Vanha nainenkin kuuntelee Thin Lizzya
Phil Lynott ja tää bändi on kuitenkin aina ollut se, mistä tykkään.
"Whiskey In The Jar"
Kommentit (13)
Mä kans vuosimallia 85 ja nainen ja tykkään Thin Lizzystä.
Olin kuuntelemassa Ruisrockissa Thin Lizzyä 1976. Keväällä oli julkaistu Jailbreak albumi. Mitä kerran diggaa, niin se yleensä säilyy. Voisihan olla niin huonosti, että sulla olisi Dannyn koko tuotanto!
Jos on elossa olevien Thin Lizzyn muusikoiden kanssa samaa ikäluokkaa, niin väkisellähän sitä alkaa vanha olla. Itse olen 64-vuotias mies ja Thin Lizzya olen kuunnellut vuodesta 1976 alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Olin kuuntelemassa Ruisrockissa Thin Lizzyä 1976. Keväällä oli julkaistu Jailbreak albumi. Mitä kerran diggaa, niin se yleensä säilyy. Voisihan olla niin huonosti, että sulla olisi Dannyn koko tuotanto!
Niinpä. Olisinpa itsekin ollut. Ymmärrän kyllä, että kaikki ei tykkää. Tuo rakas pappa on humppaukko ja minä tykkään hevistä. Eilen meni ihan sovussa, kun kuunneltiin Kari Tapiota ja Iron Maidenia.
Vierailija kirjoitti:
Jos on elossa olevien Thin Lizzyn muusikoiden kanssa samaa ikäluokkaa, niin väkisellähän sitä alkaa vanha olla. Itse olen 64-vuotias mies ja Thin Lizzya olen kuunnellut vuodesta 1976 alkaen.
Ja minä 67-vuotias. 😊
- ap
Vanhojen bändihän se onkin. Ei zoomerit edes kuuntele musiikkia.
Jääkö nykymusiikista mitään elämään vuosikymmeniksi?
Vierailija kirjoitti:
Tähän pitää lainata Putte Possun nimipäivien sanoja eli oi jospa oisin saanut olla mukana. Kateeksi käy. Minä ostin Jailbreakin syksyllä 1976. Oli ensimmäinen Thin Lizzy albumini.
Supertramp -yhtyettä kuuntelen, olen 66.
Vierailija kirjoitti:
Tai viisi hyllymetriä räppiä.
Paska bändi. Solistilla joku pottu suussa, kun on semmoista mokellusta.