Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Minkälainen on sinulle sopiva mies?

Vierailija
28.10.2021 |

Mikä on miestyyppisi? Onko sinulla sellainen mies?

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisillä oli hyviä, joten vähän kopioiden koostin oman toiveeni:

- älykäs ja kestää myös sitä että nainen on älykäs

- itseluottamusta niin että ei tarvitse painaa toista alas tunteakseen itsensä paremmaksi

- tykkää keskustella maalilman menosta ja osaa puhua omista tunteistaan ja toiveistaan

- puhuu kauniisti ja arvostavasti

- seksuaalisesti aktiivinen ja aloitteellinen, itse haluan paljon ja on ihanaa jos ei tarvitse vonkua ja toivoa että josko tänään vaan se olisi enemmän normaalia että tietenkin tänään

- tykkää olle lähellä, koskettaa, halata, pussata, istua sohvalla lähellä

- hyväksyy minut sellaisena kuin olen ja myös kertoo ja näyttää sen

- vahva, ei tarvitse olla erityisen pitkä, mutta vahvat kädet ja sen näköinen että on tehnyt fyysisiä töitä

- hyväsydäminen, pitää lapsista, eläimistä, luonnosta, tahtoo toisille hyvää

- kätevä käsistään, minulla on aina kaikkia projekteja, olisi kiva jos voisi auttaa niissä

- luotettava, pitää sen mitä lupaa

- päihteetön

Vierailija
42/81 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehekäs, perinteiset elämänarvot (ei kuitenkaan mikään seksistinen juntti), älykäs, huumorintajuinen, rauhallinen, hellä. Ei ole roikkuja, tarvitsen itse paljon omaa aikaa niin miehen pitäisi se ymmärtää ja hyväksyä. Mutta kaipaan kyllä siis myös läheisyyttä, en vain kokoajan. Ei käytä alkoholia, haluaisi lapsia. Ulkonäkö tietenkin itseäni miellyttävä, mutta ei ole mitään kriteereitä tähän, monen näköiset miehet miellyttää. Ikä 25-35

N26

Lisään vielä että huomaavainen, ei vain minua kohtaan vaan kaikkia ihmisiä sekä hyvätkäytöstavat pitää pitää olla

N26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihannetyyppi on isonenäinen, ei kauheaa leukaa. Minua pidempi. Kiltti, hymyilevä. Kasvojen täytyy viehättää minua. Ei missään nimessä mikään mallityyppi.

Ei kovin menestynyt, voisi olla työtönkin, ehkä jopa mieluummin niin.

Ei kovin menevä eikä matkailija. Ei kauheasti kaipaa kaveripiirejä.

Ääh, en jaksa miettiä enempää.

Minulla ei ole miestä, enkä tuollaista täydellistä ole koskaan saanut, joten irl tyyppini taitaa olla se ruma, veemäinen hapannaama ja minua lyhyempi.

Vierailija
44/81 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virolainen

+ romanttisuus

+ uskomattomat käsivarret

+ käytöstavat

+ perhekeskeisyys

+ rauhallinen

- itsepäinen

- alkuun jäinen

- osa on mustasukkaisia (pitää varoa)

Vierailija
45/81 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastun rauhallisiin ja karismaattisiin miehiin joilla on pilkettä silmäkulmassa. Eli selkokielellä sopivassa määrin itsevarma joka ei liikoja arkaile, huumorintajuinen, kohtelias ja huomaavainen.

Lisäksi viehättää miehissä persoonallisuus, siisteys ja se että on jollakin tapaa toiminnallinen ja toteuttaa itseään. Eli en juurikaan viehättyisi sohvaperunasta. Mutta itressillä sinällään ei ole merkitystä oli se sitten kalastus, urheilu, työ, remppahommat, taide, musiikki tms. Kunhan on jotain intohimoja ja toteuttaa itseään.

Lisänä vielä mainittakoon että minun luoteelleni sopii puoliso joka on empaattinen ja syvällinen. Eikä ole pahitteeksi että on tahtoa panostaa parisuhteeseen. En oikein tykkää että parisuhde muuttuu täysin itsestäänselvyydeksi.

Vierailija
46/81 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ihannemies olisi sellainen reilu, rehellinen ja suoraselkäinen "hyvä tyyppi", joka ei koe tarvetta pelailla, pimittää tai esittää mitään. Rauhallinen ja rento ihminen, joka ei helposti loukkaannu tai provosoidu, ajattelee asioista rationaalisesti. Lisäksi vielä hauska äijä. Mieluiten vähän musta ja vinksahtanut huumorintaju, semmonen viäräleuka. Nämä kun osuis, niin avot.

Vierailija
47/81 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama arvomaailma, sama koulutus- ja älykkyystaso, samantyyppinen huumori, molemminpuolinen kunnioitus.

Löytyy.

Vierailija
48/81 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä:

- älykäs, mutta ei kyyninen ja kritisoiva

- keskustelutaitoinen, mutta pikemminkin introvertti kuin ekstrovertti

- antelias, enkä tarkoita tällä rahaa, vaan sitä, että mies pyrkii täyttämään toisen tarpeita eikä vain omiaan

- antaa toisen olla juuri sellainen kuin on, ei siis vaadi mitään

- lisäksi pidän isoista miehistä, koska itsekin olen pitkä.

Tyypillistä. Miehen pitää olla sellainen ja tällainen ja tuollainen ja tehdä sitä ja tätä ja tuota, mutta sinun pitää olla vaan oma itsesi, mitä ikinä se sitten onkin. Sinä saat vaatia maasta taivaaseen mitä haluat, mutta mies ei saa vaatia mitään. Varsinainen unelmien nainen.

En ymmärrä teitä "vaatia"-sanan käyttäjiä. Kun ei meistä kukaan täysipäinen kulje ympäriinsä vaatimassa ihmisiltä, että "SINUN pitää olla tällainen ja tuollainen".

Ja aina, kun mies vinkuu, ettei saa vaatia mitään, mietin kuinka paljon myötähäpeää normaalit miehet tuntisivat tuollaisen kommentin lukiessaan.

Minun puolisoni sai "vaatia" ihan kaikkea sitä, mikä hänelle oli tärkeää, so. etsiä elämänkumppania, joka olisi sellainen, mitä hän toivoi ja halusi. En missään vaiheessa aseella pakottanut häntä valitsemaan minua. Enkä itse kulkenut ympäriinsä vaatimassa kohtaamiltani miehiltä, että "sinun pitää olla älykkäämpi, sinun pitää olla sivistyneempi, sinun pitää näyttää minun silmääni puoleensavetävältä". Ei, vaan minä etsin, kunnes löysin miehen, joka oli kaikkea tuota. Vuosia siihen meni, mutta hyvää kannatti odottaa.

Meillä kaikilla on oma vaatimustaso me. Oma mieheni vaatimuksista naiselle yksi oli liikunnallisuus. Oli muitakin, eikä siinä ole mitään pahaa. Olen erittäin tyytyväinen, että sovimme toistemme kriteereihin.

Vierailija
49/81 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehekäs, kiltti, jakaa samanlaisen arvomaailman kanssani. Kyllä, olen ollut onnekas ja löytänyt itselleni ihanan miehen.

Minkälainen ihminen on miehekäs?

Mitä siis miehekäs termi tarkoittaa?

Minä miehenä koen että naisellisuus on sama kuin naisen ulkonäkö, onko miehisyys miehen ulkonäkö?

Minulle miehekkyys tarkoittaa tervettä itsetuntoa ja henkistä vahvuutta. T. Eri

Vierailija
50/81 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettava ja fiksu.

Liikunnallinen.

Osaa olla oma itsensä.

Tykkää minusta.

Vierailija
51/81 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellisillä oli hyviä, joten vähän kopioiden koostin oman toiveeni:

- älykäs ja kestää myös sitä että nainen on älykäs

- itseluottamusta niin että ei tarvitse painaa toista alas tunteakseen itsensä paremmaksi

- tykkää keskustella maalilman menosta ja osaa puhua omista tunteistaan ja toiveistaan

- puhuu kauniisti ja arvostavasti

- seksuaalisesti aktiivinen ja aloitteellinen, itse haluan paljon ja on ihanaa jos ei tarvitse vonkua ja toivoa että josko tänään vaan se olisi enemmän normaalia että tietenkin tänään

- tykkää olle lähellä, koskettaa, halata, pussata, istua sohvalla lähellä

- hyväksyy minut sellaisena kuin olen ja myös kertoo ja näyttää sen

- vahva, ei tarvitse olla erityisen pitkä, mutta vahvat kädet ja sen näköinen että on tehnyt fyysisiä töitä

- hyväsydäminen, pitää lapsista, eläimistä, luonnosta, tahtoo toisille hyvää

- kätevä käsistään, minulla on aina kaikkia projekteja, olisi kiva jos voisi auttaa niissä

- luotettava, pitää sen mitä lupaa

- päihteetön

Minun mieheni on juuri tällainen kultakimpale, vain ulkomuoto on erityyppinen.

Vierailija
52/81 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehekäs, kiltti, jakaa samanlaisen arvomaailman kanssani. Kyllä, olen ollut onnekas ja löytänyt itselleni ihanan miehen.

Minä miehenä koen että naisellisuus on sama kuin naisen ulkonäkö, onko miehisyys miehen ulkonäkö?

Eli naisetkin on miehekkäitä tuon mukaan vai väitätkö ettei naisilla voi olla tervettä itsetuntoa ja henkistä vahvuutta? 😂

Eikai nuo ominaisuudet ole liitännäisiä sukupuoleen?

Vierailija
53/81 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli naisetkin on miehekkäitä tuon mukaan vai väitätkö ettei naisilla voi olla tervettä itsetuntoa ja henkistä vahvuutta? 😂

Sivusta: itse miellän "miehekkyyden" kaljan kittaamiseksi, autojen rassaamiseksi ja tanssimattomuudeksi. Miehet ei tanssi.

Vierailija
54/81 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan samoin kuin eilen:

Sellainen, joka tänäkin aamuna vei omasta halustaan koiramme lenkille, jotta minä pystyin aloittamaan työt heti herättyäni. Joka on huolehtivainen, auttavainen, rakastava niin minua kuin muitakin kohtaan; joka on huomenna menossa auttamaan siskoaan ja tämän puolisoa. Mies, joka lukee minulle ääneen illalla sängyssä ja/tai haluaa keskustella siitä, mitä me puolin ja toisin olemme lukemassa.

Hyvännäköinen, hellä, kiihkeä, hauska. Ehdottomasti älykäs ja sivistynyt! Kädentaitoinen mutta myös kulttuurista kiinnostunut. Ennakkoluuloton, suvaitsevainen. Tykkää matkustamisesta, puhuu useita kieliä,

Eikä edes yritä miellyttää kaikkia vaan on oma itsensä.

Vierailija
55/81 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta: itse miellän "miehekkyyden" kaljan kittaamiseksi, autojen rassaamiseksi ja tanssimattomuudeksi. Miehet ei tanssi.

Eli nainen jos kaljaa se on miehekäs?

Nainen jos rassaa autoja se on miehekäs?

Nainen jos ei tanssi se on miehekäs?

Minulle miehekkyys tarkoittaa sellaisia asioita miten mies eroaa naisesta eli ruumiinrakenne,parta ja miehen sukupuolielin.

Isot rinnat,leveä lantio ja naisen sukupuolielin on naiseutta.

-eri

Vierailija
56/81 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- sama älykkyystaso (olen tyhmä)

- sama koulutustaso (olen matalasti koulutettu)

- sama huumorintaju (mulla on huono huumorintaju)

- samanlaiset sosiaaliset piirit (olen erakko)

- sama taso ulkonäössä (olen ruma)

- sama tulotaso (olen köyhä)

Näiden lisäksi ne perinteiset luotettavuus, rehellisyys, hyvät käytöstavat, siisteys... Visuaalisuus myös plussaa.

Vierailija
57/81 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli nainen jos kaljaa se on miehekäs?

Nainen jos rassaa autoja se on miehekäs?

Nainen jos ei tanssi se on miehekäs?

Minulle miehekkyys tarkoittaa sellaisia asioita miten mies eroaa naisesta eli ruumiinrakenne,parta ja miehen sukupuolielin.

Isot rinnat,leveä lantio ja naisen sukupuolielin on naiseutta.

-eri

Se oli kirjoitettu pilke silmäkulmassa.

Vierailija
58/81 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopiva mies olisi luotettava ja tykkäisi musta. Saisi olla komea ja n. 170 cm pituus olisi tosi hyvä.

Mulla on lapsia, joten miehen pitäisi suhtautua siihen positiivisesti. Ne on melko pieniä, että tämä kohtaaminen tapahtuisi varmaan jossain tulevaisuudessa kun elämä on mennyt eteenpäin ja on jollainlailla valmiimpi uuteen suhteeseen. Niin siis olen naimisissakin, tarkoitan siis, että eron jälkeen joskus aikojen päästä. Pakettiin kuuluu varmaan aika hankala eksä mulla enkä ole aiemmin saanut eroa vietyä loppuun, että aika hurahtanut eikä turhan mustasukkainen saisi se sopiva mies olla. Erosta puhuttaessa mun mies muuttuu aivan toiseksi ihmiseksi ja on aika pelottava, mutta olen aika varma, että irti päästää vielä. ... Jos miehellä itsellään on lapsia niin mieluiten hänen puolestaan olisi aivan selkeä tilanne hyvällä mallilla. Itse en melko varmasti enää halua lapsia. Sinänsä voisinkin haluta, mutta ensinnäkin uusioperhe- ja eroperhekuviot ei huvita ja lisäksi on sellainen kutina, ettei kroppa ehkä kestäisikään taas raskautta 30+ yhtä nätisti kuin parikymppisenä. Tai oishan sitten tietty kirurgiset vaihtoehdot, mutta en mä kuitenkaan, se olisi sitten pois isommilta lapsilta ja parisuhteelta. Haluan siinä keretä olla läsnä, oma preferenssi.

Ei ollenkaan haittaisi jos miehellä ei olisi omia eikä haluaisi. Eläimistä tykkääminen olisi hyvä, useimmista siis. Jos on taitava käsistään, mahtavaa, itsekin olen aika luova.

Mulle sopisi, että tavattaisiin vaikka suunnilleen kerran viikossa illasta seuraavaan iltapäivään. Jos siis olisin jo tavannut kiinnostavan miehen. Jos koskaan tapaan. Että miehellä olisi omat raha-asiat kunnossa, hyvä sekin ja jos suunnilleen samanlainen elintaso niin voisi sujua esim. lomasuunnitelmat ym, treffien sopimiset hyvin kun olisi samanlaiset realiteetit.

Ei saa olla pumpulissa kasvanut ja elävä keskiluokkainen k ermap erse, joka yrittää työstää elämästään merkityksellistä ilman, että rakkaus ja läheiset merkitsee oikein mitään. Enkä jaksa ylianalyyttisen kompensoijaeläjän maailmanvalloitussuunnitelmia huolehtia. Saisi ihan oikeasti arvostaa sitä, mitä on saanut ja mitä elämässä on. Tietty sivistyneisyys ei kyllä ole ongelma, se onki eri juttu.

Mulla on tosi paljon ongelmaisia ihmissuhteita elämässäni vähän kuin syntymälahjana ja miehen pitäisi antaa mun silti rakastaa heitä. Ei haittaisi ja olis ihan kivakin jos mies olisi jotain eläessään myös nähnyt. Aika raitis saisi itse olla ja silleen lämmin ja tasapainoinen kaikesta huolimatta. Ei jätä läheisiään pulaan, mutta pitää puolensa.

Aito ihminen, joka jostain syystä oikeesti tykkäisi musta. Mielellään sitten terve ja pitkäikäinen lopulta. Jos nyt sitten joku sen multa veisi niin olispahan ainakin hetken joku, jota rakastaa.

Vierailija
59/81 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä:

- älykäs, mutta ei kyyninen ja kritisoiva

- keskustelutaitoinen, mutta pikemminkin introvertti kuin ekstrovertti

- antelias, enkä tarkoita tällä rahaa, vaan sitä, että mies pyrkii täyttämään toisen tarpeita eikä vain omiaan

- antaa toisen olla juuri sellainen kuin on, ei siis vaadi mitään

- lisäksi pidän isoista miehistä, koska itsekin olen pitkä.

Tyypillistä. Miehen pitää olla sellainen ja tällainen ja tuollainen ja tehdä sitä ja tätä ja tuota, mutta sinun pitää olla vaan oma itsesi, mitä ikinä se sitten onkin. Sinä saat vaatia maasta taivaaseen mitä haluat, mutta mies ei saa vaatia mitään. Varsinainen unelmien nainen.

Kun ihmiset, joilla on yhteensopivat luonteet ja ominaisuudet kohtaavat, kumpikin voi olla juuri oma itsensä eikä kenenkään tarvitse muuttua mitenkään. Sellaista on vaikeampi löytää kuin luulisikaan. Omasta kokemuksestani nimenomaan omaan omat parhaat puoleni jäävät helposti vakan alle. Heikommat ominaisuudet kyllä valitettavasti tulevat esille :-(.

Vierailija
60/81 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoisesti bad boy mutta sisältä lämmin ja lempeä.

Miksei tällaisia ole?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi