Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ikinä törmännyt mieheen, jolla on liian iso mulkku?

Vierailija
04.01.2015 |

Niin iso, ettei seksikään enää tunnu nautinnolliselta?

Kommentit (189)

Vierailija
21/189 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan, ja yli kuusi vuotta kestin, vaikka hankalaa oli. Oli iso ja käyrä, ei yhtään kivaa. Terveisiä J:lle Itä-Helsinkiin.

Vierailija
22/189 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen! Se oli älyttömän pitkä ja paksu. Yhdyntä sattu kamalasti. Mies olisi halunnut minusta enemmänkin, mutten pystynyt vaikka muuten hän oli täydellinen. Niin komea, pitkä ja kaikin puolin ihana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/189 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mutta mielelläni törmäisin toki..

Vierailija
24/189 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksuus ei ole koskaan haitannut kunhan on tarpeeksi märkä. Mutta exälläni oli liian pitkä. Saatana että kävi kipeää kun ei orgasmin hetkellä kyennyt enää hallitsemaan itseään ja survo liian syvälle. Kyllä siinä monet kerrat tähtiä näky silmissä.

Vierailija
25/189 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Suomen suurin kulli, 29 cm kovana. Paksuus 11 cm.

Ihan kiva, mutta näkyy aina toisessa puntissa ja naiset tuijottavat.

Vierailija
26/189 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Suomen suurin kulli, 29 cm kovana. Paksuus 11 cm.

Ihan kiva, mutta näkyy aina toisessa puntissa ja naiset tuijottavat.

Jani

Vierailija
27/189 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:39"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:49"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 16:56"]

Voi kun joskus törmäisinkin...

t. pienimunaisen avovaimo

[/quote]

Pettäisitkö minua? :(

t. uskollinen miehesi

[/quote]

Tappaisin itseni jos minua petettäisiin

t. pienikullinen uskollinen aviomies

[/quote]

Minä taas jättäisin miehen, joka tappais itsensä jonkun minun teon takia, eli onneks ei olla yhdessä.

Ap:n kysymykseen: kerran on tullut vastaan oikeasti iso mulkku. Niin iso, että pitkistä esileikeistä huolimatta ei mahtunut sisälle (en ollut tuolloin vielä synnyttänyt, eli en tiedä meniskö nyt). Kahtena iltana kävin testaamassa, mutta ei vaan mennyt. Kiva mies oli, mutta tuon jättikoon takia en edes harkinnut mitään seurustelusuhdetta hänen kanssaan.

Vierailija
28/189 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, au! Mä muistan sen kauhun edelleen joka valtasi mun mielen kun näin hänet nakuna ekan kerran :D kolmisen kuukautta kokeiltiin yhdessä oloa mutta se tyssäsi kun seksi ei sujunut. Mä kun olin halkeemispisteessä niin hän ei ollut edes kokonaan sisällä. Kaikkea kokeiltiin, oli muuten todella ihana mies :/

Vierailija
29/189 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kortsuja isomunaiset käyttää?

Vierailija
30/189 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset ovat niin pienikokoisia, että hiemankin isompi kyrpä voi tehdä haasteita.
Itse yhden kerran tavannut miehen, jonka kanssa oli aivan käsittömän kivuliasta, koska oli niin valtava. Se jäi lyhyeen.
Toisen kerran ihanan miehen, jolla pikkusen liian pitkä, mutta osasi käyttää ja rakastella hyvin, niin oli eduksi. :)

Vierailija
31/189 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä moni antaa ymmärtää, että mies itsessään olisi suuri mulkku. Se ei mielestäni ole oikein kaunista..

Vierailija
32/189 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:13"]

Jotkut naiset ovat niin pienikokoisia, että hiemankin isompi kyrpä voi tehdä haasteita. Itse yhden kerran tavannut miehen, jonka kanssa oli aivan käsittömän kivuliasta, koska oli niin valtava. Se jäi lyhyeen. Toisen kerran ihanan miehen, jolla pikkusen liian pitkä, mutta osasi käyttää ja rakastella hyvin, niin oli eduksi. :)

[/quote]

Olisiko kuvan kulli sinulle liikaa?

Vierailija
33/189 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuden ns.miesystävällä oli noin 30cm pitkä kulli. Oli niin paksu, että oli vaikeuksia saada sisään ja kun se sinne saatiin, oli nautinto aika kaukana. Jätin hänet toisen seksikokeilun jälkeen. Epämiellyttävä kokemus kuuluu elämään...

Vierailija
34/189 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt kans kahdella todella nuorella 18w ja 20w todella isoihin.. Kyllä tuntui hyvältä ja toisen kanssa oli seksisuhde muutaman kk. Kyl iso on hyvä kuin joku 10cm. Valitittavasti niihin olen useammin törmännyt.. Huoh. N.28w.

Vierailija
35/189 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kertaa. Pituudesta en tiedä, mutta ei mitään älyttömän isoja olleet. Jotain 20 centtisiä varmaan. Molemmat sattui ja jossain asennossa ei voinut olla kun lähinnä huusin kivusta kun menee liuan syvälle jotenkin. 

Vierailija
36/189 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isokullisena kivun aiheuttaminen on parasta seksissä. Saa parhaimmat nautinnot, kun toinen ulkoo naama vääntyneenä ja itsellä tuntuu hyvältä siinä vain innostuu jyystämään kovempaa ja lopussa voi pyydellä anteeksi että sori, tuntui niin hyvältä en voinut olla varovaisesti.

Vierailija
37/189 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ha, toi, minkä joku jo mainitsikin, että ne huget kyrvät näyttää kyllä kiihottavilta, mutta sattuu. Oli pari vuotta "seksisuhde" yhden tällaisen peniksen kanssa, varmaan kerran uskalsi varsinaista yhdyntää kokeilla.

Vierailija
38/189 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tainnu kokee ton saman J:n.

Vierailija
39/189 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi monsterimunan kokenut. Puolen litran jaffapullo pohja edellä kuvaa ehkä parhaiten sitä hirviötä, siitä oli minkäänlainen nautinto hyvin kaukana. Terveiset J:lle Tampereelle ja sori vaan.

Nykyisellä puolisolla on myös iso, ei ihan yllä sormet ympärille jos yhdellä kädellä tarraa kiinni, mutta on huomattavasti miellyttävämpi.

Vierailija
40/189 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole kokemuksia, mutta läheinen ystäväni kerran uskoutui minulle aiheesta. Hänen entisellä poikaystävällään (lukioikäisinä teininä vuosia sitten) oli ollut valtava kyrpä, pitkä ja paksu, niin vaikea kuin se siitä jätkästä ulkoisesti olisikin ollut uskoa. Ja tämä liian suuri vehje oli ollut ongelma heidän suhteelleen, ja erityisesti tälle ystävälleni kivuliasta, niin fyysisesti kuin henkisesti, sillä kyse oli kumminkin ensimmäisestä seurustelusuhteesta ja ensimmäisistä seksikokemuksista, ja mielessä oli muutenkin epävarmuutta omasta itsestään ja siitä, onko "riittävän hyvä" toiselle... :/ Voin vaan kuvitella, kun tuo aihe oli liian herkkä ja yksityinen puhuttavaksi silloin, kun se oli ajankohtaista. Heidän eronsa syy ei kuitenkaan lopulta ollut miehen se lihallinen mulkku, vaan että mukavalta vaikuttaneen tyypin kuoren alta paljastuikin lopulta henkisestikin ihan täysin mulkku mies... Vieläkin tulee kylmät väreet jos miettii sitä sen eroa edeltänyttä käytöstä. Mutta onneksi ystäväni on nykyään onnellinen nykyisen "normaalikyrpäisen" miehensä kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi