Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiustenlähtö miehellä. APUA...

Vierailija
23.01.2023 |

Nyt vertaistukea. Olen 33v mies ja alkaa hiukset harvenemaan. Mitä ihmettä??? Lähdenkö Turkkiin hiusten siirtoon vai mitä??? Hyvät neuvot tarpeen. Kasvaako risiiniöljyllä tai Priorinilla? Mistä te olette saaneet apua? Naistakaan ei ole ja nyt ei varmaan ikinä tulekaan.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostavaa. Otat itseäsi niskasta kiinni kyllä se siitä.

Vierailija
2/55 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, naiset saat unohtaa. Hyvä, että tiedostat tämän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupee vaan kaljuksi.

Vierailija
4/55 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä. Nyt ostat sellasta sprayjattavaa kuitutukkaa. Kyllä se siitä. Yrität vaan sitä laittaa tai sitten se hiusten siirto.

Vierailija
5/55 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle on sosiaalisesti hyväksyttyä olla kalju. Varmasti se aluksi kirpaisee, mutta uskon että kannattaa ruveta reilusti kaljuksi; kohtalotovereita on paljon ja joiltakin ihmisiltä irtoaa kunnioitustakin. Eikä se välttämättä näytä yhtään hullummalta.

Vierailija
6/55 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on jotain lääkettäkin olemassa. Mars ihotautilääkärille.

Vierailija
7/55 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole vaan rohkeasti oma itsesi. Melkeinpä kaikilla miehillä lähtee tukka päästä. Ei sille vaan voi mitään. Sitä parempi, mitä aiemmin sen hyväksyy. Monia asioita elämässä vaan joutuu hyväksymään. Ei niille mitään mahda.

Vierailija
8/55 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista vaan resepti Finasteridille. Napsit yhden 1mg per päivä loppuelämäsi ajan. Tai siis niin kauan, kun haluat pitää ne hiukset, jotka sinulla vielä päässä on.

Vierailija
9/55 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pysty jotenkin näkemään itseäni kaljuna. Musta tuntuu, että pään muoto ei ole edes kovin hyvä.

AP

Vierailija
10/55 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apteekista vaan resepti Finasteridille. Napsit yhden 1mg per päivä loppuelämäsi ajan. Tai siis niin kauan, kun haluat pitää ne hiukset, jotka sinulla vielä päässä on.

Minun miehelleni tuosta kasvoi hiukan rintakudosta. Aika huomattavan paljon.

Vierailija
11/55 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun miehelleni tuosta kasvoi hiukan rintakudosta. Aika huomattavan paljon.

Sivuvaikutukset ovat yksilöllisiä. Ehkä ap:lle ei käy noin. Ei voi tietää, ennen kuin kokeilee.

Vierailija
12/55 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa.... Niin kulunutta.

Vierailija
13/55 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihan ok, jos miehen päälaki alkaa harveta, mutta leikauta silti ne hiukset parturilla säännöllisesti ja kivasti. Sellaiset pitkät sivuhiukset on hirveät.

Vierailija
14/55 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ne on vaan hiukset. Vähän realismia kehiin.

Vierailija
15/55 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän sellasta ns. juice-tukkaa, mutta se on mulle ihan jees. Ei tartte miettiä mitä muut sanoo.

Vierailija
16/55 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon comb-overit vaan kehiin

Vierailija
17/55 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla kova paikka huomata miten se ikä vaan tekee tehtävänsä. Niin se tulee kaikille ikää ja omat murheet siinä mukana. Ymmärrän, että hiukset on kova paikka, kun se näkyy muille aika hyvin.

No, tsemppiä.

Vierailija
18/55 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset valitettavasti himoitsevat sitä täydellistä hiusrajaa, mutta on parempi olla kokonaan kalju, kuin vähän kalju. Jos rahaa on, niin nykyään on järjettömän hyviä aitohiusperuukkeja, jotka liimataan päähän siten, että ne kestävät 24/h, eikä tarvitse irrottaa.  Hinta on vaan erittäin suolainen, mutta jos naisia haluat tulevaisuudessa, niin se hinta kannattaa maksaa.

Vierailija
19/55 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa olla kova paikka huomata miten se ikä vaan tekee tehtävänsä. Niin se tulee kaikille ikää ja omat murheet siinä mukana. Ymmärrän, että hiukset on kova paikka, kun se näkyy muille aika hyvin.

No, tsemppiä.

Edelleenkään hiustenlähtö ei ole mikään ikäjuttu, vaan huonojen geenien aiheuttama vaiva. Minulla oli ohimot paljaana 14-vuotiaana. En kokenut olleeni ikääntynyt.

Vierailija
20/55 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaajumalatar kirjoitti:

Vituntuhmaa isukki 😘

Pointsit kekseliäisyydestä :D!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi