Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peukutusketju. Tuntemattomien ihmisten töykeät/loukkaavat sanomiset.

Vierailija
28.10.2021 |

Eli peukku ylös jos mielestäsi tuo asia on loukkaava ja peukku alas jos se ei ole niin paha.
Onko sinulla kokemuksia jossa joku ihminen on kokenut oikeudekseen arvioida/haukkua elämäntapaasi, ulkonäköäsi tai jotain muuta asiaa tuntematta sinua ollenkaan?

Voit kertoa niistä kokemuksistasi täällä.

Ap aloittaa.

Muistan kun olin noin 13 vuotiaana lapsena istumassa bussiin erään naisen viereen. Päätin ystävällisesti hymyillä naiselle ja sain vastaukseksi "Jos et osaa olla irvistelemättä ei tarvitse tähän viereen tulla".

Olin 13 vuotiaana hyvin arka hymystäni ja hymyilin yleensä suu kiinni niin että hampaat eivät näy. Olin kuitenkin päättänyt tälläkertaa hymyilla ns "normaalisti".

Arvatkaapa olenko yrittänyt ystävällisesti hymyillä enään?

Toinen tapaus tapahtu silloin kun "kummitätini" ( Perheestämme etäytynyt nainen joka ei ole ollut kanssamme tekemisissä tai tunne perhettäni ollenkaan) Tuli "vierailulle" oman lapsensa kanssa. Vierailu = jutteli vanhempieni kanssa tai haukkui ja arvosteli lelujani ja moitti minua.

No sama henkilö joka antaa 5v lapselle lahjaksi sisustustavaroita. ( Eli vitivalkoisia kirjaimia josta muodostui lapsen nimi). Lasken hänet tuntemattomaksi ihmiseksi.

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Oot kyllä aikamoinen hu@ra" sanoi vanhempi nainen bussissa kun minulla oli napapaita päällä.

Kunnianloukkauksesta voi tehdä rikosilmoituksen. Tuommoiselta huutajalta olisi voinut lyödä tekarit kurkkuun.

Vierailija
42/69 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs vanha nainen huusi että olen vastuuton ja turvallisuusriski koska kävelin kengänauhat auki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli huutamaan eräs henkilö koska en antanut automaattisesti sateenvarjoani "vanhemmalle henkilölle"

Olisi kuulemma palauttanut sen.

Vierailija
44/69 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halunnut halata tuntematonta lasta joka jostain syystä halusi syliini. Tämän takia olen kylmäsydämminen julmuri.

Vierailija
45/69 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen noista mielenköyhistä huutelijoista on ihan varmasti samoja, ketkä täälläkin palstailee ja oksentaa viisauksiaan.

Vierailija
46/69 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurukuolema

Vierailija
47/69 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääää!!!!!!

Vierailija
48/69 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppo ja pilleristi talon asukki (mies) päätti koittaa imarrella minua, koska hän vähän väliä olisi halunnut luvan kanssa häiriköidä milloin minkäkin pyynnön kanssa; sä olet jotenkin jännän näköinen 😄. Ei ehkä ihan ollut sellainen kommentti, mitä olisi toivonut 😂. Ei tällä varmaan yläpeukkuja kauheesti saa, kun ei ollut kovin pahakaan, mutta kunhan halusin jakaa.

Vierailija
49/69 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntematon humalainen mies kommentoi, että on siinä saatanan komea nainen.

En tiedä, oliko se kohteliaisuus vai loukkaus.

Mitäs mieltä arvon raati on mieltä?

Vierailija
50/69 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaus ehottomasti

Vierailija
51/69 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on tosi hauskoja mullekkin on näitä tapahtunut. Eräs mies suuttui kun en antanut ekoilla treffeillä ja sanoi et "en tollase roikkurinnan kans ois halunukkaa"

Vierailija
52/69 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on tosi hauskoja mullekkin on näitä tapahtunut. Eräs mies suuttui kun en antanut ekoilla treffeillä ja sanoi et "en tollase roikkurinnan kans ois halunukkaa"

Happamia, sanoi kettu...

Pelle mies 😂

Vierailija
53/69 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up. Kertokaa joku lisää näit

Vierailija
54/69 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ootkos vähän tyhmä ku oot eksynyt"

Olin ekaa kertaa uudessa kaupungissa.

Vierailija
55/69 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks oot tollanen lauta?

Koska satun olemaan mies.

Vierailija
56/69 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän ketjun lukemisen takia memee usko ihmisiin. Sairasta porukkaa.

Vierailija
57/69 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kipeänä joutunut lähtemään kauppaan (ennen Korona-aikaa) enkä ollu jaksanut laittautua kunnolla.

Kaupassa tuli vastaan sellanen ylimielisen olonen äiti lapsensa kanssa. Yhtäkkiä äiti osoitti minua ja sanoi lapsenneen "Katso nyt tarkkaan Lassi-Lyydiä tuollainen työtön sinusta tulee jos et opiskele kunnolla"

Hyvä opetus paitsi että tämä "työtön" sattui olemaan korkeakoulutettu lääkäri.

Wtf? Vaikkei olisikaan sairas niin ei kenenkään tarvi lähikaupassa maitoa ostaessaan esittää kenellekään mitään. Sääliksi käy lasta.

Vierailija
58/69 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntematon humalainen mies kommentoi, että on siinä saatanan komea nainen.

En tiedä, oliko se kohteliaisuus vai loukkaus.

Mitäs mieltä arvon raati on mieltä?

Valitettavasti mielestäni loukkaus. Minuakin on sanottu komeaksi naiseksi ja otin sen ainakin näin jälkikäteen loukkauksena. Miehet on komeita ja naiset kauniita.

Vierailija
59/69 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä tyttönä olin kavereiden kanssa baarissa ja eräs vähän vanhempi miekkonen kommentoi mun ulkonäköäni " Siinä on liha tiukassa paketissa,sääli että naama on karjaportilta."

Työpaikalla eräs nainen tokaisi mulle; "Sulla on muuten liian hyvä ryhti." - Miten niin? "No, kun sä olet noin ruma tyttö, näyttää siltä,että luulet liikoja ittestäs."

Kaverin äiti; "Sä olit varmaan tosi hyvä koulussa." - Joo....miten niin? "No, kun eihän tuollaisilla rumemmilla tytöillä ole muuta tekemistä kuin lukea läksyjä."

Näitä on paljon.Ulkonäköni on aina herättänyt ihmisissä runsaasti reaktioita.

Vierailija
60/69 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näiltä "en ois halunnutkaan" pitäisi kysyä, että "No miksi sitten alunperin edes kysyit, jos et halua?" :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi