Peukutusketju. Tuntemattomien ihmisten töykeät/loukkaavat sanomiset.
Eli peukku ylös jos mielestäsi tuo asia on loukkaava ja peukku alas jos se ei ole niin paha.
Onko sinulla kokemuksia jossa joku ihminen on kokenut oikeudekseen arvioida/haukkua elämäntapaasi, ulkonäköäsi tai jotain muuta asiaa tuntematta sinua ollenkaan?
Voit kertoa niistä kokemuksistasi täällä.
Ap aloittaa.
Muistan kun olin noin 13 vuotiaana lapsena istumassa bussiin erään naisen viereen. Päätin ystävällisesti hymyillä naiselle ja sain vastaukseksi "Jos et osaa olla irvistelemättä ei tarvitse tähän viereen tulla".
Olin 13 vuotiaana hyvin arka hymystäni ja hymyilin yleensä suu kiinni niin että hampaat eivät näy. Olin kuitenkin päättänyt tälläkertaa hymyilla ns "normaalisti".
Arvatkaapa olenko yrittänyt ystävällisesti hymyillä enään?
Toinen tapaus tapahtu silloin kun "kummitätini" ( Perheestämme etäytynyt nainen joka ei ole ollut kanssamme tekemisissä tai tunne perhettäni ollenkaan) Tuli "vierailulle" oman lapsensa kanssa. Vierailu = jutteli vanhempieni kanssa tai haukkui ja arvosteli lelujani ja moitti minua.
No sama henkilö joka antaa 5v lapselle lahjaksi sisustustavaroita. ( Eli vitivalkoisia kirjaimia josta muodostui lapsen nimi). Lasken hänet tuntemattomaksi ihmiseksi.
Kommentit (69)
Kukaan ei pysty loukkaamaan mua millään tavalla :)
"Pitsanaama!" huusi joku alkoholisin oloinen äijä kun menin kauppaan ilma meikkiä, minulla on nelikymppisenä iho alkanut kukkia koko nuoruuden edestä. En loukkaantunut, muttei se mukavaltakaan tuntunut.
"Mä en kyllä kestäis jos mun lapsi ois tollane epäpätevä laiskottelija"
Näin sanoi joku äidin ystävä kun kuuli että halua amikseen enkä lukioon.
Fanaatikot pilaa maapallon kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on kokemuksia bussista.
Eräässä täpötäydessä bussissa eräs vanha rouva seisoi koko matkan koska hän ei halunnut "istua terroristin vieressä"Kyllä olen tummaihoinen mutta se ei tee minusta terrorostia.
Ei ihonväri teekään mutta uskonto tekee mikä uskonto ja siihen lisänä vielä mistä maasta .
No tässäpä tuntemattoman ihmisen loukkaava tölväisy ihan luontaisessa ympäristössään.
Olin treffeillä joilla kanssani oleva nainen totesi että "en haluu sit deittailla mitää hikistä nörttiä". Olin siis kertonut työskenteleväni koodaajana.
"Miks oot tollanen lapsivihaaja? Sunlaiset ihmiset on kamalia. Toivon että et koskaan saa lapsia. " Sanoi nainen kun en antanut hänen lapsensa mennä leikkimään pihalleni.
Olen kolmen lapsen isä.
"Oot kyllä aikamoinen hu@ra" sanoi vanhempi nainen bussissa kun minulla oli napapaita päällä.
Vanhetessa kuulema tyhmenevät kaikki paitsi ne idiootit jotka tähän uskovat. Heillä on aina vastaukset kaikkeen.
Noi vanhemmat on kylla kamalia. Olin just kaatunu pyörällä ja joku random ohikulkija alko vittuilla lapsensa kuullen että "Noin käy kun ajaa kännissä. Mitäs ajoit kännissä? Oma vikas"
en ollu kännissä.
Hei mullakin on hauska treffikokemus. Kiva kun treffit alkaa sanoilla "Miks et kertonu et oot tollanen lauta?"
Rintojen takiahan treffeille mennään.
Olin erään facebookryhmän ylläpitäjä.
Kerran sain kuulla että olin "diktaattorisyndromainen narsisti" koska poistin erään henkilö ryhmästä toistuvien sääntörikkomusten jälkeen.
Pienten lasten vanhemmat on pahimpia. Olen siis kanssa gootti.
Usein on moni ihminen tullut tuomitsemaan ja haukkumaan kun "kehtaan pukeutua näin heidän lastensa nähden"
Mun pitäs kuulemma "palaa helvetissä"
Olin noin 5 vuotias mutta muistan tämän edelleen.
Olin leikkimässä hiekkalaatikolla kaverini kanssa kun eräs ohikulkija tuhahti että
"kato kun ruma lapsi minä en tollasta ikinä taho. Ei ees osaa leikkiä oikein"
Miten voi leikkiä oikein?
Mulla on eräs näkyvä vamma ja sen takia moni ihminen on kutsunut mua suoraan vammaiseksi. Ehkä olen mutta se aina tuntuu kurjalta. Vamma ei vaikuta älykkyyheni mitenkään.
Oli sunnuntaina uimassa kun joku tuli sanomaan minulle että "Onks sun tulla tänne rannalle päivää pilaamaan ton ison varjos kanssa"
Olen normaalipainoinen...
Sain kuulla olevani täysin turha ja omahyväinen nirppanokkakakara kun en suostunut antamaan bussissa paikkaani eräälle miehelle.
Kiva sanoo tollasta 13 vuotiaalle lapselle.
Kun en suostunut treffeille erään naisen tyttären kanssa (olen 20 vuotias) tuo äiti kertoi että toivoo minun kuolevan yksin ja että ymmärrän kuinka ahne narsisti olen.
Olisitko sinä suostunut treffeille naisen kanssa jonka äiti järjestää treffit?
"Taiat käydä paljon täällä muutenkin kun oot tollanen pallukka"
Olen siis pikaruokapaikassa asiakaspalvelija joka oli saamassa lapsen.