Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piereminen parisuhteessa

Vierailija
27.10.2021 |

Pierettekö kumppanin seurassa?

Kommentit (129)

Vierailija
81/129 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä kotonaan saa olla rennosti oman perheen kesken.

Vierailija
82/129 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan. Enkä halua että puolisokaan pieree. En kestä sitä p*skan lemua. Alan voimaan pahoin. Vastoin hyviä tapoja lemutella pierujaan yhtään kenenkään nenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/129 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vallan mainiosti piereskellään keskenämme. Yleensä ne eivät haise mutta joskus kyllä. Silloin nauretaan ja tuuletetaan.

Vierailija
84/129 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koetamme olla pieremättä toisen kuullen mutta aina joskus narahtaa molemmilta.

Ai jai, tästä tuli mieleen isävainaan vakiokommentti pierun jälkeen: "Meinasi tulla pieru, mutta sain viime hetkellä vedettyä sisään niin että narahti." 

Vierailija
85/129 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama exä on pieraissut. Se on kerrasta poikki.

Vierailija
86/129 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vallan mainiosti piereskellään keskenämme. Yleensä ne eivät haise mutta joskus kyllä. Silloin nauretaan ja tuuletetaan.

Pieru haisee aina. Se kuka toisin väittää valehtelee. Enpä ole ikinä hajuttomista pieruista kuullut. Ja vieläpä molemmilla samassa kämpässä asuvilla.

Vierailija
87/129 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haise 🤪

Vierailija
88/129 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kepposet parhaimpia: Juuri kranaatitin puolisoni lihafartilla.

Vierailija
89/129 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haise 🤪

Puhut p*skaa. Käytännössä mahdotonta.

Vierailija
90/129 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdoton turn off jos nainen piereskelee. Se kertoo ettei ruokavalio ole kunnossa. Yök.

Ööööö, jokainen päästelee ilmaa päivittäin. Se on ihan fysiologinen fakta, sillä kaikille kertyy suolistokaasuja. Jos päivisin pidättelee, kaasu tulee ulos öisin nukkuessa. Saatat siis sinäkin olla unissapiereksijä.

Vierailija
91/129 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaan pierrä säkkijärven polkan, niin pakkohan sitä on esitellä puolisolle.

Mää soitan finlandiahymnin.

Boom-boom boomeri sopisi parhaiten.

Sitä eräs Markus joutuu kuuntelemaan joka yö ;)

Vierailija
92/129 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieru haisee aina. Se kuka toisin väittää valehtelee. Enpä ole ikinä hajuttomista pieruista kuullut. Ja vieläpä molemmilla samassa kämpässä asuvilla.

Täh, suurin osahan nimenomaan ei haise käytännössä yhtään miltään. Hyvin, hyvin harvinaista meillä että toinen huomaa mitään. Edes autossa jossa tila on pieni. Hajua on vain jos vatsa on kipeä tai on syönyt jotain sopimatonta.

Vierailija
93/129 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko näin että kyllä katosi kaikki kiinnostus kun treffikumppani ravintolasta poistuessamme sanoi ihanaa, vihdoinkin voin pieraista ja toteutti sitten aikeensa. En voi sille mitään mutta mies vajosi mielessäni lapsen tasolle eikä uutta tapaamists tullut.

Vierailija
94/129 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kyllä on aikalailla sivistyneempää huumoria.

Vierailija
95/129 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy kyllä sanoa ihan suoraan, että vaikka olenkin tällänen roisin huumorin äijä, niin olen silti ehdottomasti sitä mieltä, että pierut ja paskantamiset ei kyllä kuulu parisuhteessa toisen kuultavaksi ja haisteltavaksi. En missään nimessä halua, että kumppanini piereskelisi minun kuulleni, eikä myöskään paskantaisi. Samoin toimin itse, eli pierut ja paskantamiset pois kumppanin välittömästä läheisyydestä.

Mulla ainakin menee seksuaaliset halut totaalisesti, jos nainen alkaa piereskelemään minun kuulleni, hajusta nyt puhumattakaan. Enkä missään nimessä halua kuulla hänen paskantavankaan.

En siis pidä hyväksyttävänä kummankaan seurassa piereskelyä, mutta etenkään naiselle kenenkään muun kuullen piereskely ei sovi kyllä lainkaan. Naiset ovat ovat muutenkin meitä urpoja miehiä huomattavasti fiksumpia ja sivistyneenpiä ja niin kuuluu olla tässäkin asiassa.

M45

Vierailija
96/129 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh, suurin osahan nimenomaan ei haise käytännössä yhtään miltään. Hyvin, hyvin harvinaista meillä että toinen huomaa mitään. Edes autossa jossa tila on pieni. Hajua on vain jos vatsa on kipeä tai on syönyt jotain sopimatonta.

Mä oon sitte kai koko elämäni syöny ”jotain sopimatonta”. Jännä, oon kuitenki kokeillu paljon eri ruokavalioita. Vegaanista, ketoa, paastoa…

Hajuttomia pieruja ootellessa! Ehkä se onni vielä minutkin kohtaa.

Vierailija
97/129 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pieree ja sanoo sen jälkeen "oho, anteeksi ". Itse pieren salaa äänettömästi (mutta mun pieruissa haju onn kaamea).

Vierailija
98/129 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Tämähän on melkein parasta antia parisuhteessa. Kommentoidaan ja nauretaan yhdessä niitä ääniä.

Entäs hajuja? Nuuhkitteko toistenne takapuolia?

Vierailija
99/129 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä piereskellään avoimesti myös työpaikalla. Avokonttorissa on melkoinen lemu, mutta ei se haittaa, tärkeintä on avoin suhde koko porukkaan.

Vierailija
100/129 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan toistaiseksi. Ollaan oltu nelisen vuotta yhdessä, mutta emme asu yhdessä. Ei piereskele mieskään (onneksi).

Tosin kuluneen vuoden aikana olen pystynyt röyhtäilemään hieman avoimemmin. Tai etten ole peitellyt sitä kaikin keinoin.

Entisessä elämässä asuin avoliitossa ja muistan, miten tuskaa oli käydä kakalla, kun mies oli kotona. Usein odotin, että hän lähtee :D toki olin silloin vasta parikymppinen, nyt ei enää suolistokaan taipuisi tuohon pidättelyyn. Mutta vaikeaa on edelleen. En vaan osaa olla välittämättä vessaäänistä ym.

Ja mä olen saanut hyvin avoimen kasvatuksen, äiti kävi aina ovi auki vessassa eikä kukaan peitellyt pieruja tai muita ääniä. Itse muutuin joskus teininä tällaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi