Piereminen parisuhteessa
Kommentit (129)
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te jotka pierette parisuhteessa; Kuinka pitkään olitte yhdessä kun ensimmäinen pieru pääsi kumppanin kuullen? Me ehdittiin olla kaksi viikkoa ja ollaan yhä 14v jälkeenkin ja päästellään antaumuksella
Me taidettiin avata se keskustelu jo parin viikon tuntemisen jälkeen.
Miehen veli ja poika ja muut miespuoliset sukulaiset pierevät myös suvun yhteisissä illanvietoissa minun kuulteni. Se on sellainen tervetuloa sukuun -juttu täällä päin.
Kammottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi elämä, miten täällä jaksetaan vastailla saman provoiijan peräaukkoja/sen ääniä tai tuotoksia koskeviin viesteihin... sama tyyppi kirjoittelee ulostefetisseistä ja pieremisistä ja vaikka mistä samaan aihepiiriin kuuluvaa ja run**ailee lukiessaan naisten (tai naisiksi arvelemiensa) aihetta käsitteleviä viestejä.
Tai sitten tämä yksinäinen sairas vastailee omiin viesteihinsä. Sitä oikeastaan toivon...
Olen nainen enkä runkkaa kenenkään pieruviesteille.. ap
Aina ei tarvita edes sanoja, kun voi pieraista vastauksen.
Ehdoton turn off jos nainen piereskelee. Se kertoo ettei ruokavalio ole kunnossa. Yök.
Joe ei kotonaan saa piereskellä, niin sitten menee kumppani vaihtoon. Kaikkialla muualla pidättelen, kotona en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi elämä, miten täällä jaksetaan vastailla saman provoiijan peräaukkoja/sen ääniä tai tuotoksia koskeviin viesteihin... sama tyyppi kirjoittelee ulostefetisseistä ja pieremisistä ja vaikka mistä samaan aihepiiriin kuuluvaa ja run**ailee lukiessaan naisten (tai naisiksi arvelemiensa) aihetta käsitteleviä viestejä.
Tai sitten tämä yksinäinen sairas vastailee omiin viesteihinsä. Sitä oikeastaan toivon...
Olen nainen enkä runkkaa kenenkään pieruviesteille.. ap
Joo, niin varmaan, poju :)
Kaffepulla kirjoitti:
Mä olen jopa äänittänyt pierun ja lähettänyt sen miehelle. Mun mielestä pierut lähentää.
No aivan varmasti. Se saattaa herkistää jopa kollektiiviseti miehesi työkaveritkin. Siellä miehesi tippa linssissä ikävöiden antaa työkavereidensakin kuunnella moneen kertaan rupsauksesi, jonka loppusoinnusta jäi epävarmuus, että tulikohan samalla kauhallinen myös housuihin, koska herkkä tunnelataus oli niin rentouttava. Joka iikka halusi lopettaa vuoronsa siihen paikkaan ja lähteä kotio nuuhkimaan vaimokullan ripulille tuoksuvia pieruja.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen piereskelee miehen seurassa, on se vaan merkki että suhde on vakiintunut.
Ei, vaan nainen on lopettanut näyttelemästä.
Minkä takia tarvitsisi piereskellä? En saisi siitä mitään iloa. Vahingossa jos niin käy, niin se nyt ei ole suuri katastrofi, mutta mieluummin en piereskele ihmisten seurassa.
Itse myös paskannan keittiön lattialle, oksennan ämmän kenkiin ja kusen housuun kun kuljetaan yhdessä kaupungilla.
Jos ei kelpaa niin ämmä ei ansaitse mua!!!!
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aidosti hämmentynyt, että ihmiset eivät piere. Tai.. miten ehditte aina jonnekin? Tai entä, jos on sattunut syömään jotain, joka aiheuttaa vatsan äänteet ja kauheat ilmavaivat. Ettekö sellaisina hetkinä sitten vain ole kumppaninne kanssa?
Eilen oltiin n. 30hlön porukalla syömässä pitkän kaavan mukaan ja vaikka normaalisti en piere ainakaan hereillä ollessani, enkä kumppanin mukaan nukkuessanikaan, niin vatsaa alkoi illan mittaan vääntää ja olisi ollut tarve pieraista. Tiesin, että menee ohi, joten istuin vain tyynesti ja pidin seuraa muille.
Oli tosin pelkkä panosuhde, mutta misu sai välittömästi fudut, kun oltiin sen luona ja laitoin ruokaa. Tää tuli istumaan keittiöön ja päästi piiiitkän papatuksen melkoisen löyhkän kera. Jäi ruoka syömättä ja lähdin kotiin.
Meillä on pilailukaupasta ostettuja pierutyynyjä sohvassa ja nojatuoleissa, jolloin oikeat pierut ei erotu taustaäänistä.
Vierailija kirjoitti:
Yhä enenevässä määrin.
Nauran näitä ja pieruja tulee samaan tahtiin. Maataan miehen kans yhessä sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Aion myös opettaa lapsilleni, että seurassa on epäkohteliasta piereskellä.
Meillä lapset on saanu kotona piereskellä ihan rauhassa. Heillä on hyvä kasvatus muuten, ymmärtävät itse, että eivät kehtaa piereskellä kavereiden ym. seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Oli tosin pelkkä panosuhde, mutta misu sai välittömästi fudut, kun oltiin sen luona ja laitoin ruokaa. Tää tuli istumaan keittiöön ja päästi piiiitkän papatuksen melkoisen löyhkän kera. Jäi ruoka syömättä ja lähdin kotiin.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Mä olen jopa äänittänyt pierun ja lähettänyt sen miehelle. Mun mielestä pierut lähentää.
No aivan varmasti. Se saattaa herkistää jopa kollektiiviseti miehesi työkaveritkin. Siellä miehesi tippa linssissä ikävöiden antaa työkavereidensakin kuunnella moneen kertaan rupsauksesi, jonka loppusoinnusta jäi epävarmuus, että tulikohan samalla kauhallinen myös housuihin, koska herkkä tunnelataus oli niin rentouttava. Joka iikka halusi lopettaa vuoronsa siihen paikkaan ja lähteä kotio nuuhkimaan vaimokullan ripulille tuoksuvia pieruja.
Veikkaan, että nauhoitettu pieru soi hartaasti ja pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Aina ei tarvita edes sanoja, kun voi pieraista vastauksen.
Mutta osaatko pierrä käskystä?
Pyritään olemaan pieremättä, mut joskus vaan pääsee. Nyt oon raskaanakin ja suoli elää omaa elämäänsä niin en viitti ees yrittää pidätellä... Ihan kohteliasta on olla haisematta, mutta välillä nyt on tällaista että pierettää liikaa... Myös miehellä välillä jotain rankempia ruoansulatusongelmia niin ei viitti jokaista röpöä vessaan tai ulos mennä päästämään.