Oletko ikinä törmännyt mieheen, jolla on liian iso mulkku?
Niin iso, ettei seksikään enää tunnu nautinnolliselta?
Kommentit (189)
En! Mutta moniin sopivan kokoisiin.
tv Iloinen rouva, 57
Härkä ei rakastele linnun kanssa,eikä päinvastoin,eli liika on aina liikaa! todella ison siittimen omaavat miehet kärsivät ja lujasti,sillä siitin ei mahdollista yhdyntöjä!ja on vain haitaksi urheillessa,töissä ja jopa istuessa,vaattetust ei tahdo löytyä ja aina hankaa,puristaa,kiristää jms! harhaluulo että suuri siitin tekisi hyväksi rakastajaksi elää yhä(outo,urbaani legenda) seisokki ei onnistu vanhemmalla iällä ja liian kookas ei pysy pystyssä:(
Naiset eivät todellakaan nauti liian suuresta siittimestä=sattuu! ja asentovalikko on rajoittunut! normaalin kokoisen emättimen omaava nainen (saatika sitten pieni vaginaiset) eivät huoli kookasta edes kokeiluun!
jos joku isosiitimen omaava kuvittelee olevansa "taivaan lahja naiselle"hän pettyy pahasti,normikokoinen elin mahdollistaa rakastelun ja on nautinnollinen,jos mies vielä hallitsee esileikit?klitoriksen kiitotuksen(moni ei hallitse) isomulkkuiseen olen toki törmännyt ja hänen aivokapasiteettinsa oli pienen pieni,joten hyvästi! tietoisuus isoista työkaluista nouseen herkästi "nuppiin"ja alkaa hallita miehen koko olemusta,tulos todella epämiellyttävä,ei kiitos!
voimistelut on keksitty ja geishakuulia saa apteekista,haloo!!!!!!!!!!!!!!!! pimppi piukkana 60v nainen:)
Taas av-mammat haaveilee mamu-munasta. Kumma juttu että kotimainen ei kelpaa!
Vierailija kirjoitti:
Olen törmännyt. Itse penis oli hurjan kiihottava nähdä ja koskettaa, mutta pano ei tuntunut kivalta, kun oli liian iso. Lisäksi mies oli yksi peniksen jatke, hän oli liiankin tietoinen isosta parrustaan, joten ei jatkunut meidän juttu alkua pidemmälle. Joku muu sai siitä sitten isokaluisen miehen itselleen.
Sama täällä. Esileikkiä oli niin pitkästi että alkoi jo kyllästyttää ja siitä huolimatta ei meinannut onnistua. Kun viimein saatiin sisälle, pano oli enemmän sattumista kuin nautintoa. Ainakin viikon olin kipeänä jälkeenpäin. Ja myös tämä mies oli mulkku mulkunjatke. Mutta eipä näytä häntä vakkarikseen kukaan muukaan huolineen, törmään häneen silloin tällöin kylillä ja aika juoppo on nykyään ja aina yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen törmännyt. Itse penis oli hurjan kiihottava nähdä ja koskettaa, mutta pano ei tuntunut kivalta, kun oli liian iso. Lisäksi mies oli yksi peniksen jatke, hän oli liiankin tietoinen isosta parrustaan, joten ei jatkunut meidän juttu alkua pidemmälle. Joku muu sai siitä sitten isokaluisen miehen itselleen.
Sama täällä. Esileikkiä oli niin pitkästi että alkoi jo kyllästyttää ja siitä huolimatta ei meinannut onnistua. Kun viimein saatiin sisälle, pano oli enemmän sattumista kuin nautintoa. Ainakin viikon olin kipeänä jälkeenpäin. Ja myös tämä mies oli mulkku mulkunjatke. Mutta eipä näytä häntä vakkarikseen kukaan muukaan huolineen, törmään häneen silloin tällöin kylillä ja aika juoppo on nykyään ja aina yksin.
No tavallaan sääli, ettei kundi osannu hyödyntää ominaisuuttaan! Osaava kaveri olis varmaan saavuttanu
mainetta aikusviihdealalla.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:16"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 07:57"]Ainoastaan yhdellä pelaajista värkki on huomattavan paljon muita kookkaampi ja sen näköinen, että synnyttämättömillä on vaikeuksia ottaa sellaista vastaan.
Mutta eihän synnyttäneillä yleensä ole yhtään väljempi tavara, joten en ymmärrä mitä tarkoitat?
kyllä sen huomaa synnyttäneiden repun eron priimaan tavaraan eli ei synnyttäneeseen..synnyttänyt usein laiskistuu niin jää reppu reenaamatta ja väljistyy tavara
Ja höpö höpö sanon minä. En tiä mistä oot naises repässy mutta et voi noin yleistää.
Itsellä 20cn kalu ja suht paksu. Ensin nuolee naisen kunnolla niin kun on tarpeeks märkänä niin saa mahtumaan.
Eli mikään ei kelpaa. Kirjoitellaan paljon kuinka ihanaa persepano on, mutta kun saadaan vähän isompaa niin "kauheaa että sattuu pilluun" kuitenkin fistaus on ihanaaaM50+.
Isoa touhutippasta terskaa kiva pyöritellä kouran sisällä ja antaa ruokkia sormien välistä N48
Mies 50 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tavallaan sääli, ettei kundi osannu hyödyntää ominaisuuttaan! Osaava kaveri olis varmaan saavuttanu
mainetta aikusviihdealalla.
Aikuisviihdealalla? Todellinen unelma-ammatti, joopa joo.
nykypäivänä kyllähän se voi olla, kun muutenkaan ei kiinnosta muu kuin playstation ja lippalakki, siitä suomi nousuun, 1% sellasilla vähän isoimmilla kulleilla varustettuja finninaamoja tonne rannalle heiluttelemaan,
hei tulkaa tänne
voishan toi toimia, kysytään pienimuna Nallelta :-)
ehkä kirjoitti:
nykypäivänä kyllähän se voi olla, kun muutenkaan ei kiinnosta muu kuin playstation ja lippalakki, siitä suomi nousuun, 1% sellasilla vähän isoimmilla kulleilla varustettuja finninaamoja tonne rannalle heiluttelemaan,
hei tulkaa tänne
voishan toi toimia, kysytään pienimuna Nallelta :-)
Mulle samoja huumeita, kiitos!
Otin tummelia kädet valkoiseksi ja runkkasin kaksin käsin , mies sai elämänsä orkun kun aikani tunkkasin ja pyörittelin kalua käsissäni
useimmat naiset sanovat ollessani heidän sisällään"ei niin lujaa,sattuu"
Itselläni on iso mulkku. Tosin otsassa. Olisikin jalkovälissä.
Liian isoa ei ole olemassa. Ensi kerta valtavan kanssa tekee todella kipeää, mutta kun siihen kokoon sopeutuu, joku normi 15 senttinen tuntuu lähinnä naurettavalta. Tai siinä se onkin, kun ei enää tunnu !! Mielensäpahoittajat saa rauhassa vetää taas herneet nenäänsä, mutta valitettavasti se vain on niin, että koko ratkaisee kaiken. Liian isoa ei ole, mutta liian pieniä sitäkin enemmän. Mieluummin ilman seksiä, kuin surkeaa seksiä pienimunaisen kanssa.
Olen törmännyt,olin neitsyt eikä todellakaan mahtunut sisään,myöhemmin parinvaihdossa sain isoa kullia takaapäin,sattui ihan vitusti,yhtään en nauttinut,oman miehen kulli juuri sopiva
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:45"]
Ha, toi, minkä joku jo mainitsikin, että ne huget kyrvät näyttää kyllä kiihottavilta, mutta sattuu. Oli pari vuotta "seksisuhde" yhden tällaisen peniksen kanssa, varmaan kerran uskalsi varsinaista yhdyntää kokeilla.
[/quote]
Pöytpuhetta vai kävitkö vieraissa kahdenvuodenaikana?. Ei monikaan nainen pysty olemaan niinkauan ilman, dildoa ja omaa kättäsi varmaankin käytit.