Mikä teitä vituttaa tällä hetkellä?
Kommentit (257)
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:53"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:41"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:35"] [quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:17"] Että olen ihastunut Heidiin. [/quote] Oi! Heidi täällä, kuka siellä? Toivottavasti se kuka luulen... [/quote] En usko että hän edes tajuaa tunteeni joten et varmaankaan ole hän :) [/quote] Voi kumpa olisinkin! Anna vähän jotain infoa, ootko mies/nainen, millä kirjaimella nimesi alkaa? T: Heidi, joka kaipaa jännitystä elämäänsä [/quote] Et se voi olla sinä. Risukasaani ei paistaisi näin onnekkasti aurinko. Hän ei tosiaankaan aavista tunteitani tai jos aavistaakin niin en voi häntä siltikään saada. Siksi se vituttaakin.
[/quote]
Voi kurjuus! Toivon vilpittömästi että tilanteesi paranee ja päivä alkaa taas paistamaan :)
T: Heidi
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:06"]Mieheni joutuu vankilaan.
[/quote]
Miksi
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:55"]Eipä mikään nyt.
[/quote]
Iloinen puolestasi! :) t.65
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:57"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:53"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:41"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:35"] [quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:17"] Että olen ihastunut Heidiin. [/quote] Oi! Heidi täällä, kuka siellä? Toivottavasti se kuka luulen... [/quote] En usko että hän edes tajuaa tunteeni joten et varmaankaan ole hän :) [/quote] Voi kumpa olisinkin! Anna vähän jotain infoa, ootko mies/nainen, millä kirjaimella nimesi alkaa? T: Heidi, joka kaipaa jännitystä elämäänsä [/quote] Et se voi olla sinä. Risukasaani ei paistaisi näin onnekkasti aurinko. Hän ei tosiaankaan aavista tunteitani tai jos aavistaakin niin en voi häntä siltikään saada. Siksi se vituttaakin.
[/quote]
Voi kurjuus! Toivon vilpittömästi että tilanteesi paranee ja päivä alkaa taas paistamaan :)
T: Heidi
[/quote]
Kiitos :) ja kaikkea hyvää sinulle :)
Se, että mies pitää yhteyttä naispuoliseen ystäväänsä, joja haluaisi seurustella mieheni kanssa. Tämä ystävä kuulemma myös vihaa minua, vaikka en ole ikinä kyseistä tyttöä tavannut, tai käsittääkseni edes nähnyt.
Punaiset näpyt ja sisäänpäin kasvaneet karvat.
telefinland laittoi netin kinni vaikka on maksettu eräpäivänä- tosin ulkomailta ja alkoivat nikotella viitteen kanssa- en jaksa tätä pelleilyä
Lähes kaikki asiani ovat menneet viime vuosina päin honkia... en olisi ikinä uskonut että elämästäni tulisi näin hirveä.
Siitä huolimatta arkipäivässä vitutus tulee aivan pienistä asioista. Tänään on aamusta asti vituttanut se, että vaatekaapistani ei löydy mitään sopivia vaatteita mitkä olisivat mielekkäitä, eikä ole varaa ostaa uutta edes alennusmyynneistä.
Suuremmat ja todelliset murheet kai pyörivät niin syvällä mielessä että on kai helpompi hermostua jostakin täysin merkityksettömästä asiasta.
Koska samppanjaa saa ihan liian harvoin! :P
- lapsi on kiukutellut koko päivän ja nyt yölläkin heräilee jatkuvasti
- mies ei osaa yhtään olla tukena jos mulla on vaikeaa
-ensiviikolla loppuu loma
-haluan liian paljon asioita joihin budjetti ei riitä
-äitini on hankala ihminen ja meille tulee riitaa monta kertaa kuussa, mikä on todella kuluttavaa. Kun on oma parisuhde ongelmineen ja omat lapset ongelmineen niin ei jaksaisi enää mielensäpahoittaja-äitiä hönkimään niskaan...
Se kun naapurin mies poraa seiniään tähän aikaan ....
5 vuotias valvoo edelleen. Tiedän että pitäisi laittaa rytmi kuntoon viimeistään huomenna mutta en voi kuvitellakaan herääväni seiskan maissa... Aargh.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:17"]Että olen ihastunut Heidiin.
[/quote]Sori mutta Heidi on mulle varattu.. ;)
Etten saa unta. Menin kymmenen maissa nukkumaan, että saan kunnon yöunet. Ja niin vaan keikun vielä hereillä...
Vakava ihastus, josta ei voi tietää jääkö jutteluasteelle vai tuleeko vakavampaa. Ei oikein tiedä kannattaako tunnetta yrittää painaa taka-alalle vai antaa mennä. On osuva tapaus, niin ei haluis luovuttaakaan. Eli kärvistelen vuoristoradassa.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 01:23"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:17"]Että olen ihastunut Heidiin.
[/quote]Sori mutta Heidi on mulle varattu.. ;)
[/quote]
no sekin vielä. Pitikö tulla kerskumaan? :)
Tuleva ero ja sen aiheuttamat ongelmat lapsille... itkettää. :(