Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peukutusketju. Tuntemattomien ihmisten töykeät/loukkaavat sanomiset.

Vierailija
28.10.2021 |

Eli peukku ylös jos mielestäsi tuo asia on loukkaava ja peukku alas jos se ei ole niin paha.
Onko sinulla kokemuksia jossa joku ihminen on kokenut oikeudekseen arvioida/haukkua elämäntapaasi, ulkonäköäsi tai jotain muuta asiaa tuntematta sinua ollenkaan?

Voit kertoa niistä kokemuksistasi täällä.

Ap aloittaa.

Muistan kun olin noin 13 vuotiaana lapsena istumassa bussiin erään naisen viereen. Päätin ystävällisesti hymyillä naiselle ja sain vastaukseksi "Jos et osaa olla irvistelemättä ei tarvitse tähän viereen tulla".

Olin 13 vuotiaana hyvin arka hymystäni ja hymyilin yleensä suu kiinni niin että hampaat eivät näy. Olin kuitenkin päättänyt tälläkertaa hymyilla ns "normaalisti".

Arvatkaapa olenko yrittänyt ystävällisesti hymyillä enään?

Toinen tapaus tapahtu silloin kun "kummitätini" ( Perheestämme etäytynyt nainen joka ei ole ollut kanssamme tekemisissä tai tunne perhettäni ollenkaan) Tuli "vierailulle" oman lapsensa kanssa. Vierailu = jutteli vanhempieni kanssa tai haukkui ja arvosteli lelujani ja moitti minua.

No sama henkilö joka antaa 5v lapselle lahjaksi sisustustavaroita. ( Eli vitivalkoisia kirjaimia josta muodostui lapsen nimi). Lasken hänet tuntemattomaksi ihmiseksi.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittakaa lisää tänne

Vierailija
62/69 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntematon humalainen mies kommentoi, että on siinä saatanan komea nainen.

En tiedä, oliko se kohteliaisuus vai loukkaus.

Mitäs mieltä arvon raati on mieltä?

Kehu se oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntematon mies teki itseään tykö kadulla. Ujona en saanut sanottua mitään yllättävässä tilanteessa, josta ilmeisesti hän sitten hermostui ja sanoi: "Kuvitteletko olevasi hyvännäköinen? No, eihän tuo rumuutesi oma syysi ole, vaan isäsi kivesten."

Olen aina pitänyt itseäni tavallista rumempana.

Vierailija
64/69 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieras vastaantuleva nainen kadulla: "Sulla on rumat silmälasit".

Vierailija
65/69 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntematon humalainen mies kommentoi, että on siinä saatanan komea nainen.

En tiedä, oliko se kohteliaisuus vai loukkaus.

Mitäs mieltä arvon raati on mieltä?

Valitettavasti mielestäni loukkaus. Minuakin on sanottu komeaksi naiseksi ja otin sen ainakin näin jälkikäteen loukkauksena. Miehet on komeita ja naiset kauniita.

Meillä päin "komia nainen" tarkoittaa kaunista naista.

Vierailija
66/69 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

12-vuotiaana muutama saman ikäinen poika lähti seuraamaan kaupungilla. Yksi ohitti minut, katsoi ja sanoi: ei minun makuuni.

Vierailija
67/69 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla mies minulle : facking eskimo

Vierailija
68/69 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli hankala juttu ja muistan vieläkin kuin entisen päivän... Olen 48-vuotias. Seurustelin vakavasti 19-vuotiaana ekaa kertaa ja silloinen poikaystäväni sanoi minua huvittavaksi seksissä. Siis kun olin päällä, niin häntä kuulemma nauratti, kun hinkkasin itseäni siinä. Sen jälkeen en vieläkään ole osannut olla luontevasti päällä.

Vierailija
69/69 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut 17-vuotiaat ilmestyi vaa jostain nurkasta ja haukkuivat minua yksinäiseksi epäonnistujaksi ja provosoi minua. Ihmetyttää, kuinka joillakin on noin surkeat vanhemmat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi