Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Minkälainen on sinulle sopiva mies?

Vierailija
28.10.2021 |

Mikä on miestyyppisi? Onko sinulla sellainen mies?

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä:

- älykäs, mutta ei kyyninen ja kritisoiva

- keskustelutaitoinen, mutta pikemminkin introvertti kuin ekstrovertti

- antelias, enkä tarkoita tällä rahaa, vaan sitä, että mies pyrkii täyttämään toisen tarpeita eikä vain omiaan

- antaa toisen olla juuri sellainen kuin on, ei siis vaadi mitään

- lisäksi pidän isoista miehistä, koska itsekin olen pitkä.

Mutta kyynisyys tulee mukaan melko helpolla, jos on älykäs? Koska näkee ne ihmisten melko itsekkäät vaikuttimet kauhean monessa asiassa, ihan yhteiskunnallisella tasolla siis. Koko talousjärjestelmä ja kestämätön kulutus lähtee jotenkin siitä että liian moni haluaa jotain materiaalista hyvää itselleen. 

Jos saataisiin ilmaista energiaa niin mikäs tässä sitten olisi ollessa, mutta nyt tapellaan resursseista ja haalitaan niitä. 

Olen älykäs ja mies on myös. Emme kumpikaan ole kyynisiä, vaan näemme ihmiset lähtökohtaisesti hyvinä. Olemme myös ympäröineet itsemme hyvillä ja mukavilla ihmisillä. 

- eri

Vierailija
62/81 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, joka tänäkin aamuna lähti koiran kanssa tuonne sumuun aamulenkille ihan omasta halustaan. Huolehtivainen, turvallinen, auttavainen, rakastava (osoittaa rakkautta teoilla, ei sanoilla). Komea, tietysti, kädentaitoinen, älykäs, koulutettu, sivistynyt.

Ei pahalla, mutta tuo "osoittaa rakkautta teoilla, ei sanoilla" -vaatimus (joka on yllättävän yleinen) ei kokonaisuutena johda hyviin lopputuloksiin. 

Tuollainen vaatimus/toive johtaa juuri siihen käytökseen, josta suurinta osaa miehistä kritisoidaan - puhumattomuus. Jos miehen on luvallista osoittaa tunteensa vain teoilla (ei puhumalla!!), jää miesten omakin ymmärys ja tunteisiin liittyvä ulosanti vajaaksi.

Naiset, ymmärtäkää vaatia miehiä, jotka sekä puhuvat tunteistaan ja osoittavat ne puhumalla, että myös tekevät asioita, jotka kertovat heidän rakastavan teitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen peruskallio. Aina vakaa ja ennustettava. Loputtoman kärsivällinen. Sellainen mulle sopisi.

Mutta se, mitä sitten haluan, on mies joka antaa mulle jumalaista munaa kerran päivässä ja saa mut nauramaan niin että vatsalihaksiin sattuu.

En ole vielä löytänyt miestä, jossa nuo asiat yhdistyisivät sellaisella tavalla jota jaksaisi katsella.

Vierailija
64/81 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkoisesti bad boy mutta sisältä lämmin ja lempeä.

Miksei tällaisia ole?

Niin, miksiköhän?

Jos on ulkoisesti "bad boy", mitä todennäköisimmin käytökseltään "worse boy" ja sisäisesti "worst boy".

Vierailija
65/81 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on ihannemieheni:

Hyväntahtoinen ja tulee toimeen kaikkien kanssa. Rauhallinen, kärsivällinen ja ymmärtäväinen, tasapainottaa minun räiskyvää luonnettani. Se on ehkä yksi tärkeimmistä piirteistä; hän ei kiihdy eikä lähde mukaan kiukutteluuni. Sen myötä itsekin olen rauhoittunut ja oppinut keskustelemaan ja pyytämään anteeksi.

Hän on myös vakaa ja turvallinen, tuki ja turva. Lisäksi hänellä on yhtä höpsö huumorintaju ja hyvät elämänarvot. Hän on taitava monissa asioissa, ottaa vastuuta ja on tasavertainen aikuinen kodissamme. Pitää läheisyydestä, pusuista ja haleista sekä muistaa kertoa rakastavansa.

Onnekas olo, että vierelle on löytynyt vikoineenkin täydellinen kumppani.

Vierailija
66/81 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehekäs, kiltti, jakaa samanlaisen arvomaailman kanssani. Kyllä, olen ollut onnekas ja löytänyt itselleni ihanan miehen.

Minkälainen ihminen on miehekäs?

Mitä siis miehekäs termi tarkoittaa?

Minä miehenä koen että naisellisuus on sama kuin naisen ulkonäkö, onko miehisyys miehen ulkonäkö?

Suomessahan tosiaan miehekkyydellä ymmärretään nykyään lihaksia, viinapäätä ja agressiivisuutta. Sellaista ei todellakaan kaivata. Mutta ulkomailla tapaa silloin tällöin toisenlaista, upeaa miehekkyyttä, joka saa ajattelemaan, että wau. (Muullakin kuin seksuaalisella tai parisuhdetasolla.)

Itseluottamus, pystypäinen positiivisuus, asiansa osaaminen, rehellisyys, vakuuttavuus, määrätietoisuus, oikeudenmukaisuus, hyvään pyrkiminen, ryhdikkyys, raikkaus, korkea moraali, ihmisten huomioiminen, huolehtivaisuus, sivistys, vastuullisuus ja luontainen johtajuus ovat oikean alfan ominaisuuksia. Ne ovat ymmärrettävästi haluttuja parisuhdemarkkinoilla, mutta myös työelämässä. Näillä spekseillä hyvin todennäköisesti menestytään ja tällainen on pomo tai kolleega, joka voittaa ihmiset puolelleen ja motivoi.

Se palstamiesten kadehtima muka-alfa pokaa kännisiä naisia baarista, oikea alfa taas muodostaa elinikäisen alfaparin kaltaisensa naisen kanssa.

Vierailija
67/81 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- about samalla älyllisellä tasolla

- samanlaiset arvot

- empatiakykyinen, pitää huolta heikommista

- itsenäinen

- pitää minua vertaisenaan

- kiinnostunut taiteesta, kulttuurista, filosofiasta, psykologiasta, yhteiskunnasta

- avoin, rohkea, ennakkoluuloton, luotettava

Vierailija
68/81 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sopii seuraavanlainen mies:

ULKOISESTI: sopusuhtainen, pituus haarukassa 167-180, jäntevä mieluummin kuin lihaksikas, vaalea mieluummin kuin tumma, ei kovin kulmikkaat piirteet, ystävällinen ja hymyilevä perusilme. Toki sitten livenä on sopinut muunkinlaiset, koska ulkokuori ei merkitse kovinkaan paljoa.

SISÄISESTI: reilu, luotettava, auttavainen, pohdiskelija, ei pidä materiaa tärkeimpänä asiana elämässä.

Aviopuolisoni on tällaine. ❤️

Vierailija
69/81 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, joka tänäkin aamuna lähti koiran kanssa tuonne sumuun aamulenkille ihan omasta halustaan. Huolehtivainen, turvallinen, auttavainen, rakastava (osoittaa rakkautta teoilla, ei sanoilla). Komea, tietysti, kädentaitoinen, älykäs, koulutettu, sivistynyt.

Ei pahalla, mutta tuo "osoittaa rakkautta teoilla, ei sanoilla" -vaatimus (joka on yllättävän yleinen) ei kokonaisuutena johda hyviin lopputuloksiin. 

Tuollainen vaatimus/toive johtaa juuri siihen käytökseen, josta suurinta osaa miehistä kritisoidaan - puhumattomuus. Jos miehen on luvallista osoittaa tunteensa vain teoilla (ei puhumalla!!), jää miesten omakin ymmärys ja tunteisiin liittyvä ulosanti vajaaksi.

Naiset, ymmärtäkää vaatia miehiä, jotka sekä puhuvat tunteistaan ja osoittavat ne puhumalla, että myös tekevät asioita, jotka kertovat heidän rakastavan teitä.

Suomessahan kauniita sanoja pidetään usein vähän epäilyttävinä ja tyhjinä, teot ovat ne, jotka merkitsevät. Ihannehan olisi, että sanat ja teot olisivat samassa linjassa.

Vierailija
70/81 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlainen.

En halua miestä. Niin simppeliä se on.

Oli sitten minkälainen tahansa, en halua.

Siitä porukasta olen oppinut ainakin sen, että elämääni en päästä.

Vierailija
71/81 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei tällaisia ole?

Niin, miksiköhän?

Jos on ulkoisesti "bad boy", mitä todennäköisimmin käytökseltään "worse boy" ja sisäisesti "worst boy".

Ei välttämättä. Muistin just jokusen vuoden takaa erään kaverini hoidon, joka oli niin tyypillisen pahan pojan näköinen kuin voi olla (ja erittäin hot, tietenkin), mutta tosi herrasmies käytökseltään. Nyt on ollut saman naisen (ei sen kaverini) kanssa jo useamman vuoden. Ulkonäkö voi antaa viitteitä siitä millainen luonne on, mutta totuutta se ei aina kerro.

Vierailija
72/81 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei tällaisia ole?

Niin, miksiköhän?

Ei välttämättä. Muistin just jokusen vuoden takaa erään kaverini hoidon, joka oli niin tyypillisen pahan pojan näköinen kuin voi olla (ja erittäin hot, tietenkin), mutta tosi herrasmies käytökseltään. Nyt on ollut saman naisen (ei sen kaverini) kanssa jo useamman vuoden. Ulkonäkö voi antaa viitteitä siitä millainen luonne on, mutta totuutta se ei aina kerro.

Miltä bad boy näyttää?

Vierailija
73/81 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sopisi ja arvostaisin ja rakastaisin: hyväsydämistä, älykästä ja lempeää "kallio"- tyyppistä miestä, jonka kanssa olisi myös hauskaa ja yhdessäolo olisi luonnollista kemiaa. Ei kritikoiva eikä alentava, ei henkistä väkivaltaa, ei fyysistä eikä seksuaalista väkivaltaa. Emotionaalinen turvallisuus muun turvallisuuden ohella on tärkeää. 

Vapaus on ok, ehkä parempaa kuin miehen kanssa. Vapaus on turvallisuutta. Kukaan mies ei minua itketä ja hallitse, kun olen omillani. Minulla on vapautta ja rauhaa. No rakkautta mieheen ei ole, mutta sitä ei ole monella ja nillä joilla on, eivät saa takaisin samaa, joten molemminpuolisen hyvän rakkauden ilmeneminen on harvinaista ja riskit huonoon suhteeseen ovat moninkerroin suuremmat, joten... vapaus on rakkautta.  🤍

Vierailija
74/81 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua älykkäämpi, pitkälle koulutettu, hoikka, ystävällinen, tunne-elämältään tasapainoinen, lapsi-ja eläinrakas, keskustelutaitoinen, ei kärsi riippuvuuksista, on itsenäistynyt vanhemmistaan, kertoo hauskoja juttuja, uskollinen....

Muuten kaikki kriteerit täyttyy, paitsi joskus toivoisin tuota supliikkia hänelle enemmän. 

Vierailija
75/81 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva, rohkea, määrätietoinen, näppärä ja tarpeeksi älykäs. Hyvät ja hauskat jutut. Keskustelutaitoinen. Nämä miehestäni löytyy mutta valitettavasti hän ei oikein ota muita aina huomioon ja on vähän jyräävä. Arvostan hänessä myös sitä, että hänen mielipide ei jää epäselväksi. Jos ei halua tehdä jotain niin sanoo sen kiertelemättä.

Vierailija
76/81 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusteleva mutta myös kuunteleva. Hauska ja ymmärtää huumoria. Mieluummin liikunnallinen kuin kotona sohvalla makaava. Luotettava. Suunnilleen saman ikäinen kuin olen itsekin. Olen joskus nimittäin seurustellut huomattavasti vanhemman kanssa ja ikäero alkoi vaivata jo 1,5 vuodessa, koska ei ollut yhteistä kokemusmaailmaa.

Vierailija
77/81 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisille ystävällinen. Mielellään sosiaalinen ja pitää monenlaisten ihmisten seurasta. Lapsille jämäkkä mutta leikkisä. Osallistuu kotitöihin. Lempeä. En kerro, olenko löytänyt.

Vierailija
78/81 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkea ikä, huono terveys, julmettu miljoonaomaisuus eikä mussuta avioehdosta.

Vierailija
79/81 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksu lompakko, valtava peenis.

Vierailija
80/81 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän miehestä joka ruuan laittotaitoinen lapsirakas, mielellään vaalea viikinki ja tai kalju, Ei ajattele asioista musta-valkoisesti tai kapeakatseisesti. Osaa keskustella rakentavasti ja puhua mieltään vaivaavista asioista. Pitää seksistä ja on arjessa muutenkin hellä. Pitää myöskin ohi mennen koskettelusta. Lukemisesta myös. Alkoholi kuluu kohtuudella ei mikään ojan reunalla oleva spurgu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä