Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Somekuningatar Böckerman

Vierailija
21.06.2023 |

Mitä minä just luin?
https://www.is.fi/viihde/art-2000009669409.html

"Tulee vähän sellainen olo, että etkö ole minulle kiitollinen, että tarjoan tällaisen mökin. Et ole laittanut siihen senttiäkään, se on minun ja äidin mökki. Olisi kiva, jos sinä huomioisit sen ja sanoisit esimerkiksi, että kiitos, että saan käyttää tätä vettä, Böckerman tilittää."

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättyneet parijonoon, kun parin vuoden kuluttua tilittävät avioerostaan.

Vierailija
2/48 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättyneet parijonoon, kun parin vuoden kuluttua tilittävät avioerostaan.

Mistä avioerosta? Pitäisi varmaan olla ensin naimisissa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauratti. Oliko vitsi vai ironiaa. Toki vasta 23 vuotias. Köyhä poliisisulhanen lienee vanhempi.

Vierailija
4/48 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä, oliko tuossa mitään ihmeellistä paitsi ehkä kontekstissa irrotettuna otteena parin rahankäytöstä. Heillähän on tuon perusteella aika rento suhtautuminen raha-asioihin yleensä, toisaalta tuosta sai sen käsityksen, että 50:50 maksellaan varallisuuseroista huolimatta. Arvostan.

Ja tavallaan ymmärrän tuon heiton, jos toinen harrastaa jotain päivittäisiä puolen tunnin kuumia suihkuja täysin toisen omistuksessa/maksettavana olevassa lukaalissa.

Vierailija
5/48 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauratti. Oliko vitsi vai ironiaa. Toki vasta 23 vuotias. Köyhä poliisisulhanen lienee vanhempi.

Vitsi oli ja asiayhteydestä irrotettu. 

Vierailija
6/48 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi kuitenkin että kauppalaskut tasataan aina. Että vähemmän maksanut siirtää rahaa enemmän maksaneen tilille.

Vierailija
7/48 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin hyödytön akka yhteiskunnalle

Maksaa veroja enemmän kuin yksi kaltaisesi pummi saa tukia.

Vierailija
8/48 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pernilla on hyvä esimerkki siitä, että täysin kaksinkertainen nainenkin saattaa päästä somejulkkikseksi.

Vaikka tuota fitnessin urheilulajina hieman vierastankim, niin ihan hyvinhän Pernilla on pärjännyt sen puolesta ihan urheilijanakin ennen somemrenestystään. Kyllä mulle äkkiseltään tulee turhemmillakin saavutuksilla tai pelkillä ulkoisilla avuilla somejulkisuuteen nousseita henkilöitä mieleen.

Vierailija
9/48 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pernilla on hyvä esimerkki siitä, että täysin kaksinkertainen nainenkin saattaa päästä somejulkkikseksi.

Miten niin "päästä"? Ei sinne niin vain mennä ja päästä, jokainen luo oman uransa itse. Saa tehdä perässä ja sitten vain tienata siinä missä kolme ammattimiestä yhteensä.

Vierailija
10/48 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt tiedä, oliko tuossa mitään ihmeellistä paitsi ehkä kontekstissa irrotettuna otteena parin rahankäytöstä. Heillähän on tuon perusteella aika rento suhtautuminen raha-asioihin yleensä, toisaalta tuosta sai sen käsityksen, että 50:50 maksellaan varallisuuseroista huolimatta. Arvostan.

Ja tavallaan ymmärrän tuon heiton, jos toinen harrastaa jotain päivittäisiä puolen tunnin kuumia suihkuja täysin toisen omistuksessa/maksettavana olevassa lukaalissa.

Joo todella rento suhtautuminen jos ostokset jaetaan kaupassa ja kun toinen maksanut vähemmän joutuu siirtämään enemmän maksaneelle erotuksen.

Omassa parisuhteessa jos käydään esim. ulkona syömässä tarjotaan vuorotellen. Ei todellakaan aleta laskemaan että eurot menee aina tasan. Ja meilläkin nettotuloeroa miehen hyväksi 1300e/kk.

Vierailija
11/48 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Juu on 11v vanhempi ja Pernillaa pettäneen ex-poikaystävän kaveri 

Vierailija
12/48 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pernilla on rautaa!

Vierailija
13/48 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä aika omituinen tunne, jos oma mieheni, joka siis maksaa asuntolainaa ja vastiketta, alkaisi odottaa että kiittäisin häntä siitä, kun saan asua tässä asunnossa. Itse saan vain työttömyyskorvausta ja maksan sillä lapsille vaatteet, harrastukset ja arkisin monesti ruuatkin. 

Vierailija
14/48 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yomalauda jos muija alkaisi jossain podcastissa vinkua siitä etten kiitä mökin lämpimästä vedesä niin olisi aika pian entinen muija.

Vierailija
15/48 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee työtä jolla on erittäin tärkeä yhteiskunnallinen merkitys, ja tienaa ehkä kolmasosan siitä mitä persettään esittelevä naikkosensa.

Vierailija
16/48 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi olla yhteinen tili johon kumpikin laittaa rahaa yhtä paljon  ja siitä tilistä ostettaisiin ruuat yms kaupasta tai ravintolasta. 

Vierailija
17/48 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älytöntä, että tuollaiset sometyrkyt, jotka eivät oikeasti tee yhteiskunnallisesti merkittävää työtä, tienaavat noin paljon. Minä en ainkaaan tue heitä mitenkään. En seuraa hietä somessa, en kuuntele podcastia jne.

Vierailija
18/48 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pernillalla samanlaiset jutut kuin mun ex-tyttöystävällä. Tuollaiset tarvitsee toksisen poikaystävän, joka vittuilee tiukasti takaisin ja vaatii naiselta sitä sun tätä. Normaali mies ei tuollaisen kanssa pärjää eikä saa tältä arvostusta.

Vierailija
19/48 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija wrote:

Juu on 11v vanhempi ja Pernillaa pettäneen ex-poikaystävän kaveri 

No ei ole noin paljon vanhempi. Arttu on 26, täyttää joulukuussa 27. Eli 4 vuotta pernillaa vanhempi

Vierailija
20/48 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pernillalla samanlaiset jutut kuin mun ex-tyttöystävällä. Tuollaiset tarvitsee toksisen poikaystävän, joka vittuilee tiukasti takaisin ja vaatii naiselta sitä sun tätä. Normaali mies ei tuollaisen kanssa pärjää eikä saa tältä arvostusta.

On kyllä kipakan oloinen nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän