Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Minkälainen on sinulle sopiva mies?

Vierailija
28.10.2021 |

Mikä on miestyyppisi? Onko sinulla sellainen mies?

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä:

- älykäs, mutta ei kyyninen ja kritisoiva

- keskustelutaitoinen, mutta pikemminkin introvertti kuin ekstrovertti

- antelias, enkä tarkoita tällä rahaa, vaan sitä, että mies pyrkii täyttämään toisen tarpeita eikä vain omiaan

- antaa toisen olla juuri sellainen kuin on, ei siis vaadi mitään

- lisäksi pidän isoista miehistä, koska itsekin olen pitkä.

Tyypillistä. Miehen pitää olla sellainen ja tällainen ja tuollainen ja tehdä sitä ja tätä ja tuota, mutta sinun pitää olla vaan oma itsesi, mitä ikinä se sitten onkin. Sinä saat vaatia maasta taivaaseen mitä haluat, mutta mies ei saa vaatia mitään. Varsinainen unelmien nainen.

Vierailija
22/81 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska, rento, stressaamaton, ystävällinen, rehellinen, n. 35-40-vuotias normaalipainoinen aseksuaali, joka tykkäisi just musta.

Juu, olen yksin, ja tulen olemaan koko loppuelämäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka on taitava niissä asioissa, joita minä en osaa. Rauhallinen ja lempeä, kiukuttelua ja äksyilyä en jaksa yhtään. Pituudella ei ole väliä, mutta olemus pitää olla ryhdikäs ja käsissä voimaa (ei tarkoita isoja lihaksia). Tärkeintä on kuitenkin olla sinut itsensä kanssa ja olla kiinnostunut juuri minusta. Omaisuudella tai statuksella ei ole merkitystä, kunhan ei ole mikään elämäntapatyötön.

Vierailija
24/81 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska, rento, stressaamaton, ystävällinen, rehellinen, n. 35-40-vuotias normaalipainoinen aseksuaali, joka tykkäisi just musta.

Juu, olen yksin, ja tulen olemaan koko loppuelämäni.

Hyvin mahdollista, koska etsit kaveria tai kämppistä. Et parisuhdetta.

Vierailija
25/81 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen mieheni löytämistä mulla oli omasta mielestäni joku "miestyyppi". Kuinka väärässä olinkaan. Mun mies ei vastaa sitä mun tyyppiä mikä silloin oli. Mieheni on rehellinen, jääräpäinen, vähän konservatiivinen (tää oli alkuun vähän ongelma mulle), päämäärätietoinen, perheihminen, hauska ja hänelle on kunnia-asia kantaa vastuunsa ja pitää lupauksensa. Hän on pitkä, vahvarakenteinen ja blondi ja minä tykkään tummahiuksisista honkkeleista miehistä. Eli en tiedä onko mulla mitään "tyyppiä" edes. Kun kolahtaa niin kolahtaa.

Vierailija
26/81 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ulkoisesti mitään erityistä miestyyppiä. Kaikki käy. Henkisellä ja psyykkisellä puolella olenkin sitten tosi vaativa. En listaa "vaatimuksiani" tähän, koska makuasioista on turha kiistellä, ja palstan miesasiamiehet ottaisivat kuitenkin itseensä.

Minulla oli toivomani kaltainen mies, mutta erosimme koska minä en halua lapsia ja mies halusi. Tuon jälkeen olen kertaalleen ollut vakavassa suhteessa, mutta sen miehen päästin menemään, kun hänen todellinen persoonansa alkoi paljastua. Tällä hetkellä tyytyväinen sinkku! En sulje pois mahdollisuutta että tapaan vielä joskus uudelleenkin hyvän miehen. :)

Vierailija
27/81 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs minä sitten asun yksin kun lähes kaikki nuo kriteerit täyttyvät. Puuttuu tosin vatsaa, pituuttakin keskiverto. Yksin asunut reilu 3 vuotta omassa talossa. Ikää tosin +50. Ei ole mammoista tunkua ollut.

Vierailija
28/81 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs minä sitten asun yksin kun lähes kaikki nuo kriteerit täyttyvät. Puuttuu tosin vatsaa, pituuttakin keskiverto. Yksin asunut reilu 3 vuotta omassa talossa. Ikää tosin +50. Ei ole mammoista tunkua ollut.

No niin, missä päin asut? Minä Varsinais-Suomessa. 46v. En ole heti kenenkään luo kyllä muuttamassa, omakin koti on.

Vierailija
29/81 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä:

- antelias, enkä tarkoita tällä rahaa, vaan sitä, että mies pyrkii täyttämään toisen tarpeita eikä vain omiaan

Tyypillistä. Miehen pitää olla sellainen ja tällainen ja tuollainen ja tehdä sitä ja tätä ja tuota, mutta sinun pitää olla vaan oma itsesi, mitä ikinä se sitten onkin. Sinä saat vaatia maasta taivaaseen mitä haluat, mutta mies ei saa vaatia mitään. Varsinainen unelmien nainen.

Olen tuo, jolle vastaat.

Totta kai tavatessa vastapuolelta ”vaaditaan” jotain. Lista se on kaikilla, toisilla pidempi ja toisella lyhyempi.

Kun kirjoitim, että antaa toisen olla sellainen kuin on, eikä vaadi mitään, liittyy siihen, miten parisuhteessa toimitaan. Olen elänyt avioliitossa kriittisen miehen kanssa. Kuulin koko ajan, etten urheile tarpeeksi (liikuin 3 krt vko), syön useamman kerran viikossa karkkia (bmi 21), en voi ottaa lomia milloin haluan (olen opettaja), en siivoa tarpeeksi (viikottain vain) jne jne jne.

Tätä tarkoitin, että unelmieni mies ei vaadi mitään. Pyytää voi, mutta ei vaadi.

Vierailija
30/81 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä:

Kai sä ymmärrät, että nuo listatut asiat olivat niitä piirteitä joiden myötä mies on oma itsensä. Nyt puhutaan unelmamiehestä, ei mistään unelmamiestä näyttelevästä tampiosta.

Vierailija
31/81 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallinen, hyväsydäminen, rakastava, avulias, hyvä kokki, kädentaitoinen, panostaa yhteiseen aikaan kanssani, sängyssä ajattelee ensin minun nautintoani ja vasta sitten omaansa, älykäs, koulutettu, keskustelutaitoinen, siisti, raitis, urheilullinen, omaa terveet elämäntavat, pitää huolta hygieniastaan.

Seurustelen tällaisen unelmamieheni kanssa.

Vierailija
32/81 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, laiha, komea, tyylikäs herrasmies, hyvin toimeentuleva, empaattinen, luotettava ja rakastava. Mies joka auttaa muita ja kohtelee hyvin minua ja muita kanssaihmisiä.

Vierailija
33/81 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

195cm/80g, tumma tukka, hymyilevat kasvot, leveä leuka, hellä jämäkkä luonne, lapsirakas, hyvät tulot, omistusasunto keskustassa maksettu, Tesla, sijoituksia 2 milj edestä

Siis ihan perusmiestoive. N32

Vierailija
34/81 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi suhteeni kariutui siihen, kun kumpikaan ei halunnut muuttaa pois omasta unelmakodistaan. T. Viisikymppinen nainen

Vierailija
35/81 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä:

En ymmärrä teitä "vaatia"-sanan käyttäjiä. Kun ei meistä kukaan täysipäinen kulje ympäriinsä vaatimassa ihmisiltä, että "SINUN pitää olla tällainen ja tuollainen".

Ja aina, kun mies vinkuu, ettei saa vaatia mitään, mietin kuinka paljon myötähäpeää normaalit miehet tuntisivat tuollaisen kommentin lukiessaan.

Minun puolisoni sai "vaatia" ihan kaikkea sitä, mikä hänelle oli tärkeää, so. etsiä elämänkumppania, joka olisi sellainen, mitä hän toivoi ja halusi. En missään vaiheessa aseella pakottanut häntä valitsemaan minua. Enkä itse kulkenut ympäriinsä vaatimassa kohtaamiltani miehiltä, että "sinun pitää olla älykkäämpi, sinun pitää olla sivistyneempi, sinun pitää näyttää minun silmääni puoleensavetävältä". Ei, vaan minä etsin, kunnes löysin miehen, joka oli kaikkea tuota. Vuosia siihen meni, mutta hyvää kannatti odottaa.

Vierailija
36/81 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä:

- Keskustelutaitoinen introvertti....

- Ei vaadi mitään, kunhan on itse pitkä

- Antelias, enkä tarkoita rahaa...

Miehet juoskaa ja lujaa!!

Vierailija
37/81 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

195cm/80g, tumma tukka, hymyilevat kasvot, leveä leuka, hellä jämäkkä luonne, lapsirakas, hyvät tulot, omistusasunto keskustassa maksettu, Tesla, sijoituksia 2 milj edestä

Siis ihan perusmiestoive. N32

Sinulle tuli jälleen lyöntivirhe, tarkoitit M32

Mutta vakavasti ottaen: mitä saat tästä? Mitä tarvettasi palvelee trollata tuolla tavalla?

Vierailija
38/81 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä:

Kai sä ymmärrät, että nuo listatut asiat olivat niitä piirteitä joiden myötä mies on oma itsensä. Nyt puhutaan unelmamiehestä, ei mistään unelmamiestä näyttelevästä tampiosta.

Eikö pelkkä vaatimus " Ei tampio" olisi riittänyt?

Vierailija
39/81 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehekäs, kiltti, jakaa samanlaisen arvomaailman kanssani. Kyllä, olen ollut onnekas ja löytänyt itselleni ihanan miehen.

Minkälainen ihminen on miehekäs?

Mitä siis miehekäs termi tarkoittaa?

Minä miehenä koen että naisellisuus on sama kuin naisen ulkonäkö, onko miehisyys miehen ulkonäkö?

Vierailija
40/81 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehekäs, perinteiset elämänarvot (ei kuitenkaan mikään seksistinen juntti), älykäs, huumorintajuinen, rauhallinen, hellä. Ei ole roikkuja, tarvitsen itse paljon omaa aikaa niin miehen pitäisi se ymmärtää ja hyväksyä. Mutta kaipaan kyllä siis myös läheisyyttä, en vain kokoajan. Ei käytä alkoholia, haluaisi lapsia. Ulkonäkö tietenkin itseäni miellyttävä, mutta ei ole mitään kriteereitä tähän, monen näköiset miehet miellyttää. Ikä 25-35

N26

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi