Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis häh?! Naapuri tienaa 56000€ vuodessa amiksen opena!!

Vierailija
28.10.2021 |

Sain selville naapurini palkan, ei ole opettajien palkat pienet ei!! Sellaisesta työstä tuollainen palkka, en voi tajuta! Aivan järjettömän iso palkka siitä ettei siellä edes opeteta mitään. En ymmärrä valitusta palkoista ja sitten vielä tosi paljon lomaa.

Kommentit (178)

Vierailija
161/178 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

So? Minä tienaan yli 50 000€ ihan peruskoulun opena. Ja joo, on se pieni palkka verrattuna mieheeni, joka oli opiskelukaverini, päätyi julkisella sektorilla ’miesten’ alalle, ja tienaa monta tonnia enemmän bruttona joka kuukausi.

Kaupan alalla tienaa vuorotyöstä täysillä työtunneilla 26 000 vuodessa.

Työtön 2 lapsen vanhempi saa 10 000 vuodessa bruttona eli 4 hengen bruttotulot yhteensä 36000 euroa eikä noilla tuloilla perhe saa muita tukia vuokralla asuessa.

Julkisen palkat on järkyttävän suuria verorahoista.

Seuraava Hallitus saakin ensitöikseen alkaa tiputtamaan julkisen palkkoja.

Vierailija
162/178 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aipe=Aikuisten perusopetus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/178 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen niiiin vihaiseksi tästä ketjusta!

Vierailija
164/178 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulen niiiin vihaiseksi tästä ketjusta!

Syystä että...?

Vierailija
165/178 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hoitajana saan paljon vähemmän palkkaa ja teen vuorotyötä! En ole lasteni kanssa jouluna, koska työt. En pääse nukuttamaan heitä illalla, koska työt. Palkkaa saan niin vähän, että joudun lainaamaan vanhemmiltani, vaikka olen kolmekymppinen työssäkäyvä ihminen!

Vierailija
166/178 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska hoitajana saan paljon vähemmän palkkaa ja teen vuorotyötä! En ole lasteni kanssa jouluna, koska työt. En pääse nukuttamaan heitä illalla, koska työt. Palkkaa saan niin vähän, että joudun lainaamaan vanhemmiltani, vaikka olen kolmekymppinen työssäkäyvä ihminen!

Ja kokoomus haluaa poistaa vuorotyölisät joten palkkasi tulee pienenemään vieläkin lisää.

Tsemppaan kyllä sinua, kannattaa harkita alan vaihtoa. Niin minä tein ja olen enemmän kuin tyytyväinen.

Vierailija
167/178 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskele hoito-opettajaksi (tms.) AMKiin

Vierailija
168/178 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsepä valitsit.

Tee parempia valintoja elämässä.

Vierailija
169/178 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukulainen kävi hoitajasta terveydenhuollon maisteriksi. Opetti amiksessa vuoden ja vaihtoi takaisin sairaalaan hoitajaksi. Ei kuulemma enää ikinä opettamaan. Uskon että joku muukin tietää hänet.

Vierailija
170/178 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua tätä valitusta. En tiedä mitään hoitoalasta, mutta jopa minä tiedän hoitoalan palkkatason ja sen, että suurin osa hommasta on vuorotyötä. Miten tuo on voinut tulla yllätyksenä?

Vierailija
171/178 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettajana en tee säännöllistä vuorotyötä, mutta aikuis-ryhmiä opetetaan myös iltaisin, viikonloppuisin ja loma-aikoina.

Vierailija
172/178 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tienaan 120000 vuodessa. Pelkällä amispohjalla. Tosin osaan tehdä töitä.

Vierailija
173/178 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua tätä valitusta. En tiedä mitään hoitoalasta, mutta jopa minä tiedän hoitoalan palkkatason ja sen, että suurin osa hommasta on vuorotyötä. Miten tuo on voinut tulla yllätyksenä?

Tämä. Vahvasti.

Vierailija
174/178 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet päivät ja pitkät lomat vielä.

Amisopettajilla on kokonaistyöaika. Eivät vaan ehdi opettamaan, kun on muuta hankehumppaa

Ainakin lukion puolella kaikenmaailman hankkeista maksetaan lisäkorvaus.

Vierailija
175/178 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko tohon pitää tehdä ylitunteja? Koska peruspalkka lukiossa on 3000€ ja täydet ikälisät nostaa sitä reilun tonnin, niin miten monta ylituntia sinulla oikein on?

Itsellä peruspalkka about 4500 e / kk.

Päälle ryhmänohjaajan palkkio, kolme ylituntia, niin eka numero on sitten 5.

Vierailija
176/178 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös hoitotyö ole kutsumusammatti?

Vierailija
177/178 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisäsiistit, helpot hommat. Kohtuu palkka. Lyhyet työpäivät ja pitkät lomat.

Vierailija
178/178 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisäsiistit, helpot hommat. Kohtuu palkka. Lyhyet työpäivät ja pitkät lomat.

Miten niin lyhyet työpäivät? Palkka ok, lomaa liian paljon. Mutta miten kuvittelet, että raksa-, maaraksa-, metalli-, metsä-, auto- tai maatalous-alat opetetaan siististi sisällä? :D

Terveisin ammatillinen opettaja joka on vähintään 3 päivää viikossa oikealla työmaalla kelissä kuin kelissä, okei pakkasraja on - 20 astetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän