Piereminen parisuhteessa
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vallan mainiosti piereskellään keskenämme. Yleensä ne eivät haise mutta joskus kyllä. Silloin nauretaan ja tuuletetaan.
Pieru haisee aina. Se kuka toisin väittää valehtelee. Enpä ole ikinä hajuttomista pieruista kuullut. Ja vieläpä molemmilla samassa kämpässä asuvilla.
Täh, suurin osahan nimenomaan ei haise käytännössä yhtään miltään. Hyvin, hyvin harvinaista meillä että toinen huomaa mitään. Edes autossa jossa tila on pieni. Hajua on vain jos vatsa on kipeä tai on syönyt jotain sopimatonta.
Mä oon sitte kai koko elämäni syöny ”jotain sopimatonta”. Jännä, oon kuitenki kokeillu paljon eri ruokavalioita. Vegaanista, ketoa, paastoa…
Hajuttomia pieruja ootellessa! Ehkä se onni vielä minutkin kohtaa.
No paljon mahdollista että tosiaan olet. Mulla ainakaan ei tule pieruja paitsi, jos syön gluteenia tai kananmunaa.
Ja koska en syö noita, mulla on kerran tai pari vuodessa sellainen kaasua suolistossa -päivä, mistä ei oikein osaa sanoa syytä. Muut päivät kaasuttomia.
Emme ole koskaan piereskelleet toistemme seurassa. 22 v yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vallan mainiosti piereskellään keskenämme. Yleensä ne eivät haise mutta joskus kyllä. Silloin nauretaan ja tuuletetaan.
Pieru haisee aina. Se kuka toisin väittää valehtelee. Enpä ole ikinä hajuttomista pieruista kuullut. Ja vieläpä molemmilla samassa kämpässä asuvilla.
Täh, suurin osahan nimenomaan ei haise käytännössä yhtään miltään. Hyvin, hyvin harvinaista meillä että toinen huomaa mitään. Edes autossa jossa tila on pieni. Hajua on vain jos vatsa on kipeä tai on syönyt jotain sopimatonta.
Mä oon sitte kai koko elämäni syöny ”jotain sopimatonta”. Jännä, oon kuitenki kokeillu paljon eri ruokavalioita. Vegaanista, ketoa, paastoa…
Hajuttomia pieruja ootellessa! Ehkä se onni vielä minutkin kohtaa.No paljon mahdollista että tosiaan olet. Mulla ainakaan ei tule pieruja paitsi, jos syön gluteenia tai kananmunaa.
Ja koska en syö noita, mulla on kerran tai pari vuodessa sellainen kaasua suolistossa -päivä, mistä ei oikein osaa sanoa syytä. Muut päivät kaasuttomia.
Emme ole koskaan piereskelleet toistemme seurassa. 22 v yhdessä.
En syö viljoja enkä palkokasveja.
En piere miehen kuullen. Ei hänkään piere minun kuullen. Toki varmaan alkuhuuma vielä päällä näin 12 vuoden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin huvittaa nämä "en piere puolison/kumppanin läsnäollessa" tyypit. En kertakaikkiaan usko että näillä on joku erikoinen ja uniikki suolentoiminta eikä koskaan ala kunnolla pierettää. Ravaako ne jatkuvalla syötöllä jossain pihalla tai vessassa jos sattuu kunnon ilmavaivat yllättää. Sehän nyt vasta hupaisaa on. Eikä muka koskaan pääse trönäys vahingossa, eikä unissaan. Koomista toimintaa muka esittää hienoa ja kunnioitettavaa ihmistä.
En väitä, ettenkö nukkuessa pierisi, mutta sitä ei silti tarvitse tahallaan toisen korvan juuressa töräyttää ilmoille. Ei tarvitse ravata vessassa tai ulkona, riittää että vaikka leffaa katsoessa käy keittiöstä hakemassa jotain ja laskee samalla ilmoja pihalle.
Kaffepulla kirjoitti:
Mä olen jopa äänittänyt pierun ja lähettänyt sen miehelle. Mun mielestä pierut lähentää.
Mielummin lähettelen miehelle ihan muunlaisia juttuja ;) kuin pieruviestejä. Ja muut asiat on ilmeisesti lähentänyt meitä enemmän, kun ei ole tarvetta pieruilla lähentyä.
Vierailija kirjoitti:
Okei, te ei-pierevät. Mitä teette yöllä?
Eli varmaan kumpikin pieree unissaan paljonkin. Pidättelettekö nukahtamishetkeen asti?
Miten olette selvinneet pidättelystä raskauden aikana ja synnytyksen jälkeen?
Nukun yöllä…?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hajuttomia pieruja ootellessa! Ehkä se onni vielä minutkin kohtaa.
Ehkä 😅. Jännä juttu tämäkin, enpä jotenkin tullut ajatelleeksi miten erilaisia tässäkin asiassa ihmiset ovat. Arvioisin että 98% meillä päästettävistä paukuista on niin hajuttomia että vieressä istuva ei haista mitään. Varmaan siinä jotain olisi mutta se on niin vähäistä haihtuu ilmaan saman tien 😁.
Pierin, pierin! Minulla on aktiivinen kaasunmuodostustoiminta. Pieruni eivät yleensä haise, mutta äänekkäitä ne ovat ja niitä tulee paljon.
Akateeminen nainen 44
Vierailija kirjoitti:
Emme piereskele emmekä röyhtäile. Vatsat on molemmilla kunnossa, samoin käytöstavat. Suolentoiminnoissa ei ole mitään huvittavaa, eikä mitään hävettävää, mutta ei niitä kuulu toisille esitelläkään.
Jooh. Enpä minäkään piereskelisi, jos minulla ei kaasuja muodostuisi. Sehän on silloin LITERALLY MAHDOTONTA.
Vierailija kirjoitti:
Pierin, pierin! Minulla on aktiivinen kaasunmuodostustoiminta. Pieruni eivät yleensä haise, mutta äänekkäitä ne ovat ja niitä tulee paljon.
Akateeminen nainen 44
Uuh voisiko edes olla mitään parempaa. Just kovaääniset pierut kiihottaa, mutta haju ei ollenkaan.
Amismies 40
Kyllä pierut voivat olla hajuttomia. Meillä oli just pitkä ajomatka ja piereskelin koko alkumatkan. Vatsa oli kipeä ja ilmaa tuli koko ajan. Sitten pari viimeistä pierua olivat hajullisia ja vatsakipu alkoi hellittää. Piti toki sitten tuulettaa ne viimeiset pierut. Jos olisin siinä tilanteessa alkanut pierua pidättää, niin vatsa olisi tullut niin kipeäksi, ettei olisi tullut ajamisesta mitään.
Ketjua lukiessa huomaan alkavani olla kiitollinen suolistoni tilasta. Eivät kyllä miesystävänikään ole piereskelleet seurassani.
Vierailija kirjoitti:
Mun täytyy kyllä sanoa ihan suoraan, että vaikka olenkin tällänen roisin huumorin äijä, niin olen silti ehdottomasti sitä mieltä, että pierut ja paskantamiset ei kyllä kuulu parisuhteessa toisen kuultavaksi ja haisteltavaksi. En missään nimessä halua, että kumppanini piereskelisi minun kuulleni, eikä myöskään paskantaisi. Samoin toimin itse, eli pierut ja paskantamiset pois kumppanin välittömästä läheisyydestä.
Mulla ainakin menee seksuaaliset halut totaalisesti, jos nainen alkaa piereskelemään minun kuulleni, hajusta nyt puhumattakaan. Enkä missään nimessä halua kuulla hänen paskantavankaan.
En siis pidä hyväksyttävänä kummankaan seurassa piereskelyä, mutta etenkään naiselle kenenkään muun kuullen piereskely ei sovi kyllä lainkaan. Naiset ovat ovat muutenkin meitä urpoja miehiä huomattavasti fiksumpia ja sivistyneenpiä ja niin kuuluu olla tässäkin asiassa.
M45
Et halua kuulla naisen paskantavan? Toivottavasti sulla on joku superäänieristetty WC, josta paskantamisen äänet ei kuulu. Ymmärrän toki, ettei toisen ulostamista tarvitse vieressä seurata, mutta se, ettei se saisi mitenkään kuulua.. Jestas sentään.
"Etenkään naiselle muiden kuullen piereskely ei sovi lainkaan" kertoo jo paljon siitä, miten naisiin suhtaudut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun täytyy kyllä sanoa ihan suoraan, että vaikka olenkin tällänen roisin huumorin äijä, niin olen silti ehdottomasti sitä mieltä, että pierut ja paskantamiset ei kyllä kuulu parisuhteessa toisen kuultavaksi ja haisteltavaksi. En missään nimessä halua, että kumppanini piereskelisi minun kuulleni, eikä myöskään paskantaisi. Samoin toimin itse, eli pierut ja paskantamiset pois kumppanin välittömästä läheisyydestä.
Mulla ainakin menee seksuaaliset halut totaalisesti, jos nainen alkaa piereskelemään minun kuulleni, hajusta nyt puhumattakaan. Enkä missään nimessä halua kuulla hänen paskantavankaan.
En siis pidä hyväksyttävänä kummankaan seurassa piereskelyä, mutta etenkään naiselle kenenkään muun kuullen piereskely ei sovi kyllä lainkaan. Naiset ovat ovat muutenkin meitä urpoja miehiä huomattavasti fiksumpia ja sivistyneenpiä ja niin kuuluu olla tässäkin asiassa.
M45
Et halua kuulla naisen paskantavan? Toivottavasti sulla on joku superäänieristetty WC, josta paskantamisen äänet ei kuulu. Ymmärrän toki, ettei toisen ulostamista tarvitse vieressä seurata, mutta se, ettei se saisi mitenkään kuulua.. Jestas sentään.
"Etenkään naiselle muiden kuullen piereskely ei sovi lainkaan" kertoo jo paljon siitä, miten naisiin suhtaudut.
Hassunhauskasti osasit sitten poimia taas rusinat pullasta tuosta tekstistä vaikka kuinka ratakiskosta koitin hieman yksinkertaisemmille vääntää, kuinka minä pidän naisia ehdottomasti sinä fiksunpana ja sivistyneenpänä sukupuolena.
Ja kyllä, en todellakaan halua kuulla yhtään kenenkään paskantavan, en myöskään puolisoni. Asunnossani on kaksi kerrosta joissa molemmissa vessa ja ex-vaimoni kanssa asia puhuttiin heti alkuun siihen malliin, että hän tiesi varsin hyvin, mitä asiasta ajattelin ja hän myös sitä kunnioitti ja ajatteli toki itsekin samoin. Eli meillä käytiin pääsääntöisesti eri kerroksessa isoilla tarpeilla.
Olen minä toki ollut joskus lähellä vessaakin naisystävän käytyä tarpeillaan (esim jos naisella on yksiö), mutta koskaan en ole kuullut vessasta pihahdustakaan. Ilmeisesti olen siis aina seurustellut toisia huomioon ottavien naisten kanssa ;) Itsekään en muuten yleensä kovinkaan äänekkäästi ulosta. Kyllä se suoli minulla tyhjentyy melko äänettömästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aidosti hämmentynyt, että ihmiset eivät piere. Tai.. miten ehditte aina jonnekin? Tai entä, jos on sattunut syömään jotain, joka aiheuttaa vatsan äänteet ja kauheat ilmavaivat. Ettekö sellaisina hetkinä sitten vain ole kumppaninne kanssa?
Asun yksin eli ei tarvisi mistään syystä pidätellä, mutta kun vatsa on kunnossa, eipä niitä kaasuja juurikaan muodostu. Ehkä kerran vuodessa kuuluu joku ääni? Eli vaikka olisi puoliso niin eipä sitä kovin usein tarvisi miettiä.
Lucky you!
Olen jo yli viisikymppinen ja olen kärsinyt koko elämäni vatsan turvotuksesta ja ilmavaivoista. Olen aina ollut hoikka tai normaalipainoinen, en tupakoi tai käytä alkoa kuin joskus. Suolisto, maha ja allergiat on tutkittu moneen kertaan, mitään syytä ei löydy. Olen semplaillut ruokavalioni kanssa koko ikäni ja kokeillut kaikkea mahdollista, olin jopa 7 vuotta täysin gluteenittomalla. Se ehkä vähän rauhoitti vatsaa. Pahimmillaan pieruja tulee kuitenkin 5min välein ja tosi pahan hajuisia. Töissä oleminen on silloin tuskaa, kun ei voi vapaasti päästellä. Joten aivan varmasti kotona päästelen. Eli ei päivää etten päästele pieruja, perhe on onneksi tottunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aidosti hämmentynyt, että ihmiset eivät piere. Tai.. miten ehditte aina jonnekin? Tai entä, jos on sattunut syömään jotain, joka aiheuttaa vatsan äänteet ja kauheat ilmavaivat. Ettekö sellaisina hetkinä sitten vain ole kumppaninne kanssa?
Asun yksin eli ei tarvisi mistään syystä pidätellä, mutta kun vatsa on kunnossa, eipä niitä kaasuja juurikaan muodostu. Ehkä kerran vuodessa kuuluu joku ääni? Eli vaikka olisi puoliso niin eipä sitä kovin usein tarvisi miettiä.
Lucky you!
Olen jo yli viisikymppinen ja olen kärsinyt koko elämäni vatsan turvotuksesta ja ilmavaivoista. Olen aina ollut hoikka tai normaalipainoinen, en tupakoi tai käytä alkoa kuin joskus. Suolisto, maha ja allergiat on tutkittu moneen kertaan, mitään syytä ei löydy. Olen semplaillut ruokavalioni kanssa koko ikäni ja kokeillut kaikkea mahdollista, olin jopa 7 vuotta täysin gluteenittomalla. Se ehkä vähän rauhoitti vatsaa. Pahimmillaan pieruja tulee kuitenkin 5min välein ja tosi pahan hajuisia. Töissä oleminen on silloin tuskaa, kun ei voi vapaasti päästellä. Joten aivan varmasti kotona päästelen. Eli ei päivää etten päästele pieruja, perhe on onneksi tottunut.
Ja sinä alapeukuttaja, kokeileppa itse kärsiä turvonneesta ja kipeästä vatsasta neljäkymmentä vuotta lähes joka päivä! Ja et edes kotona voisi helpottaa oloasi. Olisitko kokonaan syömättä? Olisitko hankkimatta parisuhdetta tai perhettä? Menisitkö itse 5min välein kotonasikin vessaan pieremään?
Ärsyttää tuollaiset hienopyllyt, jotka ei ymmärrä, että ilmavaivat voivat olla koko elämää rajoittava ja huonontava vaiva..
Hyvä on että pierettää ja huudattaa! Se on terveen merkki.
Siitä pitää nauttia, kun kuulee naisen paskantavan!
Parasta olisi, jos nainen paskantaa naamalle.
Te, jotka hakeudutte piereskelmään jonnekin nurkan taakse, on varmaan siunattu sillä minimäärällä kaasua per vuorokausi. Mutta annas kun kroppa on sitä sorttia, joka ottaa nokkiinsa kaikesta mitä syöt, niin kaasupeikkous on jokapäiväinen ilmiö. Aina aamuisin ennen ylös nousemista pierettää. Aina syömisen jälkeen pierettää ja joskus pierettää 24/7 ihan muuten vain vaikka stressin ja kiireen takia.
Kylläpä herättää pieru tunteita ihmisissä