, päätyi julkisella sektorilla ’miesten’ alalle, ja tienaa monta tonnia enemmän bruttona joka kuukausi.

Aika hyvin osa-aikaisesta työstä

Vierailija
13/178 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo olen varma, hän on itse sanonut. Mutta amisopen työ on helppoa, eihän siellä edes ole kokeita eikä vaadita läsnäoloa. Samaan aikaan esim minä saan lastenhoitajana päiväkodissa alle puolet tuosta! Ei ole oikein!

Kyllä opettajan on oltava tunneilla läsnä :D

Vierailija
14/178 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain yksi sana. Lienee parasta taivuttaa yksinkertaisille. Am-ma-tin-va-lin-ta-ky-sy-mys.

Vierailija
15/178 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suorita sinäkin korkeakoulututkinto niin alkaa palkka nousemaan. 

Vierailija
16/178 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hyvin osa-aikaisesta työstä

No jaa. Meillä on työaikaseuranta ja keskimääräinen työaikani on 8h 30 min päivä. En tiedä, paljonko pitäisi tehdä, että olisi kokoaikainen työ. Toki kesällä on vapaata. Mutta tuolla valtiolla töissä olevalla miehelläni on melkein yhtä pitkät lomat, koska on ollut yli 15v töissä.

Vierailija
17/178 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo selvästi vähemmän mitä teollisuudessa saisi

Vierailija
18/178 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatinvalintakysymys. Aina voit opiskella amisopeksi, jos haluat. Itse en haluaisi. Peruskoulussa yläkoulussa olen tehnyt hommia ja sinne amikseen menevät kaikki vaikeimmat tapaukset. Mulla on palkka kyllä paljon pienempi. Todennäköisesti hänellä on paljon tunteja ja pitkä työkokemus.

Vierailija
19/178 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskitasoinen palkka. Ei mitään ihmettelemistä.

Vierailija
20/178 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on 12 viikkoa lomaa ja silti tuo palkka! Ja opettajat valittaa että on huono liksa, ei ole! Aina valitetaan jostakin ja on rankkaa ja oppilaat on vaikeita ja kaikki on huonosti ja kumminkin palkka on tosi hyvä ja lomat ihan tosi pitkät!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme