Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei vaikuta haluavan esitellä minua hänen tutuille

Vierailija
26.08.2024 |

Olemme tapailleet pari kuukautta, mies jotenkin välttelee esittelemästä minua tutuille.

Pari kertaa olemme törmänneet hänen tuttuun. Ensimmäisellä kerralla hän esitteli minut, toisella kerralla punasteli eikä edes esitellyt. Hänestä olisi kuitenkin ok jos esittelisin hänet minun lapselle.

Olisiko tämä sinusta outoa? Hän ei vaikuta edes haluavan pitää kävellessä kädestä, jos kävelemme jossain missä tuttuihin törmäys on mahdollista. Mies on muuten ihana ja puhuu isoistakin tunteista ihan helposti. Hän myös tuntuu ajattelevan että olen hänelle liian hyvä, on ehkä vähän huonoa itsetuntoa.

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🚩🚩🚩

Vierailija
2/86 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On outoa. Olen itse mies, ja kyllä minä ainakin haluaisin heti esitellä naisystäväni tutuilleni, jos tämä nainen on kaunis. Enkä toisaalta ikinä seurustelisi sellaisen naisen kanssa, jota en haluaisi esitellä muille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On outoa. Olen itse mies, ja kyllä minä ainakin haluaisin heti esitellä naisystäväni tutuilleni, jos tämä nainen on kaunis. Enkä toisaalta ikinä seurustelisi sellaisen naisen kanssa, jota en haluaisi esitellä muille. 

Niin mietin että jos tässä voi olla takana jotain mistä en vain ole tajunnut.

ap

Vierailija
4/86 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurusteletteko virallisesti? Oletko tavannut miehen sukulaisia?

Joskus saattaa hävettää esitellä kavereille jos on pitkään ollut sinkkuna tai vaihtoehtoisesti harrastanut paljon kertakäyttösuhteita niin tyttöystävän esittely on jo vakava paikka ja kaverit varmasti kuittailevat tästä. Tai sitten ne kaverit on niin noloja että miestä hävettää heidän puolestaan.

Vierailija
5/86 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on varattu. 

Vierailija
6/86 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla miehelläni oli samaa käytöstä alkuun. Ei hän minua hävennyt, vaan niitä tuttaviaan ja halusi suojella minua heiltä. Läheisimmille sukulaisilleen kertoi hyvinkin äkkiä minusta ja heille minut esittelikin nopeasti. Samoin lapseeni tutustui.

Ihan oikein mieheni luki tilannetta kun joihinkin näihin tuttaviin olen jonkin verran tutustunut, en viihdy heidän seurassaan. Ne joihin olin ehtinyt jo muuta kautta tutustua ovat sellaisia joiden kanssa viihdyn. Yksi näistä joiden kanssa en viihdy on rasittava yrittäessään vitsillä saada meitä eroamaan. Onko siis ihme ettei halua minun ja näiden tuttaviensa olevan paljoakaan tekemisissä? Saattoi myös pelätä minun saavan käsityksen että hänellä olisi tuttaviensa rasittavia piirteitä, vasta kun alkoi luottamaan minun jo tuntevan hänen metkut, pystyi kävelemään käsi kädessä ihan kaikkialla, pääsi yli siitä että olisin hänelle liian hyvä.

Vierailija
7/86 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on varattu. 

Ei ole, vietämme todella todella paljon aikaa yhdessä (päiviä) ja hän on aina tavoitettavissa.

ap

Vierailija
8/86 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on varattu. 

Juu, tämä tuli mullekkin mieleen. Ikävä juttu, jos vaimon kaverit kävelee kadulla vastaan, kun kävelette käsikädessä.

Vierailija
9/86 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurusteletteko virallisesti? Oletko tavannut miehen sukulaisia?

Joskus saattaa hävettää esitellä kavereille jos on pitkään ollut sinkkuna tai vaihtoehtoisesti harrastanut paljon kertakäyttösuhteita niin tyttöystävän esittely on jo vakava paikka ja kaverit varmasti kuittailevat tästä. Tai sitten ne kaverit on niin noloja että miestä hävettää heidän puolestaan.

Seurustellaan kyllä, mies ei kuulema ole harrastanut irtosuhteita eikä minulla ole syytä epäillä tätä.

Ehkä tämä meidän tapailu on aika vakavaa ja se painaa.

ap

Vierailija
10/86 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla miehelläni oli samaa käytöstä alkuun. Ei hän minua hävennyt, vaan niitä tuttaviaan ja halusi suojella minua heiltä. Läheisimmille sukulaisilleen kertoi hyvinkin äkkiä minusta ja heille minut esittelikin nopeasti. Samoin lapseeni tutustui.

Ihan oikein mieheni luki tilannetta kun joihinkin näihin tuttaviin olen jonkin verran tutustunut, en viihdy heidän seurassaan. Ne joihin olin ehtinyt jo muuta kautta tutustua ovat sellaisia joiden kanssa viihdyn. Yksi näistä joiden kanssa en viihdy on rasittava yrittäessään vitsillä saada meitä eroamaan. Onko siis ihme ettei halua minun ja näiden tuttaviensa olevan paljoakaan tekemisissä? Saattoi myös pelätä minun saavan käsityksen että hänellä olisi tuttaviensa rasittavia piirteitä, vasta kun alkoi luottamaan minun jo tuntevan hänen metkut, pystyi kävelemään käsi kädessä ihan kaikkialla, pääsi yli siitä että olisin hänelle liian hyvä.

Mies tosiaan olisi valmis suunnittelemaan yhteistä tekemistä minun ja lapseni kanssa, paikassa jossa niitä tuttuja kyllä olisi.

Hmm ehkä suurentelen asiaa.

ap

Vierailija
11/86 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mietin että jos tässä voi olla takana jotain mistä en vain ole tajunnut.

ap

Toki teoriassa voi tietenkin olla monia erilaisia syitä miksi mies toimii näin. Mutta yleensä se todennäköisin selitys on myös se oikea: mies ei halua näyttäytyä kanssasi julkisesti ystäviensä seurassa, koska ei ole ylpeä sinusta. 

Vierailija
12/86 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies ei vaan halua, että niin uusi suhde olisi kaikkien tiedossa heti? Hän haluaa säästellä uutista ja nauttia rauhasta, joka teidän kesken vielä on? Tai takana on suhde, josta hän oppi ettei enää samalla ryntäyksellä tutustumaan kaikkiin kerralla? Hän myös tajuaa sinun elämäsi keskipisteen,lapsesi, eikä pidä häntä samalla tavalla tuttaviakaartiin kuuluvana  kuin muita? Haluaa, että lapsesi tottuisi häneen kuin että siitä tulisi sitten kriisi lapsen vastustaessa uutta suhdettasi?

MInusta parisuhteessa mukavinta on olla yhdessä kuin haalia kaikki mukaan heti. Aikaa on tutustua, jos on yhteistä tulevaisuuttakin. Suurin osa niistä miehen tuttavista eivät ole sinun mielestäsi kuitenkaan kivoja, joten säästä itseäsi nyt.

Vierailija
13/86 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutut yhteisiä vaimon kanssa, ei millään pysty. 

Vierailija
14/86 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mies ei vaan halua, että niin uusi suhde olisi kaikkien tiedossa heti? Hän haluaa säästellä uutista ja nauttia rauhasta, joka teidän kesken vielä on? Tai takana on suhde, josta hän oppi ettei enää samalla ryntäyksellä tutustumaan kaikkiin kerralla? Hän myös tajuaa sinun elämäsi keskipisteen,lapsesi, eikä pidä häntä samalla tavalla tuttaviakaartiin kuuluvana  kuin muita? Haluaa, että lapsesi tottuisi häneen kuin että siitä tulisi sitten kriisi lapsen vastustaessa uutta suhdettasi?

MInusta parisuhteessa mukavinta on olla yhdessä kuin haalia kaikki mukaan heti. Aikaa on tutustua, jos on yhteistä tulevaisuuttakin. Suurin osa niistä miehen tuttavista eivät ole sinun mielestäsi kuitenkaan kivoja, joten säästä itseäsi nyt.

Kiitos kivasta vastauksesta. Haluan ajatella hänestä hyvää, hän on hyvä ihminen.

ap

Vierailija
15/86 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutut yhteisiä vaimon kanssa, ei millään pysty. 

Väärin. Hän ei ole naimisissa tai varattu.

ap

Vierailija
16/86 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä esittele minäkään treffi "kumppania". Jossakin vaiheessa menisi tieto kumminkin puolisolle.

Vierailija
17/86 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan oltu naimisissa kohta 20 vuotta eikä mies koskaan esittele minua vastaantuleville tutuille. Sukulaisille ja kavereille tottakai esitteli aikoinaan mutta vasta sitten kun oltiin kunnolla vakiinnuttu. En minäkään heti esitellyt omille läheisilleni.

Outoa olisi jos pitäisi esitellä kaikille mahdollisille hyvänpäiväntutuille ja vanhoille työkavereille tms...

Vierailija
18/86 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olisi sinusta hyvä aika esittelylle, miten pitkän tutustumisen jälkeen?

ap

Vierailija
19/86 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sulla on ylipainoa?

Vierailija
20/86 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko sulla on ylipainoa?

Olen erittäin hoikka ja myös urheilullinen.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme