Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koulukiusatun tilinpäätös

Vierailija
04.01.2015 |

Olen koulukiusattu. Kiusaajia oli viisi. 2 tyttöä ja kolme poikaa. Heidän kanssaan olen nyt vasta vuosien kuluttua sujut. He eivät ehkä rikkoneet ”lakia” mutta niin en minäkään.

Yhden naisen kohdalla ilmoitin työpaikan rekrytoijalle, että tämä tyyppi ei ole rehellinen. Hänelle järjestettiin ”ansa” johon hän melkein heti meni ja menetti heti työpaikkansa, eikä luultavasti saa enää vastaavaa työpaikkaa.

Toisen naisen viettelin sinkkuna ollessani. Lähetin jotain hänen puolisolleen ja koska en ollut ainoa, ei hän tiedä kuka lähettäjä oli. Avioliitto päättyi surullisesti.

Yhden miehen kohdalla paljastin hänen syrjähyppynsä. Näyttö oli heikko, mutta asia oli ilmeisesti todellinen koska heidän avioliittonsa päättyi myrskyisästi.

Toinen mies peri rahaa. Esittelin hänet hänen tietämättään eräälle naiselle, jonka tiesin narsistiksi tai psykopaatiksi. He olivat naimisissa 3 vuotta. Mies menetti sinä aikana lähes kaikki rahansa.

Kolmannen miehen kohdalla luovuin henkilökohtaisuuksista, sillä hänellä menee niin huonosti jo muutenkin. Kävin tervehtimässä häntä puukotettuna sairaalassa, mutta en osoittanut minkäänlaista anteeksi antamista. Sen sijaan muistutin, että hänkin on ehkä loukannut jotakin, joskus.

Saa ”jakaa”.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 02:58"]

No kukas sitä apn viimestä koston kohdetta puukotti? Mistäs ap tiesi että sitä oltiin Puukotettu ja missä sairaalassa oli? Haha vähän mä vaan saisin tyydytystä jos joku mun (hypotettiininen) kiusaamisen uhrini olisi niin katkera aikuisena että tulisi mun sairaalasängyn viereen patsastelemaan :)

[/quote]

Aloitus on niin huonoa suomea, että siitä sai kyllä sen käsityksen, että ap "puukotettuna" kävi sairaalassa. Ohis.

Vierailija
22/28 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 02:29"]

Hukkaanhan tuo kaikki meni, kun et kiusaajilles tehnyt selväksi, että kuka oli kaiken takana.

NOLOA.

Liian keksittyä. Kostoa oikeasti himoitseva kiusattu olisi vietellyt kiusaajat itse ja hahahahaaa, jättänyt kiimasena remmeihin vinkumaan... päiviksi.

Niin mä tein.

[/quote]

niin varmaan! Jos et siis vankilasta kirjottele tälle palstalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karman laki.

Vierailija
24/28 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

inspiroit mua! kiitos :D 

jatkossa ku mietin niit paskiaisii nii en ryvekkään itsesäälissä vaa suunnittelen kostoo. ja joojoo, porukka sanoo ettei kostaminen mitää auta ja näi mut kyllä vaa auttaa ja tuntuu hyvältä

Vierailija
25/28 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hukkaanhan tuo kaikki meni, kun et kiusaajilles tehnyt selväksi, että kuka oli kaiken takana.

NOLOA.

Liian keksittyä. Kostoa oikeasti himoitseva kiusattu olisi vietellyt kiusaajat itse ja hahahahaaa, jättänyt kiimasena remmeihin vinkumaan... päiviksi.

Niin mä tein.

Vierailija
26/28 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä pistän paremmaksi. Tapoin kiusaajani, eikä minua saatu koskaan kiinni.

Vierailija
27/28 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kun jäisi eri tarinoina pyörittelemään päähänsä, niin niistähän saisi ihan hauskan Revenge-tyylisen tv-sarjan aikaiseksi. Päähenkilö voisi olla joku poliisi tai etsivä tai hakkeri, joka pystyy stalkkaamaan kostonsa kohteita ja saamaan heistä selville asioita. Ja vähän Alias-tyyliin muuntautumiskykyinen ja tarvittaessa huomaamaton, ettei jää kiinni.

Vierailija
28/28 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kukas sitä apn viimestä koston kohdetta puukotti? Mistäs ap tiesi että sitä oltiin Puukotettu ja missä sairaalassa oli? Haha vähän mä vaan saisin tyydytystä jos joku mun (hypotettiininen) kiusaamisen uhrini olisi niin katkera aikuisena että tulisi mun sairaalasängyn viereen patsastelemaan :)