Piereminen parisuhteessa
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaan pierrä säkkijärven polkan, niin pakkohan sitä on esitellä puolisolle.
Mää soitan finlandiahymnin.
Oho Wauuu.... täytyy alkaa treenaamaan tuota.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö raskaana tai synnytyksen jälkeen pierettää enemmän? En muista, vaikka kaksi lasta oon maailmaan pusertanut.
Tottakai pidätän tai sitten käyn vessassa.
Itseä ainakin pieretti jatkuvasti raskaana, ja moni muukin on sanonut samaa kun otin asian tyttöporukassa esille.
Varmaan riippuu kehosta, jollain nyt on onnekkaampi ruoansulatus ettei piereskele juuri yhtään.
https://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/a/e5101dc3-e9f5-42e5-ade5-6fe79eed…
Tää nyt ei liity parisuhteeseen, mutta only in America...
Miten niin ei ehdi vessaan? Miten sitten töissä? Julkisissa paikoissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaan pierrä säkkijärven polkan, niin pakkohan sitä on esitellä puolisolle.
Mää soitan finlandiahymnin.
Boom-boom boomeri sopisi parhaiten.
Se joka pierua pidättää, on hänellä jotain muutakin salattavaa..
Mä pieren ja vaimo siitä valittaa
Ystävätär kertoi kerran, että hän pieree, aviomies ei. Kun pieree huutaa aviomies "terveydeksi". Ystävätättären piti sitten erään kerran mennä lapsen koululle opettajan puheille. Lapsi oli sanonut "äiti äiti, älä siellä sitten piere".
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen piereskelee miehen seurassa, on se vaan merkki että suhde on vakiintunut.
Se on merkki siitä, ettei naista enää kiinnosta. Eikä kyllä miestäkään enää siinä vaiheessa, kun nainen pieree seurassa kuin ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Käyn vessassa, jos kumppani kotona. Minusta on hyviä käytöstapoja olla pieremättä seurassa.
Jaa, käyt vessassa jättämässä sen pierun äänen sinne, hajut pysyy pitkään housuissa eli tuot ne vessasta kuitenkin huoneisiin. Kannattaa kyllä tuulettaa housut kunnolla vessapieruttelun jälkeen. Ennen ihmiset osasivat pierrä siten, ettei ääntä kuulunut. Sitä kutsuttiin tuhnuksi, vain hajut levisivät ympäristöön.
Koetamme olla pieremättä toisen kuullen mutta aina joskus narahtaa molemmilta.
Vierailija kirjoitti:
En. Kunnioitan kumppaniani liikaa tehdäkseni hänen olonsa hankalaksi. En piereskele töissä, kaupassa, bussissa tai lapsen päiväkodissa, joten miten ihmeessä piereskelisin elämäni tärkeimmän ihmisen seurassa? Kyllä, tiedän ilmavaivojen olevan normaali asia, mutta niin on moni muukin juttu, joita ei tehdä muiden läsnäollessa.
Miksi ET piereskelisi elämäsi tärkeimmän ihmisen seurassa? Piereekö kumppani?
Jos olen jo sängyssä ja melkein nukahtamassa niin en kyllä nouse ylös ja juokse vessaan jos tulee pieru.
Sitäpaitsi se ehtii tulla jo siinä ylösnoustessa sängystä.
Jotkut pierut ovat tosi salakavalia, tulevat niin nopeasti ettei edes ehtisi johonkin vessaan.
Te jotka pierette parisuhteessa; Kuinka pitkään olitte yhdessä kun ensimmäinen pieru pääsi kumppanin kuullen? Me ehdittiin olla kaksi viikkoa ja ollaan yhä 14v jälkeenkin ja päästellään antaumuksella
En kyllä kotona ala pidättelemään, tosi epäterveellistä jatkuva pidättely.
Eikö teillä naisilla koskaan pääse seksin aikana vaginapieru eri asennoissa, miten reagoitte tällaiseen mahdolliseen tilanteeseen?
Entä mitä teillä syödään? Meillä proteiinipitoinen ruoka sun muut kasvikset saavat meillä mahan toimimaan liiankin hyvin.
Mielenkiintoinen keskustelu, itseäni sattuisi mahaan jatkuva pidättäminen ja saisi juosta vessassa. Lisäksi jos oma poikakaveri sattuisi olemaan pieruvastainen, olisi hänellä varmaan muitakin estoja normaalien asioiden suhteen... Tätä mieltä olen👀
N24
Meillä ukko pieree, minä en. Ei sinällään olisi ongelma kummallekaan, jos itsekin narauttelisin avoimesti, mutta jostain syystä tällaiseen "järjestelyyn" on päädytty ja se on pitänyt jo parikymmentä vuotta. Minun mielestäni parisuhteen parasta antia on pikemminkin se, että voi aina tarvittaessa kiristää ja uhkailla paukkuarkaa ukkoa. Jonkunlainen juhlapäivä siitä täytyy kyllä sitten tehdä, kun vihdoin päätän avata toisenkin pääni.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aidosti hämmentynyt, että ihmiset eivät piere. Tai.. miten ehditte aina jonnekin? Tai entä, jos on sattunut syömään jotain, joka aiheuttaa vatsan äänteet ja kauheat ilmavaivat. Ettekö sellaisina hetkinä sitten vain ole kumppaninne kanssa?
Asun yksin eli ei tarvisi mistään syystä pidätellä, mutta kun vatsa on kunnossa, eipä niitä kaasuja juurikaan muodostu. Ehkä kerran vuodessa kuuluu joku ääni? Eli vaikka olisi puoliso niin eipä sitä kovin usein tarvisi miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Jos olen jo sängyssä ja melkein nukahtamassa niin en kyllä nouse ylös ja juokse vessaan jos tulee pieru.
Sitäpaitsi se ehtii tulla jo siinä ylösnoustessa sängystä.
Jotkut pierut ovat tosi salakavalia, tulevat niin nopeasti ettei edes ehtisi johonkin vessaan.
Mulle käsittämätön ajatus, että pieru voisi vain väkisin tulla, eikä sitä voi pidättää niin kauan kuin haluaa. Mä ainakin olen aina voinut. Siis jos on ihan infernaalinen kusihätä, niin kai sitä voi muutama tippa lirahtaa. Tai jos on maha sekaisin, niin eipä se ripulikaan lupia kysele. Mutta että pieru narahtaisi, halusipa tai ei. Siis toki mullakin, jos olen syönyt jotain turvottavaa, käyhän se takatuuli siellä portilla jatkuvasti kokeilemassa, josko jo pääsisi, mutta kääntyy kyllä kiltisti takaisin käskettäessä. Ehkä mulla on vain sitten tiukka ryppynaru.
Pitäisikö raskaana tai synnytyksen jälkeen pierettää enemmän? En muista, vaikka kaksi lasta oon maailmaan pusertanut.
Tottakai pidätän tai sitten käyn vessassa.