Siis häh?! Naapuri tienaa 56000€ vuodessa amiksen opena!!
Sain selville naapurini palkan, ei ole opettajien palkat pienet ei!! Sellaisesta työstä tuollainen palkka, en voi tajuta! Aivan järjettömän iso palkka siitä ettei siellä edes opeteta mitään. En ymmärrä valitusta palkoista ja sitten vielä tosi paljon lomaa.
Kommentit (178)
So? Minä tienaan yli 50 000€ ihan peruskoulun opena. Ja joo, on se pieni palkka verrattuna mieheeni, joka oli opiskelukaverini, päätyi julkisella sektorilla ’miesten’ alalle, ja tienaa monta tonnia enemmän bruttona joka kuukausi.
Ihan normaali palkka, varsinkin jos ikää on jo enemmän kuin 45v.
Amiksen opettaja tienaa enemmän kuin vaikka luokanopettaja.
Sopii mennä kokeilemaan amisopen hommia niin ei tarvitse naapuria kadehtia.
Eipä tuosta verojen jälkeen paljoa käteen jää
Lyhyet päivät ja pitkät lomat vielä.
Eli 4500 € / kuussa. Onko se paljon? Itse teen ihan perushommaa ja saan tuon.
aattele, eikä tartte edes välkkävalvoa
Joo olen varma, hän on itse sanonut. Mutta amisopen työ on helppoa, eihän siellä edes ole kokeita eikä vaadita läsnäoloa. Samaan aikaan esim minä saan lastenhoitajana päiväkodissa alle puolet tuosta! Ei ole oikein!
Ei kun tekemään. Helppoa on. Sarc.
Suunnilleen saman tienaa kumppanini ammattioppilaitoksen lehtorina, eikä se ole yhtään liikaa. Nytkin korjaa työhuoneessa kokeita. Vanhemmat soittelee iltaisin kotiin, lomapäiviä on vähennetty viime vuosina, on milloin mitäkin projektia.
Vierailija kirjoitti:
So? Minä tienaan yli 50 000€ ihan peruskoulun opena. Ja joo, on se pieni palkka verrattuna mieheeni, joka oli opiskelukaverini, päätyi julkisella sektorilla ’miesten’ alalle, ja tienaa monta tonnia enemmän bruttona joka kuukausi.
Aika hyvin osa-aikaisesta työstä
Vierailija kirjoitti:
Joo olen varma, hän on itse sanonut. Mutta amisopen työ on helppoa, eihän siellä edes ole kokeita eikä vaadita läsnäoloa. Samaan aikaan esim minä saan lastenhoitajana päiväkodissa alle puolet tuosta! Ei ole oikein!
Kyllä opettajan on oltava tunneilla läsnä :D
Mulla on vain yksi sana. Lienee parasta taivuttaa yksinkertaisille. Am-ma-tin-va-lin-ta-ky-sy-mys.
Vierailija kirjoitti:
Suorita sinäkin korkeakoulututkinto niin alkaa palkka nousemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hyvin osa-aikaisesta työstä
No jaa. Meillä on työaikaseuranta ja keskimääräinen työaikani on 8h 30 min päivä. En tiedä, paljonko pitäisi tehdä, että olisi kokoaikainen työ. Toki kesällä on vapaata. Mutta tuolla valtiolla töissä olevalla miehelläni on melkein yhtä pitkät lomat, koska on ollut yli 15v töissä.
Onhan tuo selvästi vähemmän mitä teollisuudessa saisi
Ammatinvalintakysymys. Aina voit opiskella amisopeksi, jos haluat. Itse en haluaisi. Peruskoulussa yläkoulussa olen tehnyt hommia ja sinne amikseen menevät kaikki vaikeimmat tapaukset. Mulla on palkka kyllä paljon pienempi. Todennäköisesti hänellä on paljon tunteja ja pitkä työkokemus.
Keskitasoinen palkka. Ei mitään ihmettelemistä.
Sillä on 12 viikkoa lomaa ja silti tuo palkka! Ja opettajat valittaa että on huono liksa, ei ole! Aina valitetaan jostakin ja on rankkaa ja oppilaat on vaikeita ja kaikki on huonosti ja kumminkin palkka on tosi hyvä ja lomat ihan tosi pitkät!
Onko varma että kaikki tulot on pelkästään opettajan hommista?