Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ikinä törmännyt mieheen, jolla on liian iso mulkku?

Vierailija
04.01.2015 |

Niin iso, ettei seksikään enää tunnu nautinnolliselta?

Kommentit (189)

Vierailija
121/189 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä gambiakaisella miehellä oli noin 30cm ja tosi paksu.

Ei ensin meinannut mennä pohjaan asti, mut meni sit kuitenkin.

Ihanalta tuntui 😍

Vierailija
122/189 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on koettu, vaikka mahtuuhan tuonne vaikka koko nyrkki jos oikein olen viedoista ymmärtänyt. Pari lastakin on tullut tehtyä, joten totta kai elastinen elin on oma pimpulakin. Seksi onkin sitten eri asia, tai siis kun naidaan - helposti sattuun sellainen jättikikkeli ja tuntuma riippuu kovin siitä miten kiihottuneessa tilassa itse on. 

Minä sain huomiota joskus tuolla karibiansaarilla ihan riittämiin ja lähdinkin mieheni yllytyksestä leikkiin mukaan. Tumma mies ja aikamoinen vehje, mittaa en osaa sanoa mutta kaksi kättä ja silti jäi jotain huulille. Iso mies oli. Aluksi vähän epämiellyttävän iso ja sattuikin hieman, mutta lopulta se vain tuntui niin syntisen hyvältä olla täynnä miestä. Ainoa kerta, kun olen saanut sellaisen 'suihkuorkun' oli hänen käsittelyssään.

Eli, sattuu ja tuntuu hyvälle, tahtoo lisää ja ei tahdo kuitenkaan....jälkikäteen ei tehnyt mieli miestä hetkeen. Oli ns nussittu olo. Ei muuta tähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/189 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yhden jonnen kanssa oli säätöä. Kaverilla oli Black horset kintuissa ja melkoinen meisseli tanassa. Oltiin aloittaessa hommat, niin koitettiin muutama ajatus vaihtaa ennen paneskelua. Jonne mutisi rasvamontusta ja se semmoista. Lähetin siltä seisovilta kotio kasvamaan ja hoonaamaan corollansa pakoputkea.

N28

Vierailija
124/189 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi todella isoa on on osunut omalle kohdalla nuoruudessa 18 vuotiaana.

Kokemusta oli tuolloin vain yhdestä ei niin isosta munasta.

Ja tosiaan nuorena tuo esileikki oli pelkkää suutelemistä, ei sormetusta joten, en saanut isoa mahtumaan sisääni.

Ensimmäinen iso oli ihanan pitkä ja paksu. Mahtui huulille, ei pidemmälle. Tämä penis leveni juurta kohden. Mahtava näky.

Toinen iso oli pitkä ja paksu. Ulottui miehen napaan asti. Muistan vieläkin sen:täysin jännittynyt penis vatsaa vasten. Tosissamne yritimme esileikkiä ja penistä sisään. Ei tämäkään mahtunut vaikka olin todella kiimassa tyypistä.

Kolmas iso oli virallinen poikaystäväni. Hänenkin molonsa vatsaa vasten, hitusen lyhyempi kuin edellisellä. Saimme sen ties monellako yrityksellä sisääni ja vain siten, että oli itse alla haarat leveänä kuin gynellä. Tämä mies oli kestävä. Ensimmäisen orkun sain päällä kun oli reilu kaksi vuotta harjoiteltu. Olin silloin 22v. Siitä lähtien orkku tuli kolmella kerralla neljästä. Minun ei tarvinnut jännittää lihaksiani orkku vain tuli, kun oli iso kalu sisällä. Esim. Munan päällä istuessani kun nojauduin taaksepäin ja laitoin käteni miehen reisille orkku ryöpsähti päälle. Iso muna hieromassa klittaa ja emätintä oikeassa kulmassa. Avot.

Koira-asennossa hänen kanssa piti olla varovainen. Tuli helposti kivuliaasti pohjaan asti. Naitiin pöydällä, lusikassa, sohvalla, tuolilla, saunan lattialla, lauteilla, vanhempieni luona...läjetyssaarnaajassa iso muna tekee mshtavaa liikettä huulilla ja väliin syvät työnnöt.

Seurustelimme pitkään. Jälkikäteen mietin, että ei olisi pitänyt lähteä suhteesta. Hyvä mies, hyvä muna-yhdistelmä. Minulla on ikävä ison munan tuomaa vaihtelevuutta seksiin.

Vierailija
125/189 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurinpiirtein tälläisen olen nähnyt sekasaunassa, mutta en ole kokenut... http://41.media.tumblr.com/tumblr_ly1y7uuHYP1r15yneo1_500.jpg

Mitä mieltä mammat, onko liikaa?

Tuo jalka eli on.

Vierailija
126/189 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoinpa mittanauhaa on mukana niissä leikeissä.

Parhaat on olleet ihan tavallisen kokoisilla kulleilla.

Pari isompaa on sattunut kohdalle, toisen kanssa kumilla loppuun en saanut mitään ihme kiksejä. Eikä edes nainut kun kerran ja häipyi.

Toisen kanssa sanoin heti että kumi pois, sitten alkoi voihke.

Ekat siemenet tuli nopeaan.

Mutta sitten alkoi sellainen paneminen, ulisin ja voihkin ja tärisin. Kun mieheltä sitten tuli olin ihan poikki, silmät kääntyi ympäri.

Mies sanoikin aamulla että oon oikea kiimakissa, ei ollut aamulla enää niin kivaa, annoin kuitenkin.

Vierailija
127/189 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksuutta ei hevillä voi olla liikaa. Pituuden osalta ei tarvitse painaa pohjaan.

Toki ensikertalaisille voi tuntua haastavalta mutta tähän tottuu. Toki miehellä pitää olla riittävät taidot. Muutoin voi sattua paljonkin.

Hyvä liukkari on alussa hyödyksi.

Vierailija
128/189 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Istu bemarissa ja hymyili.

Vierailija
129/189 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viime kesänä. Isoin kalu minkä olen livenä koskaan nähnyt, hiplailtiin jo toisiamme baarissa ja tunsin että siellä on jotain todella isoa mutta en todellakaan arvannut että niin iso,:

Kundin mukaan 24cm mutta hän osasi lämmittää paikat hyvin mutta ainut asento oli ls missä ei oikeasti sattunut. Se tunne on uskomaton kun olet oikeasti täynnä sitä itseään ja se vain jatkuu ja jatkuu, ei mennyt orgasmiin kuin muutama minuutti ja onneksi mies tuli heti sen jälkeen.

Vierailija
130/189 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla otanta ehkä n. 40 miestä. Tykkään isoista, rotevista ja maskuliinisista miehistä ja joillakin harvalla on ollut keskimääräistä pienempi. Ikävää myöntää mutta pieni penis ei seksissä kiihota.

Kahteen ihan valtavaan olen törmännyt, eivät meinanneet mahtua sisään mutta lopulta se täyttymisen tunne oli ihan mahtava. Pitkäaikaisella panollani on verrattain iso muttei silti ihan noihin kahteen verrattavissa.

Vierailija
131/189 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vauvapalstan kirjoittajien miehillä on kaikilla tää "ensin ei meinannut mahtua mutta sitten saatiin mahtumaan ja oli mahtavaa"-kokoinen. Vauvapalstan keskiarvo on 25 cmä ja reaalimaailman ehkä 13-14

Vierailija
132/189 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt yhteen. Täysi mulkqvist istuu tuolla olohuoneessa

Vierailija
133/189 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkin oikein isoja mulkkuja, niitä riittää!

Vierailija
134/189 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan joo, yhden kerran hairahduin vikiteltäväksi työreissullani. Tummapintainen, mukava herrasmies jalkovälistään kiinnostuin, kun tanssiessa tuntui reittä vasten melkoinen pötkylä. Hotellihuoneessa jatkettiin ja aivan todella kiihottava kokemus oli kaivaa se sieltä esille, sen jälkeen vähän into herpaantui kun pelkäsin sen sattuvan sisääntulovaiheessa. Lopulta kuitenkin kiitos "seisoi" ja sellaista täynnäolontunnetta en ole sen jälkeen kokenut. Orkku oli mahtava, jotenkin erilainen ja tuli poikkeuksellisesti pariin kertaan ilman mitään klittalirputtelua. Pelkkää seksiä.

Vierailija
135/189 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan joo, yhden kerran hairahduin vikiteltäväksi työreissullani. Tummapintainen, mukava herrasmies jalkovälistään kiinnostuin, kun tanssiessa tuntui reittä vasten melkoinen pötkylä. Hotellihuoneessa jatkettiin ja aivan todella kiihottava kokemus oli kaivaa se sieltä esille, sen jälkeen vähän into herpaantui kun pelkäsin sen sattuvan sisääntulovaiheessa. Lopulta kuitenkin kiitos "seisoi" ja sellaista täynnäolontunnetta en ole sen jälkeen kokenut. Orkku oli mahtava, jotenkin erilainen ja tuli poikkeuksellisesti pariin kertaan ilman mitään klittalirputtelua. Pelkkää seksiä.

Jep. Ison kanssa paneminen on aivan eri laji normikaluun verrattuna. Ei niitä voi oikeen edes verrata.

Vierailija
136/189 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pitkä on pilalla, lyhyen voi aina jatkaa."

Vierailija
137/189 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pitkä on pilalla, lyhyen voi aina jatkaa."

Pitkästä löytyy peli- ja kelivaraa.

Vierailija
138/189 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa, että tämä Asko joka jankuttaa tästä 15cm munasta on pahasti häiriintynyt. Hän on jo ainakin vuodesta 2006 asti kirjaillut erinäisille foorumeille näitä samoja tarinoita. Tekee näitä lukuisia eri keskusteluja tännekkin ja vastailee niihin itse milloin milläkin nimellä.

Hän on aikanaan itse kehuskellut foorumeilla omaavansa 20cm vehkeen. Oli sitten kuvan ja mittanauhan kanssa sitä todistellut. Mitan asteikko alkoi 4cm kohdalta ja silti ei mennyt likikään 20cm rikki.

Vierailija
139/189 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveellä , normaalilanteisella naisella ei ole mitään ylärajaa.  Tärkeintä on, että ei ala jännittämään ja kiristämään paikkoja vaan heittäytyy täysillä.  Jos miehellä on lisäksi kunnon eläimellinen stondis nainen on siinä kuin naulassa jalat ilmassa.  Orgasmi on tällöin aivan käsittämätön.  Kaikki naiset haaveilee tällaisesta seivästyksestä, mutta harvat ja valitut sitä saa. N42

Vierailija
140/189 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveellä , normaalilanteisella naisella ei ole mitään ylärajaa.  Tärkeintä on, että ei ala jännittämään ja kiristämään paikkoja vaan heittäytyy täysillä.  Jos miehellä on lisäksi kunnon eläimellinen stondis nainen on siinä kuin naulassa jalat ilmassa.  Orgasmi on tällöin aivan käsittämätön.  Kaikki naiset haaveilee tällaisesta seivästyksestä, mutta harvat ja valitut sitä saa. N42

On naisissa yläraja. Vaimollani se on aika tarkkaan 19cm mitä mahtuu sisään äärimmilleen. Mitannut mm.  Jellyjortilalla 19ccm ja omalla 20cm kalullani. Vaimo ei saa kuin päällä ollessa kokonaan sisään tyveä myöten. Silloinkin oikein kovilla seisokeilla aristaa, koska kaluni ei mene kuin max 0.5cm kasaan, eli käytännössä on täysi seiväs.  Kun vaimolla mittaa vain 164cm, niin enempää ei mahdu. Kun on pieni pillu, niin 15cm ympärysmitta täyttänyt pillun täysin, varsinkin kun hän on voilla työntynyt kalun paksumpaa tyveä vasten pumpaten kaluni vielä paksummaksi. Sen jälkeen pillu ollut tuusan täynnä.  Vaimoni on peniskeskeinen ja nauttinut kalullani tuhansia orgasmeja. Mutta muille ei ole siitä tod. näk. kertonut kun kukaan vieras nainen ole flirttaillut 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi