Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ikinä törmännyt mieheen, jolla on liian iso mulkku?

Vierailija
04.01.2015 |

Niin iso, ettei seksikään enää tunnu nautinnolliselta?

Kommentit (189)

Vierailija
81/189 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on 17cm ja paksuutta melko paljon (ei mahdu vessapaperirullasta vaikka kuinka yrittäisi) normaalit kondomit eivät pakuuden takia sovi. Suikkarikaan ei aina mene ihan nappiin samasta syystä. Ei se aina ole niin mukavaa jos onkin "normaalia pakusmpi/pitempi"

M19

Vierailija
82/189 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole törmännyt. Yhdellä oli n. 20 cm ja melko paksu, mutta kyllä se tuntui pelkästään hyvältä. Sen isompaa en ole kokeillut, mutta ottaisin ylpeänä haasteen vastaan saada sen sisälleni. Olen ihan tavallisen kokoinen alapäästäni, pystyn puristamaan ja pystyn jopa työntämään peniksen pois sisältäni, mutta rentona en varmaan mitenkään erityisen tiukka (yhden lapsen synnyttänyt). En vaan voi uskoa, että niin isoa olisi, että en sitä saisi sitä sisääni. Ei voi olla. Tai ainakin haluaisin mielelläni koittaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/189 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän se syvvyys muutu ,mutta ajan myötä täytyy olla paksumpaa.

Vierailija
84/189 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kuvastaa aivojen kokoa käänteisesti. Iso kyrpä ja pienet aivot. Näkeehän sen näistä jutuistakin. Tää on kuin joku päiväkodin kyselytunti.

Vierailija
85/189 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko kuvastaa aivojen kokoa käänteisesti. Iso kyrpä ja pienet aivot. Näkeehän sen näistä jutuistakin. Tää on kuin joku päiväkodin kyselytunti.

Minusta tämä saitti on kuin päiväkodin satutunnilta. Yhtä totuudenmukaisia juttuja

Vierailija
86/189 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta tavannut ensimmäistä kertaa miehen, jolla on (liian) iso. Sattuu todella alavatsaan, kun hän tulee liian syvälle. Mitkä asennot olisi parhaita? 

Vierailija
87/189 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen ero vaimoni nautinnossa. Olen tehnyt pituutta kasvattavia harjoituksia

aika rennolla intensiteetillä noin 3 kk ja pituus on kasvanut ehkä 1-1.5 cm. Nyt kalu

osuu "pohjaan" ja vaimo ihmettelee, että mistä moinen. Huutaa nautinnossaan jokaisella

rakastelukerralla. En ole mittaillut tarkasti, mutta 18 cm on lähellä.

Palataan asiaan, kun mittaa on 20 cm : )

Todellakaan ei ole kallista harrastuksesta kyse, olisiko mennyt 30 eur tarvikkeisiin...

Vierailija
88/189 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla sellane himmee puuhalko pöksyissä, isot punertavat pallit + päärynätatti kyllä naine vohkii ihnasti kun tällästa patukkaa saapi

Vierailija
89/189 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaa kumpulan maauimalan suihkutiloissa näin miehen kenellä jumalaton kobra puuhalon paksunen ja pituus lipo lähes lattiarajaa jossa prinssi alberin koru tatin päässä ironista oli vaan se että mies omasi älyttömän pienet kassit :D itse menin sen etee pullistee nakki puolikovana ei siinä etteikö mulla olisi muhkeampi vehje :)

Vierailija
90/189 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se seksi ison peniksen omaavilla aina niin hyvää ole kuten näistä tarinoista voi lukea

https://www.lpsg.com/forums/sex-with-a-large-penis.6/

Vierailija
91/189 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ison mulkun kanssa on huonoa, koska se ei mahdu suuhun ja sisällä sattuu, peppu jutut heti pois. Eikä tämä vielä mitään, mutta aivojen koko näyttää pienenevän samassa suhteessa kun mulkku kasvaa. Ei sellaisen ääliön kanssa kukaan voi sänkyyn mennä.

Vierailija
92/189 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta olen törmännyt miehiin jotka ovat isoja mulkkuja. Johtuu kyllä siitä että niillä se iso mulkkukin on ja luulevat olevansa jumalan lahjoja maailman naisille. Mitä sillä miljoonallakaan tekee jos ei sitä osaa käyttää...

Vierailija
93/189 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt ja ottanut suihin  isokaluselta pojalta.. Poika oli silloin 17v ja pituutta hänellä noin 195cm ja kalu paksu ja noin 20cm. Oli ihana imeä lastit,,ja hieroa nuoren treenatun ison pojan kroppaa.. 

Vierailija
94/189 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 ja 12 hykerryttivät, oli klikattava ylänuolta. :) Omalla miehellä on sieltä kokohaitarin yläpäästä. Kun on itsellä halut kovat se tuntuu ihanalta. Jos haluan vain päästää hänet paineista toivon aina että olisi pienempi.

Vierailija
95/189 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla on kaikki ne Suomen isokyrvät jos pöllöä miestä kaipaat.

Vierailija
96/189 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, kahdesti. Se oli aivan hirveää. Toista en edes suostunut ottamaan sisääni, oli niin hirveä halko. Toinen pani puoliväkisin, ja se sattui ihan hirveästi, vaikka olin märkä ja kiihottunut - siis ei hän pakolla minua pannut, olin ihan vapaaehtoisesti siinä, mutta se survominen oli semmoista väkisin työntämistä. Aivan kamalaa. Yäk.

Vierailija
97/189 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen, kahdesti. Se oli aivan hirveää. Toista en edes suostunut ottamaan sisääni, oli niin hirveä halko. Toinen pani puoliväkisin, ja se sattui ihan hirveästi, vaikka olin märkä ja kiihottunut - siis ei hän pakolla minua pannut, olin ihan vapaaehtoisesti siinä, mutta se survominen oli semmoista väkisin työntämistä. Aivan kamalaa. Yäk.

Kerroppa vähän pituuksia. Talouspaperihylsy on 22 cm pitkä ja 4,5 cm halkaisijaltaan, oliko paljonkin isommat patukat?

Vierailija
98/189 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 20:45"]

Mitä kortsuja isomunaiset käyttää?

Näitä...

Kuten videosta näkyy, kondomi venyy "aika" paljon, joten normaalikin mahtuu aikaa SUUREEN kaluun.

Minua huvittaa aina nuo jutut "mulla / miehelläni on niin iso, että tavallinen kortsu ei mahdu" - norsun jalkako niillä on housuissaan? :D Tosin kortsu menee varmaan semmoiseenkin.

Vierailija
99/189 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroppa vähän pituuksia. Talouspaperihylsy on 22 cm pitkä ja 4,5 cm halkaisijaltaan, oliko paljonkin isommat patukat?

En - en  vertaillut mihinkään talousesineisiin eikä mulla ole mittanauhaa mukanani EIKÄ mitään tarvetta mittailla ihmisten kaluja. Joudut nyt vaan tyytymään siihen tietoon, että olivat jo silmämääräisesti arvioiden kamalia parruja, semmoisia ranteen paksuisia. Hyi yök kamalia. 

Vierailija
100/189 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 20:45"]

Mitä kortsuja isomunaiset käyttää?

Näitä...

Kuten videosta näkyy, kondomi venyy "aika" paljon, joten normaalikin mahtuu aikaa SUUREEN kaluun.

Minua huvittaa aina nuo jutut "mulla / miehelläni on niin iso, että tavallinen kortsu ei mahdu" - norsun jalkako niillä on housuissaan? :D Tosin kortsu menee varmaan semmoiseenkin.

On vähän eriasia saako sen survottua päälle vai onko se sopiva. Liian pieni kiristää ja vaikea rullata paikalleen, rullautuu myös herkästi itsekseen pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi