Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piereminen parisuhteessa

Vierailija
27.10.2021 |

Pierettekö kumppanin seurassa?

Kommentit (129)

Vierailija
41/129 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä kotona ala pidättelemään, tosi epäterveellistä jatkuva pidättely.

Eikö teillä naisilla koskaan pääse seksin aikana vaginapieru eri asennoissa, miten reagoitte tällaiseen mahdolliseen tilanteeseen?

Entä mitä teillä syödään? Meillä proteiinipitoinen ruoka sun muut kasvikset saavat meillä mahan toimimaan liiankin hyvin.

Mielenkiintoinen keskustelu, itseäni sattuisi mahaan jatkuva pidättäminen ja saisi juosta vessassa. Lisäksi jos oma poikakaveri sattuisi olemaan pieruvastainen, olisi hänellä varmaan muitakin estoja normaalien asioiden suhteen... Tätä mieltä olen👀

N24

Multa on joskus päässyt ihan oikea pieru kesken seksin. Oli kuulemma tuntunut tuulenvireenä balleissa.

Vierailija
42/129 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tahallaan, mutta omaan IBS:än joka vaikeuttaa asioita 🙂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/129 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki meistä pieree vaikka muuta väittää. Ajatelkaa Sannulikin päästää välillä kunnon puupan, varsinkin sen jälkeen kun on ollut rilluttelemassa Ilmarin kanssa.

Vierailija
44/129 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin tulee maha kipeäksi jos pierua pidätän..

En tietenkään piere julkisilla paikoilla tms mutta tottakai kotona niin että kyllä sen kuulee mies ja kuulee lapset.

Jo on ihmisillä ongelmat.

Vierailija
45/129 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, niin se Mariinikin pieree. 🤯 Tekeeköhän sen "salassa" toisessa huoneessa vai päästeleekö antaumuksella?

Tai millaisia on vaikkapa Blörfin pierutottumukset?

Vierailija
46/129 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaan pierrä säkkijärven polkan, niin pakkohan sitä on esitellä puolisolle.

Mää soitan finlandiahymnin.

Täältä pesee Bohemian Rhapsody.

Vierailija
47/129 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin huvittaa nämä "en piere puolison/kumppanin läsnäollessa" tyypit. En kertakaikkiaan usko että näillä on joku erikoinen ja uniikki suolentoiminta eikä koskaan ala kunnolla pierettää. Ravaako ne jatkuvalla syötöllä jossain pihalla tai vessassa jos sattuu kunnon ilmavaivat yllättää. Sehän nyt vasta hupaisaa on. Eikä muka koskaan pääse trönäys vahingossa, eikä unissaan. Koomista toimintaa muka esittää hienoa ja kunnioitettavaa ihmistä.

Vierailija
48/129 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan Belorton massu toimii, tuleeko Dubaissakin päristyä?

Vierailija
49/129 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yksityisasia.

Vierailija
50/129 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan muuten beduiinin töräys tuoksultaan sellainen ukulele imelä vai millainen, tietääkö joku?

Vierailija
51/129 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli pieruinensa hyvin estoton ihan alkuvaiheesta asti. Luulen, ettei ollut mennyt kuukauttakaan, kun alkoi jo antaa pierujen tulla.

Minulla meni paljon, paljon kauemmin. En mennyt vessaankaan pieremään (kuuluuhan se sieltäkin!), joten pidättelin. Jonkin aikaa toimin näin, vaikka se oli tosi kiusallista, kun kaasua kertyi ja pierettikin sitten oikeastaan koko ajan.

Käännekohta oli se, kun mies kerran aamulla naureskeli ja kertoi minun piereskelevän öisin, siitä hetkestä kun nukahdan, aivan erityisen kammottavia, kovaäänisiä paukkuraketteja. Niinhän siinä käy, kun unissaan rentoutuu. Pidätelty kaasu pyrkii ulos.

Aloin piereskellä miehen seurassa päiväsaikaankin, ja minulle avautui uusi maailma, kun ei yhtäkkiä pierettänytkään koko ajan.

N32 + M38

Vierailija
52/129 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli pieruinensa hyvin estoton ihan alkuvaiheesta asti. Luulen, ettei ollut mennyt kuukauttakaan, kun alkoi jo antaa pierujen tulla.

Minulla meni paljon, paljon kauemmin. En mennyt vessaankaan pieremään (kuuluuhan se sieltäkin!), joten pidättelin. Jonkin aikaa toimin näin, vaikka se oli tosi kiusallista, kun kaasua kertyi ja pierettikin sitten oikeastaan koko ajan.

Käännekohta oli se, kun mies kerran aamulla naureskeli ja kertoi minun piereskelevän öisin, siitä hetkestä kun nukahdan, aivan erityisen kammottavia, kovaäänisiä paukkuraketteja. Niinhän siinä käy, kun unissaan rentoutuu. Pidätelty kaasu pyrkii ulos.

Aloin piereskellä miehen seurassa päiväsaikaankin, ja minulle avautui uusi maailma, kun ei yhtäkkiä pierettänytkään koko ajan.

N32 + M38

Vierailija
53/129 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin huvittaa nämä "en piere puolison/kumppanin läsnäollessa" tyypit. En kertakaikkiaan usko että näillä on joku erikoinen ja uniikki suolentoiminta eikä koskaan ala kunnolla pierettää. Ravaako ne jatkuvalla syötöllä jossain pihalla tai vessassa jos sattuu kunnon ilmavaivat yllättää. Sehän nyt vasta hupaisaa on. Eikä muka koskaan pääse trönäys vahingossa, eikä unissaan. Koomista toimintaa muka esittää hienoa ja kunnioitettavaa ihmistä.

No ei ainakaan mulla muiden kuullen piereskelemättömyydessä ole kyse siitä, että olisin jotenkin hienompi ja kunnioitettavampi ihminen, vaan se on vain luontaista itselleni niin. Eikä se ole sellainen asia, johon minun tarvitsisi sen kummemmin kiinnittää huomiota, ihan normaalisti elän. En siis ravaa vessassa tai ulkona, tai tee mitään muitakaan järjestelyjä pieremisen takia. Ja mielestäni mulla on ihan normaali suolen toimintakin. Jos ei ruoansulatuselimistö ole jollain tavalla epätasapainossa, niin ei sitä normi-ihmistä vähän väliä pieretä. Silloin on varsin luontevaa piereskellä esim. aina samalla, kun käy ykkösellä tai kakkosella, liikkuu ulkona, tms. Miten ihmiset sitten selviävät monen tunnin työpäivistä? En ole huomannut, että avokonttorissa koko ajan jollakin perse laulaa tai paska haisee, tai porukka ryntäilisi vessaan. Ja miten se, ettei yleensä piereskele kumppaninsa tai muiden ihmisten läsnäollessa, sulkee pois sen, etteikö voisi joskus vahingossa tai unissaan päästää kaasua? Se nyt riippuu ihan siitä, mitä on tullut syötyä, kuinka helposti se tuuba pärähtää, ja unissaan varmasti lähes kaikki piereksii jossain määrin. Jos omalla kohdallasi on sellainen tilanne, että istun taikka kävelen --> perä soittaa sävelen, niin kannattanee miettiä sitä syömäpuoltaan ja että onko elämä liiaksi perseellään istumista.

Vierailija
54/129 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanottua, en muista, enkä osaa vastata tähän kysymykseen. En ole tullut ajatelleeksi koko asiaa. Eipä ainakaan meillä tämä ole ollut minkään sortin ongelma.

Vierailija
55/129 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti naisoletettu on pieraissut kasvoilleni. Ja ei ollut kysymys mistään seksileikistä, siis en pyytänyt sitä. Juu, ja en tykännyt. Toisaalta, normaaliahan se on. 

Vierailija
56/129 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, te ei-pierevät. Mitä teette yöllä? 

Eli varmaan kumpikin pieree unissaan paljonkin. Pidättelettekö nukahtamishetkeen asti? 

Miten olette selvinneet pidättelystä raskauden aikana ja synnytyksen jälkeen? 

On aika lailla eri asia pieraiseeko unissaan, kun ei ns. voi asialle mitään. Raskaana ollessa en havainnut mitään ongelmaa pierujen pidättämisessä, eikä minulle edes tullut lisää ilmavaivoja silloin. Synnytyksessä en muista pereskelleeni. Mutta jos näin olisi käynyt, olisi tuo ollut taas osastoa poikkeustapaukset, joille ei voi mitään. 

Siinä, ettei piereskele kumppanin läsnäollessa, ei ole kyse siitä, että haluttaisiin esittää, että itsellä ei ole ikinä ilmavaivoja. Kyse on siitä, että haluaa huomioida toisen.

Vierailija
57/129 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme piereskele emmekä röyhtäile. Vatsat on molemmilla kunnossa, samoin käytöstavat. Suolentoiminnoissa ei ole mitään huvittavaa, eikä mitään hävettävää, mutta ei niitä kuulu toisille esitelläkään.

jos ei päivittäin piere niin vatsa EI todellakaan ole kunnossa.

58/129 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka pierette parisuhteessa; Kuinka pitkään olitte yhdessä kun ensimmäinen pieru pääsi kumppanin kuullen? Me ehdittiin olla kaksi viikkoa ja ollaan yhä 14v jälkeenkin ja päästellään antaumuksella

Me taidettiin avata se keskustelu jo parin viikon tuntemisen jälkeen.

Miehen veli ja poika ja muut miespuoliset sukulaiset pierevät myös suvun yhteisissä illanvietoissa minun kuulteni. Se on sellainen tervetuloa sukuun -juttu täällä päin.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
59/129 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme piereskele emmekä röyhtäile. Vatsat on molemmilla kunnossa, samoin käytöstavat. Suolentoiminnoissa ei ole mitään huvittavaa, eikä mitään hävettävää, mutta ei niitä kuulu toisille esitelläkään.

Ei taatusti ole suolistobakteerit kunnossa jos ei piere koskaan. Niillä bakteereilla on suuri merkitys terveydelle.

Vierailija
60/129 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aidosti hämmentynyt, että ihmiset eivät piere. Tai.. miten ehditte aina jonnekin? Tai entä, jos on sattunut syömään jotain, joka aiheuttaa vatsan äänteet ja kauheat ilmavaivat. Ettekö sellaisina hetkinä sitten vain ole kumppaninne kanssa?

No jos ei syö kuitua eikä kasviksia. On tosin suolistosyöpä melkoinen riski.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän