Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vahinkovauva ja pieni ikäero. Miten jaksan!

Vierailija
04.01.2015 |

Kondomi oli käytössä mutta rikkoontui. Jälkiehkäisystä huolimatta raskaana ollaan varmaan kohta rv 8. Ikäeroksi tulisi noin 1v ja 10 kk. Muitakin lapsia on mutta ovat jo koululaisia. Mietin jaksamistani koska mies ei enää osallistu kotitöihin eikä lasten koulunkäyntiin tai harrastuksiin. Hän ei siis töissä käynnin lisäksi tee mitään. Hänestä on tullut kuin iso lapsi joka jättää kaikki siihen missä on viimeksi tarvinnut. Astiat, ruuat, likapyykit ym. Keskustelua olen yrittänyt mutta ei tuloksia. Joskus harvoin hän laittaa jotain ruokaa (yleensä vain itselleen) ja keittiö on sen näköinen! Periaatteessa olisin siis yksin vastuussa kaikista kotihommista ja kaks vuotiaasta ja vauvasta. Muilla kokemuksia? Mietin myös että sama olisi varmaan kun olisin yh.

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
42/90 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 08:07"]Ei millään pahalla, mutta ei se että mies ei tee kotitöitä ei ole ollenkaan sama kuin yksinhuoltajuus. Lapsillasi ei ole hylkäämisen ja perheen hajoamisen kokemuksia. Kokemuksia syrjinnästä sen takia että ovat erilaisesta perheestä, sinua ei katsota kuin halpaa makkaraa. Sinä et ole köyhyysloukussa, etkä joudu juoksemaan lastenvalvojalla ja sossussa. Ole onnellinen ydinperheestäsi ja lapsistasi et tunnu ymmärtävän mitä sinulla on, mutta niinhän se on että usein sen tajuaa vasta kun sen menettää.
[/quote]

Mitä mä just luin.. Ethän voi edes tietää elääkö ap nyt köyhyysloukussa. Voi elääkkin. Ei eroperheitä nykyään mitenkään erityisesti katsota, tervetuloa tälle vuosituhannelle! Ja mistä ap:n pitäis olla onnellinen? Kun äijä ei osallistu MIHINKÄÄN? Ap tekee ihan kaiken itse. Välittääkö se niin niistä lapsista kun kerran kouluikäisten juttuihinkaan ei osallistu? Kotitöistä puhumattakaan.. Mistä pitäis olla onnellinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
44/90 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

43! Pohdin justiinsa samaa! Veit sanat suustani!!!!!! Ihme yleistystä!!!

Vierailija
45/90 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
46/90 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
47/90 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt hyvänen aika ainakaan abortoi lasta. Lapsi on miehesi perseilyyn ihan yhtä syytön kuin sinäkin. Raahaa se miehesi vaikka jonnekin parisuhdeterapiaan jos se ei muuten kuuntele.
Montako lasta sulla on jo entuudestaan?

Vierailija
48/90 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
49/90 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös niistä teineistä ole avuksi?

Miestä katselet, jos rakastat, jos et, niin miehelle kenkää. Pärjäät elareilla kyllä hyvin.

Vierailija
50/90 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

48. Mulla (tai siis meillä) on kolme lasta. Vanhimmat 12 ja 9. Ja taisin kirjoittaakin tuolla aiemmin että abortti on ratkaisu vain jos lapsi olisi vaikeasti vammainen. Ja näin olen ajatellut aina. Ap.

Vierailija
51/90 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 10:09"]

Mäkin olen laiska paska mies ja meillä on 2v8kk, 1v2kk ja pienin 2kk ja kaikki huutaa ja potkii yhtäaikaa, kukaan ei syö mitä tarjotaan, laitetaan kohta uus tulemaan... [/quote]

Eikö täällä kukaan ole kuullut ehkäisystä? Ja jos lapsiluku on täynnä, niin siihenkin löytyy vaihtoehtoja.

Vierailija
52/90 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panohommia mies vielä jaksaa siis tehdä. Ei täysin patalaiska lainkaan.

Vierailija
53/90 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, mitään muuta kuin, että mieti tarkkaan ja tee niin kuin parhaalta tuntuu. Keskustele miehen kanssa ja tee selväksi, että jos lapsi pidetään hänkin osallistuu vauva arkeen ja, jos ei osallistu tekee kantansa selväksi nyt. Sitten voit tehdä omat ratkaisusi. 

Mulla kanssa tilanne, että kumi hajosi. Raskaana en voi olla, kun pillereitä syön, mutta menen testeihin. En enää luota pelkkään kondomiin ehkäisynä.

Vierailija
54/90 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 08:10"]Mutta neuvokaapa miten puhutaan sellaisen kanssa joka ei halua puhua? Asiallisesti olen yrittänyt. Keksii koko ajan puolustuksia itselleen, poistuu paikalta tai hermostuu. Ap.
[/quote]. minä otin eron

Vierailija
55/90 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen säkä ap:lla. Ensin hajoaa kortsu (ok, näin voi joskus käydä, yleensä ovat luotettavia), eikä jälkiehkäisypilleritkään tehonneet (teho 97 %).

Vierailija
56/90 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idea: lähde pois viikonlopuksi yksin ja jätä mies kotiin lasten kanssa. Näitä reissuja usein, kyllä oppii laittamaan ruokaa ym :) tai älä siivoa jälkiä, katso kauanko sillä pää kestää sotkua :)

Vierailija
57/90 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

56. Arvaa olenko ihmetellyt tilannetta!? Mutta eikö se ole niin että jos on jo hedelmöittynyt niin se jälkiehkäisy ei enää toimi? Vai muistanko väärin? No, oli tai ei tämä on nyt tilanne. Ajattelin iltasella kysyä josko mies osallistuisi vauvan hoitoon jos kerran kotityöt on niin kauheita! Mielenkiinnolla odotan mitä vastaa. Ja jos lupaa osallistua niin vaadin sen kirjallisena ja allekirjoitettuna! Ap.

Vierailija
58/90 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 11:21"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 10:09"]

Mäkin olen laiska paska mies ja meillä on 2v8kk, 1v2kk ja pienin 2kk ja kaikki huutaa ja potkii yhtäaikaa, kukaan ei syö mitä tarjotaan, laitetaan kohta uus tulemaan... [/quote]

Eikö täällä kukaan ole kuullut ehkäisystä? Ja jos lapsiluku on täynnä, niin siihenkin löytyy vaihtoehtoja.

[/quote]

Miksi ehkäsy jos haluaa lapsia? 

Vierailija
59/90 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan miehelläsi olla jonkinlaista masennusta? Sain käsityksen, että hän on ennen kyllä duunaillut kotihommia. Ei tuollainen touhu ole normaalia, jotain on taustalla

Vierailija
60/90 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 08:01"]Olen miettinyt sitä mutta tullut siihen tulokseen että vain jos olisi vaikeasti vammainen. Kuten olen päättänyt muidenkin raskauksien kohdalla. Voihan se olla että niin vielä käy. Kyselen kokemuksia ja tukea tilanteeseeni. Varmasti joku on tai on ollut samanlaisessa tilanteessa! ? Ap.
[/quote]

turhaan uliset siellä, jos et saa miehes muuttaa tapoja ja sanot että sama ois olla yh ja tulee uus penska etkä mieti aborttiakaan.niin elä sitten valita. elämä on valintoja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme