Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ikinä törmännyt mieheen, jolla on liian iso mulkku?

Vierailija
04.01.2015 |

Niin iso, ettei seksikään enää tunnu nautinnolliselta?

Kommentit (189)

Vierailija
101/189 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 20:45"]

Mitä kortsuja isomunaiset käyttää?

Näitä...

Kuten videosta näkyy, kondomi venyy "aika" paljon, joten normaalikin mahtuu aikaa SUUREEN kaluun.

Minua huvittaa aina nuo jutut "mulla / miehelläni on niin iso, että tavallinen kortsu ei mahdu" - norsun jalkako niillä on housuissaan? :D Tosin kortsu menee varmaan semmoiseenkin.

On vähän eriasia saako sen survottua päälle vai onko se sopiva. Liian pieni kiristää ja vaikea rullata paikalleen, rullautuu myös herkästi itsekseen pois.

Katsoitko sen youtube-videon (tai sata muuta)? =D

Vierailija
102/189 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita seksipartnereita on tullut testattua ja vielä ei ole LIIAN isoa kullia tullut kohdalle. Paksuja ja pitkiä olen testannut ja aina on tuntunut todella täydeltä pimpissä. Isokulliset miehet joutuvat lämmittelemään naisen huolellisesti nuolemalla pimpsan kunnolla märäksi tai tarvittaessa vaikka laittamaan liukuvoidetta. Kun nainen rentoutuu ja kiihottuu kunnolla, niin paksukin meisseli pääsee työntymään sisälle. Kun pituutta on yli 20 cm, niin loppuun asti ei pysty työntyä. Pitkäkulliset miehet osaavat yleensä rakastella siten, että penis ei työnny ihan pohjaan asti.

Naisen vagina joustaa jopa niin että 10 cm vauvan pää mahtuu pimpistä ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/189 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi on ollut niin paksua, että olen epäillyt, onnistuuko. Turhan paksuja minulle. On onnistunut, mutta pillu kipeä seuraavan päivän.

Tuommoisia 18 cm pituisia olen saanut ja ne on hyviä minulle. Pidempi ottaa koko ajan pohjaan ja se on outo tunne, ei miellyttävä.

Vierailija
104/189 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi suuren suurta ei ole mahtunut sisälle - olenkin vain ne mitannut 😢 omiin tilastointeihini

sveddu

Vierailija
105/189 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi ihan hyvän kokoinen.

Vierailija
106/189 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi on ollut niin paksua, että olen epäillyt, onnistuuko. Turhan paksuja minulle. On onnistunut, mutta pillu kipeä seuraavan päivän.

Tuommoisia 18 cm pituisia olen saanut ja ne on hyviä minulle. Pidempi ottaa koko ajan pohjaan ja se on outo tunne, ei miellyttävä.

Sama jatkaa: rakastajani on nykyään toinen noista. 16 cm ympärysmitta. Kumma kyllä, kun saan säännöllisesti sitä, ei kipeydy. Jos on taukoa, tarvii päivän kaksi toipua ja laittaa Bepanthenia siihen suulle.

Huvittavaa kyllä, alun perin luulin, ettei meillä ole tulevaisuutta juuri liian paksun k***in takia. Kuinka väärässä olinkaan; meillä on taivaallista seksiä! Muutenkin on kivaa yhdessä tietty.

Olen tiukka mutta kostun hyvin.

Niin ja liian pitkä = joku 20 cm ja yli. En haluaisi.

Vierailija
107/189 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Niin ja liian pitkä = joku 20 cm ja yli. En haluaisi.

Itsellä karvan alle 20cm, enkä haluaisi milliäkään enenpää. Sääliksi käy pidempien omistajat. Mielummin vaikka sentti puolitoista pituudesta pois.  Koko ikäni joutunut varomaan naidessa ja monet seksiasennot + anus (paksuuden vuoksi) bannassa.  Vaimo ei ole valittanut, vaikka joskus hänelle asiasta maininnut. Hänen mielestä hyvä näin.  Mutta äärirajoilla menty sopivuuden kanssa. Mutta en ole kyllä koskaan pienempää ja tiukempaa pilluakaan kaivannut. Ei ole mua varten.  Vaimon pillu olisi voinut edes vähän venyä vuosien mittaan, mutta kun ei niin ei. Synnytykset eivät vaikuttaneet pätkääkään.   Kohta jo eläkeiässä. 

Vierailija
108/189 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita: 0465860579, niin saat isoa yli 20cm munaa!;)<38

Vierailija
109/189 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep.

Oli varmaan joku 20 senttinen. Se oli loppujen lopuksi vain surkuhupaisaa.

Eihän se mahtunut kunnolla sisälle. Miehen mielestä (hän kun koki pippelinsä kanssa olevansa joku luojan lahja naisille) ainoa tapa oli tietysti työntää pohjaan asti. Se oli vain tuskallista ja tahti typerän hidas, kun sitä melaa piti vedellä sitten kokonaan.

Sen jälkeen olen todennut, että max 15 cm on paras mitta. Miehet on yleensä näppäriä käyttämään sellaisia. Eikä heidän itsetuntonsa rakennu jonkin pelkän pippelin varaan. Se oli ehkä kiusallisempaa kuin seksin sattuminen: mies hoki vähän väliä jotain "aaah sano miten iso se on...onko se iso..saatko vähän isoa..." Ei sa**ana:D:D

Vierailija
110/189 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep.

Oli varmaan joku 20 senttinen. Se oli loppujen lopuksi vain surkuhupaisaa.

Eihän se mahtunut kunnolla sisälle. Miehen mielestä (hän kun koki pippelinsä kanssa olevansa joku luojan lahja naisille) ainoa tapa oli tietysti työntää pohjaan asti. Se oli vain tuskallista ja tahti typerän hidas, kun sitä melaa piti vedellä sitten kokonaan.

Sen jälkeen olen todennut, että max 15 cm on paras mitta. Miehet on yleensä näppäriä käyttämään sellaisia. Eikä heidän itsetuntonsa rakennu jonkin pelkän pippelin varaan. Se oli ehkä kiusallisempaa kuin seksin sattuminen: mies hoki vähän väliä jotain "aaah sano miten iso se on...onko se iso..saatko vähän isoa..." Ei sa**ana:D:D

Ai niin ja tämä mies vertaili seisovaa vehjettään maitopurkin kylkeen ja huohotti jotain "aah se on melkein yhtä pitkä..nyt aina kun juot maitoa voit ajatella mun ky****" :D Ihan oikeasti! Se oli epäeroottisinta mitä minulle on koskaan tapahtunut:D

Vierailija
111/189 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jokaisella pojalla on isompi kuin kellään toisella tai ainakin yli 20cm pitkä.

Vierailija
112/189 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan tuli iso,

Hän koitti sisään työntyä,

Mutta lopetettiin.yrittäminen ja otin kädet käyttöön hänen tyydyttämiseksi.

Rasvaa reilusti varteen ja siitä.sitten käsillä levittämään ei mennyt kauaa kun oli vetelänä

Vierailija
113/189 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärän mun naisystävä jätti mut sen takia mitta 32,5cmja en ole ylpeä

Vierailija
114/189 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aavistustakaan onko iso vai pieni, mutta yhdellä naisella oli niin pieni, että ei saanut mitenkään kammettua sisään. Kuulemma tuttu ongelma. Ei siinä mitään kiihottavaa ollut.

Vierailija
115/189 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä paskaa koko ketju. Menen oksentamaan

Vierailija
116/189 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tarvinnut vehjettä koskaan kenellekään näyttää niin en tiedä onko se iso. Paitsi mieslääkäri ala-asteella. M45

Vierailija
117/189 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mulkkuihin miehiin olen kyllä törmännyt.

Vierailija
118/189 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on kohdalle sattunut, ja vielä tilanteessa että minut houkuteltiin kimppaan.

Kun näin sen se kovettui ja alkoi nousta pystyyn. Olimme saunassa ja hän istui mun vieressä.

Pakko siinä oli käsi laittaa sen varrelle.

Miehet olivat sen verran ilmeisesti kokeneita, en takuulla ollut eka jota kimpassa nussivat.

Pienemmät nai mua ensin ja laskivat sisään. Vaikka olin kiimassa oli sisään saaminen ongelma. Tosiaankin se liikkuminen oli rajallista, mutta kun olin sen ison sylissä ja kaksi nai vuorotellen pyllyyn se isokin tyhjensi lastin pilluun. Ei ollut vaikeutta pitää siitintä sisällä.

Vierailija
119/189 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi teininä. Yksi mun ensimmäisistä poikaystävistä oli 19-vuotias koripallon pelaajaa joka oli 202 pitkä (meillä oli oikeasti 60 senttiä pituuseroa!) ja tällä oli niin iso ettei mahtunut sisään mihinkään. Suuhunkaan ei mennyt kuin suurinpiirtein terska ja siinäkin leuat kipeytyivät.

Keksittiin sitten vaan kaikkia muita seksileikkejä ja hauskaa oli sekin kiin kauan kun sitä kesti.

Nyt 25v ja isoja on kyllä tullut vastaan muttei liian isoja.

Vierailija
120/189 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillo nuorena ku pimppa oli pieni. Ei menny sisään, vaikka toinen oli just nussinu ennen sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi